Lipiec 18, 2019, 03:36:55 pm

Autor Wątek: Algeroth  (Przeczytany 2967 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 257
    • Zobacz profil
Algeroth
« dnia: Wrzesień 14, 2006, 06:27:36 pm »

Czy  Algieroth może takiemu Undead Legionare Łazik B52?
Zapisane

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Algeroth
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2006, 06:43:07 pm »

Mi sie wydaje, ze moze. Poniewaz lazik jest dla Doomtrooperow, a Algeroth omija ograniczenie dotyczace przynaleznosci, wiec moze dac legioniscie nawet inne Doomtrooperowe badziewia, ktorymi prawdziwy legionista nigdy by sie nie skalal z wlasnej woli  :D
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 257
    • Zobacz profil
Algeroth
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2006, 07:03:15 pm »

Mi właśnie chodzi konkretnie o to czy ekwipunek "tylko dla żołnierzy zagłady" można dać legioniście .
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Algeroth
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2006, 07:15:14 pm »

Izzi już w pełni odpowiedział na pytanie. Nie może natomiast dawać Ekwipunku, który ma inne ograniczenia np. bycie Kuratorem, odpowiednie W itp, jeśli obdarowany nie spełnia tych wymagań.
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Algeroth
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 29, 2011, 07:45:12 pm »

Na ostatnim turnieju razem z Mulqiem doszliśmy do wniosku iż Algeroth może dołączyć hellblastera do pojazdu legionisty ciemności bazując na samym zapisie hellblastera. Ktoś widzi to inaczej?
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Algeroth
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 03, 2011, 04:35:04 pm »

No tak właśnie jest - jeśli wyposażamy wyposażenie Legionisty to jest to traktowane jak wyposażanie samego Legionisty.
Zapisane

madrav

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 609
    • Zobacz profil
Odp: Algeroth
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 29, 2014, 04:43:19 pm »

-/-/-/20 PERSONALITY. APOSTLE. May never participate in combat or be in cover. While in play, your Dark Legion warriors may be equipped with any equipment card, regardless of affiliation requirements, at any time and with no action cost. Algeroth may also discard any equipment card in play as three actions.

I teraz durne pytanie: czy można przy pomocy tego apostoła wyciągać karty ekwipunku z side`u, draw pile lub discardu?

Na Lancelocie jest napisane, że można do niego wrzucać ekwipunek ze szwadronu lub z ręki. Na apostole tego nie ma.
Zapisane
Wyznawca Ilian.
Ci mizernej postury słudzy mają pokręcone, zdeformowane ciała i bezustannie bełkocą.

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Algeroth
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 29, 2014, 06:07:51 pm »

He he dobre  8)

Moim zdaniem nie ma szans żeby Algeroth miał aż takie moce  :P, bo przecież zaraz by się okazało że na przykład sojusz z cybertronicu też tak pozwala robić  ;D he he  ale teoria fajna ...

po za tym przecież lancelot  to ekwipunek (transportowiec) a nie bohater więc zupełnie inna parafia :))
jednakże to tylko moje zdanie wiadomo, znając życie inni wypowiedzą się bardziej wyczerpująco.

pozdrawiam

heh chociaż właściwie teraz jak na to patrzę to bardziej rzeczowy wydaje się argument że po prostu na Algerocie nigdzie nie ma wzmianki o tym że może obdarzać kartami z side baru itp ?

« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2014, 08:50:05 pm wysłana przez niua »
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Algeroth
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 29, 2014, 10:25:24 pm »

Algeroth aż tak mocny to nie jest :) Na Lancelocie i Zbrojowni są napisy, bo poza normalnym zagrywaniem (z ręki) można jeszcze przesuwać ekwipunki ze stołu. Gdyby tej dodatkowej opcji nie było, nie byłoby prawdopodobnie napisu innego niż na karcie Algerotha.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Algeroth
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 30, 2014, 12:32:33 am »

Też uważam, że zapis na Lancelocie i Zbrojowni jest inny bo dają jakieś tam opcje. Jeśli nie ma żadnych dokładniejszych danych to słowo equip odnosi się do akcji dawania ekwipunku, czyli dodawanie kart ekwipunku. Sidebar w mechanice nie istnieje - musiałby być tam zapis o kolekcji.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.