Sierpień 15, 2018, 03:23:17 pm

Autor Wątek: Czary bojowe  (Przeczytany 5826 razy)

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Czary bojowe
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 10, 2011, 11:36:03 am »

 Z tego co sprawdziłem to jest mały problem z waszą interpretacją. Otóż Pacyfizm nie podchodzi pod nią - z jego zapisu wynika że zamiana PCS na CS ma sens i działa normalnie. Podobnie ma się sytuacja z Presją - jednak tam nie jestem pewny.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5294
    • Zobacz profil
Odp: Czary bojowe
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 10, 2011, 02:23:10 pm »

NIe wiem o co chodzi w powyższym poście tak do końca - nic nowego nie odkryłeś Lapson, bo Nekro już pisał o Pacyfizmie i jest to znany trik :) Presja też może zostać rzucona jeśli znawca nie walczy, aczkolwiek zbierze ranę chyba.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Czary bojowe
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 10, 2011, 02:27:36 pm »

Kurde... znalazłem pewien error ;) Personal Combat Spell zawsze mają chyba słowo Caster :D Trzebaby to jakoś rozwiązać - żeby nie było potem sytuacji, że zmiana Personal CS na CS nic nie daje :)

Muleq mi się wtrącił :) No własnie wszystkie PCS mają praktycznie zapis 'caster', a CS mają 'affected warrior' czy coś... Ale po coś są opcje tej zmiany.

chodzi zapewne o Twoja powyzsza wypowiedz.
zmiana PCS na CS nadal duzo daje w wypadku czarow pacyfizm i presja, nie trzeba wcale zmieniac slowa caster. mogloby to sugerowac, ze wcale nie nalezy zmieniac tego slowa, a wiec lewitacja rzucana przez znawce nic nie da.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2636
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Czary bojowe
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 10, 2011, 02:47:50 pm »

A ja sądzę że jednak caster powinno się zastąpić affected warrior - Znawca i jego zdolność nie miałaby sensu w base set - Pacyfizm i Presja są z Inq - po co więc byłby zapis na Znawcy zanim wyszło Inq? Moim zdaniem znowu bawimy się w czepianie się słówek...  :( Pacyfizm jest jedynym czarem PCS, który nie ma słowa Caster w tekście by the way... Myślę że słowo caster jest związane z określeniem PCS i tyle (wszystkie przypadki poza Pacyfizmem) - jak zmieniamy PCS na CS, to zmieniamy caster na affected warrior (tu też prawie wszystkie CS mają affected warrior) - i wtedy i Lewitację ( i masę innych) czarów Keeper rzuci na kogoś by zmienić mu współczynniki i Presję rzuci na walczących ( i nie zbierze rany - zbierze ją walczący inny wojownik "nie-oponent" - cały zapis Presji dotyczy castera-wojownika w walce - zmieniamy na affected warrior-wojownika w walce)).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2011, 03:05:22 pm wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Czary bojowe
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 10, 2011, 03:25:45 pm »

Dla mnie nie ma problemu by robić tak jak opisuje Skoq. Chodzi mi tylko o to że w przypadku jednych zasad robimy wyjątki mimo iż wszystko jest wyraźnie napisane, a w przypadku innych nie.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5294
    • Zobacz profil
Odp: Czary bojowe
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 10, 2011, 04:35:17 pm »

Przykłady jakieś tych wyjątków?
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

madrav

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 602
    • Zobacz profil
Odp: Czary bojowe
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 03, 2014, 11:26:12 am »

Takie pytanie, pewnie  banalne, ale chcę się upewnić:

Czy bractwo może rzucać Combat Spell na legionistów tego samego gracza, którzy są atakowani?
Zapisane
Wyznawca Ilian.
Ci mizernej postury słudzy mają pokręcone, zdeformowane ciała i bezustannie bełkocą.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2636
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Czary bojowe
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 03, 2014, 11:28:19 am »

Nie, Żołnierze Zagłady nie mogą wspomagać LC  ( w "normalnych" warunkach).
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D