Czerwiec 23, 2018, 05:57:16 pm

Autor Wątek: Sojusz cybertronic  (Przeczytany 10770 razy)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 24, 2009, 09:21:52 pm »

Dobra - to krótka piłka, skoro Sojusz pozwala na używanie to nie pozwala na to żeby wojownikom ekwipunek dawać, więc i tak jest bez sensu - więc albo, albo - jak rozróżniasz w ten sposób, to sojuszem i tak nie pograsz.

A żeby było śmieszniej to technomanta np może być wyposażony, ale nie może korzystać O_o Jak się rozróżnia te zwroty to się wszystko chrzani równo.

Jedyna różnica to tak na serio sprawa z pojazdami - gdzie wojownik may not use any other equipment, ale można mu dać. W innych wypadkach nie ma różnicy. A jak jest no to czeka nas kompletna zmiana zasad.
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2009, 09:30:30 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 24, 2009, 09:30:25 pm »

zerknalem do instrukcji i tam uzycie tych slow jest nastepujace:
jezeli wojownikowi mozna GIVE ekwipunek to moze go USE (choc ogolnie uzycie tych slow jest dosyc nieostre). w druga strone oczywiscie nie dziala co pokazuje przyklad duranda (chociaz moze on nie jest poprawnie rozwiazany).

nie bede sie dalej klocil. niech juz bedzie po Waszemu. choc oczywiscie racje, ktore zostaly przedstawione nie rozstrzygaja sprawy.
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2009, 09:32:36 pm wysłana przez Lechu »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 24, 2009, 09:40:59 pm »

No powiem, ze problem jest w tym, że czasem sobie piszą tak, a czasem inaczej - jakbyś chciał przypisać tylko jedno znaczenie każdmu z tych słów i nawet gdyby jedno zawierało się w drugim to i tak będą errory się robiły. BO nawet jeśli may be given oznacza, że może użwać, a w drugą stronę nie to sojusz odpada - jest kompletnie do kitu. A jeśłi may use oznacza, że można mu dać, a may not use oznacza, że nie można dać to pojawia się problem z pojazdami znowu... Zawsze coś będzie spieprzone bo tak to już jest w DT - dlatego na przestrzeni lat wykształciliśmy pewne umowne rozwiązania ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 25, 2009, 11:01:36 am »

no to się porobiło :) moim zdaniem jedyne ograniczenie wynikające z karty sojuszy to że nie można używać ekwipunków i reliktów LC, i nie ma co tu komplikować. Ale to tylko moje zdanie. Generalnie w moim pierwszym poście chciałem się dowiedzieć czy jest coś konkretnie ustalone w tej kwestii, żeby się nie okazało że np. pójdę na turniej a tam połowa grających powie że mogę tak grać a połowa że nie.
I jeszcze jedno: jeżeli przyjmujemy że sojusz nie działa z rozkazem to z jakimi jeszcze kartami nie będzie działał??
Zapisane
Non Serviam !

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2630
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 25, 2009, 11:46:58 am »

Sojusz będzie omijał ograniczenia wynikające z kart dotyczące możliwości wyposażenia w konkretny ekwipunek/relikt wojownika Cybertronicu - czyli np Rozkaz Ataku dać można, ale nadal atakować mogą tylko wojownicy Capitolu, Dai Sho dać można i wojownik dostanie +6 do WW, ale tylko wojownicy Mishimy mogą wyjść z ukrycia i atakować w tej samej turze - innymi słowy - poza możliwością wyposażenia, którą przebija sojusz Cybertronicu, reszta zapisów działa bez zmian.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 25, 2009, 12:23:47 pm »

