Lipiec 18, 2019, 03:31:59 pm

Autor Wątek: Czołg Bojowy "Grizzli"  (Przeczytany 17486 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Czołg Bojowy "Grizzli"
« dnia: Maj 10, 2006, 01:49:15 pm »

Chciałbym się zapytać jakie metody wystawiania grizzlego stosujecie...
1. Grabież
2. dragoni
3. przywołanie żołnierza?
4. posterunek i walka w mieście?
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2009, 10:38:53 am wysłana przez Nekro »
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2006, 02:18:35 pm »

Czy to miała być Ankieta? :-> Koszal jeśli umiesz napisać posta to Ankieta nie sprawi ci problemu :lol:
Ja z reguły wystawiam Grabieżą, ale granie Grizzlim jest niebezpieczne, bo jak ktoś go rąbnie to załamka.
Ad4. No na to nawet ja bym nigdy nie wpadł :mrgreen:

Jeszcze jest możliwość z "Master ov Disguise" z Morta. Dopiero niedawno to spostrzegłem.
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2006, 02:24:11 pm »

Nie ankieta. Po prostu nie wiem czy tak można (z tym posterunkiem). A jak miałby grizzly zginąć to można mu samobójczą misję dołączyć.
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 10, 2006, 02:27:32 pm »

Z tego co wyczytałem na Walce w Mieście to można. Można Samobójczą, ale nie zawsze jest w ręcę we właściwym momencie. No i zawsze ktoś może ją odrzucić/przejąć. Lepiej nie kusić losu :mrgreen:  ...choć Grizzlego uwielbiam.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 11, 2006, 06:39:30 pm »

Połączenie Grizzli + Posterunek nie działa. Czołg można wystawić dzięki Grabiezy czy Przywołaniu żołnierza, tylko dlatego, ze te karty powodują, że nie zagrywasz karty Czołgu na zasadzie akcji wystawiania wojownika, ale dodajesz do sowjego szwadronu - na dobrą sprawę to różnicę widać tutaj w wersji angielskiej.
Nie można zagrać czołgu inaczej niż poprzez odrzucanie dwóch Dragonów, ale można go dodać bezpośrednio do szwadronu kartami, które pozwalają na takie dodawanie wojowników - Grabież, Przywołanie żołnierza.
Posterunek - pozwala nam zagrać wojownika ale nadal obowiązują normale zasady wystawiania, poza kosztem w akcjach. Punkty akcji nadal musimy poświęcic - Czołgu nie można wystawić w ten sposób.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 12, 2006, 08:08:38 am »

Przecież rzucając przywołanie żołnierza również płaci się W Grizzlego w A, poza normalnymi kosztami.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 12, 2006, 09:57:52 am »

Cytuj
Przecież rzucając przywołanie żołnierza również płaci się W Grizzlego w A, poza normalnymi kosztami.

Nie - płaci się koszt czaru, który przepada w momencie gdy ktoś przeciwdziała zaklęciu.
Nie można natomiast zagrać wtedy na wojownika Złota dla naiwnych - punkty są licozne jako koszt czaru zależny od W.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

bogus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 17, 2006, 11:52:21 pm »

REAKTYWNY PANCERZ można dołączyć do grizzlii ?
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2009, 12:31:35 am wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 18, 2006, 07:45:55 pm »

Wojownicy korzystający z pojazdów oraz wojownicy uważani za pojazdy nie mogą korzystac z efektów umocnień. O tyle o ile Reaktywny pancerz można dołączyć np do T32, bo działa on na pojazd a nie na wojownika, to do czołgu nie można dołączyć tegoż pancerza (Grizzli'ego mam na myśli) bo nie może on korzystać z efektów umocnień.
Sytuacja się zmienia kiedy zagramy walkę w mieście :)
Teraz wojownicy w pojazdach/będący pojazdami moga już korzystać z umocnień. I tu rodzi się pytanie jak działa taki Pancerz reaktywny. Uważam, że nie pozwala odrzucić czołgu przy użyciu kart, które czołg miałyby odrzucić - np Fala prawości :)
Po zabiciu natomiast czołgu, pancerz spada raze z nim.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

bulielmo

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 02, 2006, 04:18:13 pm »

Czy Grizzli (oczywiście czołg bojowy) może się bronić w Wenusjańskiej Dżungli lub obrońca czy może z tej strefy korzystać??
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2009, 11:04:25 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Papierowa peleryna w rolce = Pancerz Legendarnego Zabójcy :-)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 02, 2006, 04:57:36 pm »

Według zasad każdy powie, że tak, bo to zgodne z zapisami na karcie. Inna sprawa czy to ma sens - chodziło chyba o to aby pojazdy nie mogły tam występować, ale z drugiej strony blokowałoby to zbyt dobrze ataki takiego np Czołgu bojowego.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2145
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 02, 2006, 05:25:25 pm »

Cytat: "pretorianstalker"
Według zasad każdy powie, że tak, bo to zgodne z zapisami na karcie
No włąsnie  jak dla mnie zupełnie ODWROTNIE!! Skoro Grizzly jest wojownikiem uwazanym za pojazd to nie moze kozystac ze strefy w której nie mozna korzystac z pojazdów. To chyba oczywiste.
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 02, 2006, 05:30:17 pm »

Na strefie pisze wyraźnie: wojownicy walczący w tej strefie nie mogą korzystać z pojazdów. Grizzli z pojazdu nie korzysta, więc w świetle zasad może normalnie tam walczyć. Możesz oczywiście próbować coś tu zmieniać, ale wyznawcy zapisów na kartach pewnie Cię dopadną ;)

O ile w obronie możnaby jeszcze jakoś zabronić obrony czołgowi, to jak rozwiązać sytuację, kiedy to czołg atakuje i przeciwnik broni się w Dżungli? Walka się przerywa, czy jak? Jak ktoś ma pojazd to pojazd się wyłącza - tak jakbyś z niego wysiadł i tyle.
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2009, 07:44:37 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 03, 2006, 08:40:50 pm »

Może Grizzly wykorzystać urządzenie naprowadzające (umocnienie) i traingulator?
Wydaje mi się, że tak, ale co Wy o tym sądzicie?
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2009, 06:37:24 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2145
    • Zobacz profil
Odp: Czołg Bojowy "Grizzli"
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 03, 2006, 09:05:49 pm »

Jak dla mnie moze korzystac bezproblemowo zarówno z Triangulatora jak i Urzadzenia. Urzadzenie po prostu powoduje, ze wojownik jest natychamisat zabijany. Gzizzli go nie uzywa tylko wykorzstuje jego działanie, które zostało wczesniej wprowadzone w zycie.
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)