Lipiec 17, 2019, 07:08:32 pm

Autor Wątek: ... zakon  (Przeczytany 3621 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lord Nozaki

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
... zakon
« dnia: Maj 11, 2006, 04:04:51 pm »

Hej.
właśnie tak się zastanawiałem nad ZAKONAMI.
Może ktoś wie, jak się tego używa??
Czy można wyłożyć np. od razu drugi lub trzeci ZAKON, czy trzeba wykładać je po kolei...
Czyli pierwszy zakon, potem drugi zakon itd. ...
Jakie są oficjalne zasady? A jak Wy gracie zakonami?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2010, 02:51:15 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Doom Trooper powraca !!!


Tomasz Feliński - Lord Nozaki, moja strona fotograficzna:
http://nozaki.flog.pl

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: ... zakon
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 11, 2006, 04:14:48 pm »

Hehe, myślę że wszyscy grają tak samo - na każdy Zakon poświęcasz jedną akcję i wykładasz go na stół 8-)  Dokładnie tak jak jest napisane na karcie. Nie ma żadnej wymaganej kolejności. Jest jednak errata, że jeden gracz może mieć naraz na stole tylko jeden egzemplarz każdego z Zakonów.
Zapisane

Lord Nozaki

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: ... zakon
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 11, 2006, 04:26:33 pm »

Pewnie wszyscy tak grają, sam dla wygody pewnie też będę tak grał...
Ala jak któraś z mocy KI mi podpowiada... te liczebniki nie są przypadkowe i intencją autorów pewnie było, żeby każdy zakon następował po porzednim... bo tak to mogli zrobić kilka byle-jakich przypadkowych kart specjalnych... że każda daje te tam przywileje... ale one RAZEM... tworza ZAKON... z kolejnymi stopniami wtajemniczenia...
A to uproszczenie to pewnie jedno z wielu... które znacznie upraszcza grę... ale powoduje... mniejszą kombinatorykę gry i zmniejsza zapotrzebowanie na niektóre karty...
a co za tym idzie, talie na turniejach wyglądają pewnie bardzo do siebie podobnie  :->
Zapisane
Doom Trooper powraca !!!


Tomasz Feliński - Lord Nozaki, moja strona fotograficzna:
http://nozaki.flog.pl

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: ... zakon
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 11, 2006, 04:34:58 pm »

Nozaki, nie kombinuj tam, gdzie nie trzeba - nie ma żadnej kolejności. Numeracja Zakonów wynika po prostu z założeń świata Mutant Chronicles (Zakony Mistyków, Inkwizytorów itd.),które w tym przypadku nie mają żadnego przełożenia na zasady gry.
Zapisane

Lord Nozaki

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Odp: ... zakon
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 14, 2006, 11:27:49 pm »

Ok. Dzięki.
Chciałem się co do tego upewnić.
Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem kilku zakonów i ...
Fajne karty, tylko nie byłem pewien jak jest z ich przydatnością.
To jest mi nawet na rękę.
A jeśli chodzi o kombinowanie, to jest to co Tygryski lubią najbardziej  ;)
Zapisane
Doom Trooper powraca !!!


Tomasz Feliński - Lord Nozaki, moja strona fotograficzna:
http://nozaki.flog.pl

Jerry

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 65
  • Irytujący Kłapouchy Gaduła ;)
    • Zobacz profil
Odp: ... zakon
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 22, 2007, 09:40:15 pm »

W zamkniętym wątku o czterech zakonach pojawia się info, że jest errata: każdy gracz może mieć tylko jedną kartę danego zakonu na stole. Padło pytanie - skąd ta errata? Pozostało bez odpowiedzi.
Pytam więc: czy mogę mieć na stole np. dwa czwarte zakony, z których każdy daje mi dodatkową akcję?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: ... zakon
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 22, 2007, 10:53:09 pm »

Nie - można mieć tylko jeden zakon. Poprawki do zakonów pochodzą z jedynej oficjalnej erraty do DT, którą można znaleźć tutaj:
http://www.thewinternet.com/doomtrooper/rules/card_errata.html

Errata mówi:
THE FIRST DIRECTORATE (INQ)
THE SECOND DIRECTORATE (INQ)
THE THIRD DIRECTORATE (INQ)
THE FOURTH DIRECTORATE (INQ)
Each player may only have one of each DIRECTORATE in play at any time.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: ... zakon
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 31, 2010, 01:46:42 pm »

Na karcie jest napisane: "możesz go dołączyć do swego szwadronu poświęcając na to jedna akcję (...) znajduje się w grze, możesz w każdej turze podjąć jedną, dodatkową akcję ..."

Czyli poświęcam akcje i mam od razu dodatkowa akcję czy dopiero w następnej turze?
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: ... zakon
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 31, 2010, 02:10:02 pm »

Masz już w tej turze. Jednak na wystawienie poświęcasz jedną akcję czyli wychodzi że w kolejce w której go wystawiłeś jesteś -1 + 1 = 0
Zapisane