UWAGA! Znalazłem coś co może zmienić nasz ustalenia
Granat zabija po walce - tak jak myślałem.
MOACB (niezależnie od tego czy moje czy oryginał - są tu zgodne)
RESOLVE COMBAT
37) Determine final combat standings based on the cumulative effects of all cards played. Note which cards were countered by card effects and disregard those cards.
COMBAT IS NOW "FINISHED." CARDS THAT ARE PLAYED "IMMEDIATELY AFTER COMBAT" OR "IMMEDIATELY AFTER A WARRIOR IS WOUNDED/KILLED" MAY NOW BE PLAYED.
ESCAPE WOUNDING
38) Attacker may play card effects to "save" wounded and/or killed warriors.
39) Defender may play card effects to counter, then others, and so on until all players pass.
40) Defender may play card effects to "save" wounded and/or killed warriors.
41) Attacker may play card effects to counter, then others, and so on until all players pass.
etc, etc...
Przyznawanie punktów odbywa się więc po walce, podobnie uciekanie itp. O ile nie spowoduje to errorów, to powinniśmy uznać, że tak jak jest, jest ok
Czyli:
Za zabicie Granatem nie dostaje się dodatkowych 3 z samobójczej.
Za Paparazzo również się nie dostaje pkt.