dokładnie nie pamiętam ale zarys zamieszcze :
wojownicy
atylla x2
mitch hunter x1
żołnierz wolności x4
kapitan x2 albo x3
sierżant carter x3
relikty:
rozkaz ataku x5
pojazdy:
ah/uh
specjale
falling market x5
zużycie
nadwyżki x2
tchórzostwo x5
wpływ x3
zmienny los x2
załamanie rynku x2
skradzione papiery x5
szczęście x5
zakłócenia x5
złoto dla naiwnych
inspiracja x3
untouchable
po namysle
hasty getaway
zrównanie z ziemią (niestety na ćwierćfinał nie włożyłem do talii :/)
rage x2
ciężkie czasy
prawie ci sie udało ale...
zaginiony w akcji
don't call again
grabież
umocnienia:
archiwa bractwa x2
kompleks przemysłowy
byłe też jakiś sidebar:
nieudany czar x3
trening x5
ragex2
i cholera wie co jeszcze bo nie pamiętam
talia troche niedopracowana z powodu braku kart,
zwykle szybko przychodziło falling market i karty manipulujące PA,skradzione tylko do zabierania szczęść, atak to wjazdy na gracza z rozkazem ataku
plusy : szybkość, mozliwość łupienia przeciwnika z PA
minusy : dużo ale najciekawszy zauważony to robi sie bieda jak przeciwnik nie ma szczęść w talii
,nie przewidziałem banku kardynała :/
ogólnie da się tym grać,istnieje jakaś szczątkowa odporność na MH i bractwo