Dokładnie - sojusz działą tak samo jak inne podobne karty - Algeroth, Chris Jackson i takie tam... Możesz dać dowolną kartę wymienioną na sojuszu ale działa ona nadal tak jak na niej pisze. Jeśli dasz coś co działa tylko z daną przynależnością to zapis się nie zmienia powiedzmy z Capitolu na Cybertronic. A więc dajesz rozkaz ataku i w mieszanej talii Capitolu z Cybertronikiem, cały Capitol może atakować z Rozkazu Ataku. Albo ewentualnie dajesz rozkaz ataku a potem z zaskoczenia dodajesz wojownikowi przynależność do Capitolu ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Czysiaczek

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 54
  • Umiesz liczyc, licz na siebie.
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 14, 2010, 10:12:41 pm »

Ja mam takowe pytania odnośnie sojuszu cybertronicu:
1. Czy wojownik Cyber może dostać ekwipunek dla dowódców, jeśli takowym nie jest?
2. Czy wojownik Byberu może korzystać z "Forseeing Talizman"", który mogą otrzymywać tylko Mortyfikatorzy?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2630
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 15, 2010, 03:19:27 pm »

Sojusz pozwala ominąć przynależność w wyposażaniu Cybera w ekwipunki / relikty (z wyjątkiem LC). Nie ominie jednak określenia, że dany ekwipunek jest tylko dla danego typu wojownika (Mortyficator, Dowódca itd). Ponadto ustaliliśmy, że przynależność jest omijana tylko w momencie wyposażania - dalsze zapisy co relikty / ekwipunki dają pozostają bez zmian - czyli Rozkaz ataku możesz przy sojuszu dać Cyberowi, ale nadal tylko wojownicy Capitolu mogą 3 razy atakować, Dai Sho dasz Cyberowi - Cyber dostanie +6 do WW, ale nadal tylko Twoi wojownicy Mishimy moga atakować po wyjściu z ukrycia w tej samej turze itd. Czyli odpowiedzi na Twoje pytania:

1. Nie,
2. Nie.

 ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

date

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 234
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 15, 2010, 03:41:44 pm »

hmmm...nie rozumiem dlaczego obchodzi przynaleznosc a nie obchodzi restrykcji co do "tytulu" ?

moze dostac kazdy powinno znaczyc ze moze uzywac kazdego...tak to widze i nie ma to zwiazku z dai-sho i rozkazem ataku bo tam chcielismy zmienic zapis na karcie....hmmm
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 15, 2010, 03:54:46 pm »

Bo te tytuły jak mówicie są nie do obejścia, chyba, ze ktoś akurat to potrafi ;) Możliwość używania sprżetu legionu nie powoduje możliwości używania sprzętu dla Kuratora np i tak dalej... A sojusz działa na przynależności, poza legionem.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

date

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 234
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 15, 2010, 04:30:22 pm »

to tak jakbys powiedzial ze wyznawca algerota nie jest legionista ciemnosci :-)

ale oczywiscie przyjmuje wasz tok rozumowania bo pewnie bylo to juz przegadane
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 15, 2010, 10:16:21 pm »

Bo wyznawca algerotha nie musi być legionistą - to nie idzie w parze zawsze ;) Tak samo jak mortyfikator nie musi być z bractwa.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 16, 2014, 08:31:15 pm »

A jak wygląda według Was użycie karty Liber Hereticus z sojuszem cybera. - Moim zdaniem np Robot Zabójca będzie mógł go używać ale czy na przykład Chemogen da radę ? wydaje mi się że nie. - szczegółowo chodzi mi tu o zapis ' GIVE TO ANY BROTHERHOOD WARRIOR OF TOTAL VALUE 6 OR HIGHER...' - który znajduje się na Liberze. ??
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 16, 2014, 08:44:33 pm »

No chyba tak by to wyglądało...
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 508
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Sojusz cybertronic
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 24, 2018, 10:33:07 am »

czy durand po odwiedzinach moze USE pancerz? moze. use znaczy tyle co korzystac.
czy durandowi po odwiedzinach mozna GIVE pancerz? nie.

Dlaczego nie??
Zapisane