Sierpień 17, 2019, 01:35:29 pm

Autor Wątek: Placówka a umocnienia  (Przeczytany 3462 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Placówka a umocnienia
« dnia: Maj 15, 2006, 12:09:30 am »

Czy taki Ufortyfikowany Okop z toną ekwipunku broni mojego Samuraja nawet w Placówce? Chodzi ogólnie o zasadę.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2014, 01:18:05 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5433
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a umocnienia
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2006, 11:43:33 am »

Kwestię umocnień sprawdzę jeszcze. Tutaj zawsze było sporo probloemów. Napewno nie dzialają strefy walki :)

Co nowego:
-Umocnienia wszytkie działają normalnie
-Mam wątpliwości co do stref walki :) Być może też działają normalnie ale to jeszcze potwierdzić musze :P
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a umocnienia
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2006, 10:58:11 am »

A czy to by nie znaczyło, że jednak można wystawiać Triadę z Obozów Szkoleniowych?
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a umocnienia
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 17, 2006, 11:09:08 am »

Właśnie mnie czasem trafia @#$% z tymi umocnieniami. Ze stref walki to w sumie korzystaliśmy, choć to nielogiczne. Z pojazdami dołączanymi do szwadronu/kohorty też jeszcze może inaczej wyjść - bo są tam wystawiane, ale czy je przenosić wolno/nie wolno to już nie wiem. Wracając do umocnień. Jak to sie ma do logiki:
Fukido, Ufortyfikowany okop, Cytadele?
Albo wałek z takim ochroniarzem - też traktowany jako umocnienie- a wojownika, do którego go dołączyłem przerzucam na placówkę i jak? Bo to już i tak nie to samo co budzące wątpliwości połaczenie dwóch wzajemnie osłaniających się przed atakiem wojowników.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2014, 01:21:39 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5433
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a umocnienia
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 17, 2006, 03:45:32 pm »

CO do sterf walki wciąż nie wiem jak to do końca jest, bo nie ma tego nigdzie opisanego - forum niestety oficjalne nie działa już dłuugo.
Co do Umocnień - Obóz umieszczamy w szwadronie lub kohorcie, dzięki czemu możemy z niego wystawiać żołnierz zagłady/legion ciemności co nie zmienia faktu, że plemienny jest plemienny i nic mu nie pomoże.
Fukido i podobne działają.
Ochroniarz - ochroniarza się nie dołącza do nikogo więc nie ma problemu. Broni on gościa czyli moze za niego walczyć, ale jeżeli chroniony przejdzie na placówkę to ochroniarz dopóki sam nie przejdzie, nie ma możliwości aby chronić takiego wojownika.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a umocnienia
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 17, 2006, 07:11:45 pm »

Ze stref nie można na pewno korzystać. Bez sensu walczę na Ziemi, a bronię się z Pasa Asteroidów? :/ Zachowajmy chociaż szczątki logiki, bo się całkiem w tym chaosie zatracimy.

Na Obozie nie ma klauzuli co do Żołnierzy/Legionistów, a do wystawiania w Szwadronie/Kohorcie, więc jeśli taki Ufortyfikowany Okop działa, to czemu nie Obóz Szkoleniowy?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5433
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a umocnienia
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 17, 2006, 07:13:59 pm »

Bo nigdy plemiennych nie dodajesz do szwadronu/kohorty - doczytaj kartę do końca ;)
Poza tym, że wystawiasz taką karte w szwadronie/kohorcie to nadal tylko tam możesz wystawiać z obozu wojowników. Plemienni w szwdronie/kohorcie mogą się znaleźć tylko wtedy gdy przejdą tam przy pomocy karty Emisariusze.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

bulielmo

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a umocnienia
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 15, 2006, 06:08:19 pm »

Granie na placówkę w większym gronie graczy to dramat. Miesza się to bardzo. Mam kilka pytanek i proszę o odpowiedź znawców tematu.
1. Czy wojownik Legionu przebywający na Placówce może schować się za murem dołączonym do Kohorty.
2. Czy ŻZ na Placówce, który dostał MIA wraca później do szwadronu czy do placówki?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2009, 08:35:54 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Papierowa peleryna w rolce = Pancerz Legendarnego Zabójcy :-)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5433
    • Zobacz profil
Odp: Placówka a umocnienia
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 15, 2006, 06:41:16 pm »

1. Nie - tutaj akurat fizycznie musi przebywać w danym obszarze, tak jak z Grabieżcą. Przynajmnej takie jest moje zdanie - inaczej po prostu będzie to baaaardzo dziwne :)
Od razu mówię, że odpowiedź ta jest dość instynktowna i mam nadzieję, że nikt nie każe mi tego dokładnie tłumaczyć, bo może być ciężko ;) Ale ponieważ do Grabieżcy wejśc nie może to i za mur nie powinien.

2.Powraca do stanu sprzed MIA jeżeli pytasz o to, co dzieje się po zdjęciu MIA, bo tak to odebrałem. Tak samo jest z Błędem nawigacyjnym - dokańcza swoją podróż w określonym kierunku.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.