Październik 24, 2018, 12:08:31 am

Autor Wątek: Latanie  (Przeczytany 4642 razy)

Jasieq

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 264
  • Czyste Zło
    • Zobacz profil
Latanie
« dnia: Sierpień 31, 2006, 08:22:05 pm »

czy możliwe jest przerwanie walki,która już się rozpoczęła,rzucając latanie??
Zapisane
Bringer of Light | Pan Nienawiści ;)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Latanie
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 31, 2006, 08:24:42 pm »

Nie :) Można natomiast rzucić czar po deklaracji ataku przed wyborem agresora i obrońcy. Karta ta jednak nie anuluje ataku - po prostu atak będzie mógł zostać wykonany przeciwko innemu wojownikowi - chyba, że innego nie będzie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Robuś

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Latanie
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 20, 2006, 08:00:04 pm »

A jeśli niebedzie innego wrogiego wojownika na stole to czy atak przechodzi w tym momencie bezpośrednio na gracza??
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Latanie
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 20, 2006, 08:56:20 pm »

Nie jest niemożliwym zaatakowac latającego :) Wystarczy się uodpornić na sztukę i już można go atakować. Dla odpornego na sztukę wojownik ten wcale nie lata, co oczywiście jest bzdurą od strony zdrowego rozsądku, ale nie od strony zasad ;)

Wniosek - latajacy chroni gracza przed atakiem.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Jasieq

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 264
  • Czyste Zło
    • Zobacz profil
Odp: Latanie
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 04, 2015, 05:49:09 pm »

W takim razie dlaczego sen tworzy pustkę a latanie nie? Tak samo można nabyć odporność. Jakiś absurd, więc albo latanie nie powinno chronić, albo sen nie powinien tworzyć pustego.
Zapisane
Bringer of Light | Pan Nienawiści ;)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Odp: Latanie
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 04, 2015, 07:27:55 pm »

Daleko tu do absurdu. Pustka tworzy się kiedy nie ma wojowników, którzy mogą brać udziału w walce (nie mogą atakować i być atakowani). Wojownik latający może brać udział w walce - może atakować. Jeśli uznalibyśmy, że wystarczy, że kogoś nie można zaatakować to można by się spierać, że możesz bractwem atakować gracza jeśli ten ma w grze tylko ŻZ - bo teoretycznie nie możesz ich atakować. Zasada jest prosta - można atakować gracza jeśli ten nie a wojowników, którzy mogą brać udział w walce (czyli jeszcze raz - nie mogą ATAKOWAĆ I BYĆ ATAKOWANI),
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.