Lipiec 19, 2019, 06:24:59 am

Autor Wątek: Pojazdy powietrzne a walka wręcz  (Przeczytany 2875 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Orneryboy

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Pojazdy powietrzne a walka wręcz
« dnia: Wrzesień 27, 2006, 06:51:53 pm »

Jak to jest z pojazdami powietrznymi w doom trooperze, jeżeli jakiś wojownik ma pojazd powietrzny, może uczestniczyć w walce wręcz? Wydaje mi się to nielogiczne. Ale jak to jest w praktyce, czy taki alakhai w pancernej skorupie zaatakuje kogoś używającego fukimury kamikadze, mimo że jest to pojazd powietrzny? Wydaje mi się, ze nie powinno tak być.
« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2009, 02:25:27 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Pojazdy powietrzne a walka wrecz
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 27, 2006, 07:31:12 pm »

Jest na to dokładna zasada - z apokalipsy bodajże.
Wojowenik będący w lub uważany za pojazd latający nie może uczestniczyć w walce wręcz. Podobnie jest z Łodziami podwodnymi (w sumie to z łodzią :P )

Szczytem jest natomiast Purpurowy rekin ;) Macie jakiś pomysł jak interpretować jego działanie? Bo wszyscy wiemy, że powstał w czasach kiedy tej zasady nie było. Jak z nim gracie?
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 597
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Pojazdy powietrzne a walka wrecz
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2006, 12:46:22 am »

Ogolnie to my sobie olewamy ta zasade, a jesli juz sie jej trzymac to oczywiscie rekinem trzeba grac jak pojazdem latajacym :)
Zapisane

Tien77

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 21
    • Zobacz profil
Odp: Pojazdy powietrzne a walka wręcz
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 28, 2009, 11:43:36 am »

To jak jest ostatecznie z tymi pojazdami powietrznymi. Mogą być atakowane w walce wręcz i w niej uczestniczyć, czy nie. Na Falkonie gracze z którymi grałem stosowali zasadę, że nie moga uczestniczyć w walce wrecz (ale w końcu nie wiem czy było to poprawne). Co do kart takich jak Purpurowy rekin to można jeszcze zrozumieć, że później jakoś zasady zostały zmienione niż ta karta została wypuszczona i straciła ona na tym część przydatności, ale w przypadku karty: Transporter "Corarius", która została wydana w najpóźniejszym dodatku zarówno w wersji polskiej jak i angielskiej jest napisane, że dodaje +2 (lub +5) też do walki wręcz. Czyli jaki sens miałby wtedy ten zapis?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Pojazdy powietrzne a walka wręcz
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 28, 2009, 12:20:01 pm »

Według zasad (karta informacyjna z Apoc, strona thewinternet) - pojazdy latające ( i wojownikcy w nich siedzący) nie mogą uczestniczyć w walce wręcz - jakkolwiek by to nie było absurdalne w przypadku Corariusa (tu obstawiam ZONK twóców karty) i Purpurowego Rekina (zasada jest późniejsza).
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D