Marca 29, 2024, 02:57:47 pm

Autor Wątek: Nowy rodzaj kart - Mutageny  (Przeczytany 789 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kapitan Shinobi

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 474
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Nowy rodzaj kart - Mutageny
« dnia: Grudnia 22, 2018, 12:44:48 am »

Takie coś wymyśliłem:
Jak w tytule nowy rodzaj kart
Karta Zasad Mutagenów (MT):
1. Mogą z nich korzystać tylko Templariusze (Plemię, nie LC)
2. Wojownik może otrzymać MT kosztem jednej akcji (no chyba że karta stanowi inaczej)
3. Wojownik może mieć tylko jedną kartę MT na raz (nie wolno dublować, dokładać innych itp)
4. MT działa zawsze i permanentnie, z chwilą dołączenia karty - nie ma możliwości "rezygnacji" z danej zdolności.
5. MT można dawać tylko swoim wojownikom
6. Każdy MT jest ograniczony do 1 w talii.

Uwagi:
Powiecie że to taka MH dla ubogich, ale bardziej zainspirowałem się Wiedźminem 2, niż Harmonią, no a podobne działanie wynika niejako z typu kart - Templariusze to mutanty (nie potrzebują masek tlenowych, są wyraźnie silniejsi niż zwykli ludzie, inaczej też wyglądają).
Ograniczenie wprowadziłem z tej racji, że wydaje mi się, że ładowanie po 5 tych najsilniejszych MT dawało by wyraźną przewagę Templariuszom, a nie chciałbym burzyć balansu Plemion (o ile takowy w ogóle istnieje)

Tak na szybko (nie mam jakiejś szczególnej weny co do nazw 8)):
{Piszę skrótami myślowymi, ale sądzę że złapiecie o co kaman} ;)
Mutagen Agresji: Zab aut + usuw zabitych (tak wiem, że większość Tempków ma zab aut w standardzie, są jednakowoż tacy co nie mają, no a anihilacja pokonanych każdemu się przyda, nie jest to też jakiś game breaker)
Mutagen Szybkości: first strike
Mutagen odporności: odporność na MH/Szt (tu rozważyłbym, czy nie dodać odporności na Proroctwa i Rytuały - dla mnie to taka sama magia jak te pierwsze, no i tym samym Moce Ki)
Mutagen Układu Kostnego: +3 do WW i +3 do P (tak wiem, że nikt tym nie będzie grał, ale bądźmy szczerzy - tworzenie samych rarów jest bezsensu, jakieś commony też powinny być, zresztą takie +5/+6 to bez sens, +1 czy  +2 nie odczuwalne, no a taka Verounist ma +3/+3 - i łatwiej ją uwalić, zresztą to Pojazd)
Mutagen Regeneracji: auto leczenie po zranieniu (i leczy się, jak dasz to rannemu) - tu można by rozważyć czy nie zrobić leczenia za akcję (oczywiście woj tak czy siak może uleczyć tylko siebie)
Mutagen Siły Psychicznej: ochrona przed autokillem
Mutagen Koncentracji: każda dodatkowa akcja przed atakiem na S daje +3 (może lepsze byłoby +4?)

Na początek starczy, co myślicie?

PS Nie mam zielonego pojęcia skąd wziąć obrazki (rodzaj kart znalazłem)
Aha mam - trzeba zadzwonić do J. Matsona z prośbą żeby narysował kilku przypakowanych Templarsów, w stylu takim jak jego obrazek użyty w Paradise Lost ;) - coś się wybierze







 

 
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Nowy rodzaj kart - Mutageny
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 02, 2019, 11:07:43 am »

Pomysł mi się podoba ugryzł bym go inaczej.

1. Aby mutageny mogły wejść do gry należy zagrać "LABORATORIUM TEMPLARIUSZY". Umocnienie dołączane to twojej placówki w dowolnej chwili. Nie może zostać odrzucone. Dołącz do LT w dowolnym momencie wojownika którego "uwięziłeś". W jednym LT może znajdować się tylko jeden pojmany/zaginiony w akcji itp.
2. Zagraj kartę mutagenu (każdy mutagen to oddzielne plemie, LC, ŻZ) na wojownika w LT poświęcając 2 akcje. Karta dołączana. Od teraz wszyscy wojownicy o danej przynależności plemiennej lub ŻZ lub LC przebywający na placówce mają obniżone swoje ww,s,p.w o połowę zaokrąglając w dół oraz zostają automatycznie zabici jeśli otrzymają ranę.
Zapisane