Sierpień 23, 2019, 08:09:59 pm

Autor Wątek: Embassy  (Przeczytany 6569 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bulielmo

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Embassy
« dnia: Sierpień 10, 2006, 06:32:43 pm »

Czy tę kartę (z morta) można zagrać na własne umocnienie??
Zapisane
Papierowa peleryna w rolce = Pancerz Legendarnego Zabójcy :-)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 10, 2006, 06:55:36 pm »

Hehe - z opisu karty wynika, że tak :) Działa wtedy jak kopia umocnienia, ale z nazwy można wnioskować, że chodzi o umocnienia przeciwnika :)
Sam miałem z tym kiedyś problemy, ale w międzynarodowej wersji kopiuje ona dowolne umocnienie, nawet własne.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 15, 2007, 12:04:34 am »

Ja uważam, że nie. Skoro nie można dostawać podwójnych PZ z podwojonej Chwały Cesarzowi to nie można dostawać podwójnych PA z podwojonego Kompleksu Przemysłowego. "You and/or your forces also gain (...) as if you played it."
Zapisane

Jasieq

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 266
  • Czyste Zło
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 15, 2007, 08:52:02 am »

No tak,tylko że chwała cesarzowi to misja,natomiast ambasada to specjalka. Osobiście nie widze powodów czemu nie dałoby się jej używać do kopiowania własnych umocnień.Na samej karcie ambasady nie ma żadnych przeciwwskazań, a zasady także nie mówią nic,co wskazywałoby, że ambasada nie zadziała...
Zapisane
Bringer of Light | Pan Nienawiści ;)

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 15, 2007, 04:41:16 pm »

Gdzie tu jest napisane że nie można kopiować swoich umocnień  :?:

PLAY AT ANY TIME. THIS CARD REMAINS IN PLAY. Choose any Fortification CARD in play. While in play, you and/or your forces also gain the effects of the Fortification, as if you played it. If the Fortification is discarded, so is this card.

Wydaje mi się że autorom/owi chodziło zapewne o kopiowanie zdolnośći umocnienia. Jeżeli mój tok myślowy jest poprawny to mozna by nawet skopiować cytadelę lub miasto gdyż była by kopiowana zdolność a nie karta która może byc jedna w grze. Wydaje mi się tu naturalne że mozna kopiować swoje umocnienia.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 15, 2007, 04:46:21 pm »

Ale trik właśnie polega na tym, że to nie Joker - nowa karta, nie jest kartą umocnienia, a jedynie pozwala nam "RÓWNIEŻ" (jak pisze na karcie) z niego skorzystać "TAK JAKBYŚMY TO MY JE ZAGRALI". Co oznacza, że umocnienie wcale się nie kopiuje, a jedynie możemy z niego korzystać. Jak natomiast skorzystać dwa razy w tym samym momencie z jednego kompleksu? :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 15, 2007, 06:06:38 pm »

Cytat: "pretorianstalker"
Ale trik właśnie polega na tym, że to nie Joker - nowa karta, nie jest kartą umocnienia, a jedynie pozwala nam "RÓWNIEŻ" (jak pisze na karcie) z niego skorzystać "TAK JAKBYŚMY TO MY JE ZAGRALI". Co oznacza, że umocnienie wcale się nie kopiuje, a jedynie możemy z niego korzystać. Jak natomiast skorzystać dwa razy w tym samym momencie z jednego kompleksu? :)


No to odpowiedziałeś mi i sobie na zadane na samym początku pytanie  :D
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 15, 2007, 07:26:44 pm »

Ale to jest moje danie ;) Jak ktoś potrafi to obalić to ja słucham ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 19, 2007, 01:53:56 am »

Osobiście uważam, że AMBASADA pozwala korzystać z karty Umocnień innego gracza - problem jednak pojawia się w momencie współkorzystania z ARCHIWÓW (jak ja nie cierpię tego słowa!) BRACTWA! Mam na to jednak alternatywny sposób - po prostu ukrywamy własne karty (i tylko je możemy wyciągać) oddzielnie od kart podstawowego kontrolera czy właściciela, ale pamiętamy, by łącznie wszystkie znajdujące się w ARCHIWACH karty nie przekroczyły liczby 4!
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 23, 2007, 08:15:07 pm »

Ambasada ma taką zasadę (pomijam aspekt nazwy karty i logicznego kombinowania jak ona może działać):.
Zagraj w dowolnej chwili i wybierz dowolną kartę umocnienia. Ta karta powoduje, że obowiązują cię dokładnie takie zasady jak gdybyś to ty zagrał daną kartę (tą jedną konkretną). Jeżeli karta umocnienia zostanie odrzucona ambasada również zostaje odrzucona.

Gdzie jest coś o kontrolowaniu umocnienia przeciwnika?
Dostajesz taki bonus jaki przysługiwałby ci, gdyby konkretna karta była u ciebie, chociaż jej tam nie ma (no chyba, że zagrasz na swoją to bonus i tak już masz co nie powoduje, że dostajesz nowy).
Gdybyś zagrał Archiwa to nie byłyby zapchane kartami przeciwnika. Gdybyś kontrolował kartę przeciwnika to mógłbyś zabierać jego karty i vice versa - co byłoby niezłą głupotą swoją drogą ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 01:19:49 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 257
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 23, 2007, 08:40:00 pm »

A co się dzieje jak rzuce Ambasade na Bank Bauhausu przecinika?

Moge "ukraść" kase z banku , a spłacać musi przeciwnik ? :D

Czy ja też niemoge wygrać puki mam ambasade w grze ?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Embassy
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 23, 2007, 09:02:27 pm »

Traktuj ambasadę jak swój bank. Ambasada zagrana na umocnienie przeciwnika działa jak JOKER, a zagrana na własne umocnienie nie działa. TAK JASNO WYNIKA Z OPISU KARTY.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 01:26:06 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Born_stubborN

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 101
  • Hindenburg sQuadron
    • Zobacz profil
Odp: Embassy
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 17, 2009, 02:31:10 pm »

A ja mam teraz jeszcze takie idiotyczne pytanie.

Czy można Ambasadą skopiować sobie Ochroniarza i dodać do swojego ŻZ ??
Zapisane
Es ist nicht Deine Schuld, dass die Welt ist, wie sie ist. Es wär nur Deine Schuld, wenn Sie so bleibt!

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Embassy
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 17, 2009, 02:50:38 pm »

Tam w tekście jest chyba "fortification CARD" - więc Ochroniarza u siebie nie zatrudnisz...  ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Born_stubborN

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 101
  • Hindenburg sQuadron
    • Zobacz profil
Odp: Embassy
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 18, 2009, 07:17:34 am »

Z tym tylko, że Ochroniarz jest "CONSIDERED A FORTIFICATION". Stąd moje pytanie...
Zapisane
Es ist nicht Deine Schuld, dass die Welt ist, wie sie ist. Es wär nur Deine Schuld, wenn Sie so bleibt!