Grudzień 12, 2018, 06:33:46 am

Autor Wątek: Podwójna powinność  (Przeczytany 16843 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

panczen

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 19, 2009, 10:22:25 am »

Pytania o podwójną będą chyba ciągnąć się w nieskończoność :)

To jak w końcu gracie z tym przegrupowaniem? Do tego jak rzucę przeniesienie na podwójną lub org woja to drugi gracz też odzyskuje W w A?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 19, 2009, 01:43:56 pm »

Wojownik jest jeden więc i pkt są oddawane raz. Pisze na każdej karcie co i jak i gdzie... Kto dostaje - owner czy controler itd.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 371
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 29, 2011, 03:50:29 pm »

Co sie stanie gdy mam "walke w miescie" (a na mojego Grzyzzliego zostala zagrana podwojna powinnosc) a swoim Gryzlim wejde do Muru obronnego.
1 - Czy przeciwnik w swojej turze tez ma Gryzliego za murem?
2 - Jezeli tak to czy moze sobie z niego wyjsc w jego turze?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 29, 2011, 03:58:03 pm »

Nie ma go za murem, bo wtedy Grizzli jest w innym szwadronie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 30, 2012, 12:22:22 pm »

Jeśli zagram PP, żeby zdublować swojego Grizzly'ego, a potem Ostateczne, żeby wjechać w puchę, to zdobędę dwadzieścia, tak?
I drugie pytanie: Bioga też mogę zdublować, bo Podwójnej nie zagrywam na niego, zgadza się?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2013, 10:54:58 am wysłana przez Snake PL_issken »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 30, 2012, 12:42:19 pm »

Nie można dublować swoich wojowników. Podwójna powinność reprezentuje dokładnie tego samego wojownika, który jest dublowany. Posiadanie dwóch kopi tego samego wojownika w jednym szwadronie absolutnie nic nie zmienia, a więc kontrolujesz dwa razu jednego gościa = palenie podwójnej :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 30, 2012, 11:45:23 pm »

Gramy we trzech. Ja mam jednego wojownika, drugi gracz - tylko PP na mojego, trzeci - jakiegoś tam.
W trakcie mojej tury trzeci zagrywa Ostateczne natarcie. Czy może zaatakować drugiego w puchę?
Zapisane

Pako

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Legionista
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 31, 2012, 12:47:05 am »

Nie, przecież ma wojownika :)
Zapisane
Zasady warszawskie

Cytat: Paul Beakley
Beg, borrow or steal every Manifest Destiny you can find (...)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 31, 2012, 09:45:45 am »

Podwója powinność i wybrany wojownik to jeden i ten sam wojownik, ale jest zawsze tam gdzie jest potrzebny :) Dlatego nie może atakować w puchę kontrolera itp.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 31, 2012, 01:55:36 pm »

Posiadanie dwóch kopi tego samego wojownika w jednym szwadronie absolutnie nic nie zmienia, a więc kontrolujesz dwa razu jednego gościa = palenie podwójnej :)

A gdybym zagrał ją na siedzącego w szwadronie Erwina Stahlera, a potem przeniósł PP do kohorty? To chyba nie byłoby palenie?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 31, 2012, 05:21:43 pm »

Będzie palenie, bo to nadal jeden i ten sam wojownik - nie będzie go równocześnie w Szwadronie i Kohorcie :D Może być teoretycznie równocześnie w twoim szwadronie i szwadronie przeciwnika, ale tak na serio i tak jest on tylko jeden w grze. Dlatego nie można go atakować samym sobą :) Podwójna Powinność przedstawia dokładnie ten sam egzemplarz wojownika, na którego ją zagrano. Ta karta zasadniczo daje kontrolę nad wojownikiem znajdującym się w grze. W grze zostaje niejako dla przypomnienia i nie jest nawet kartą specjalną.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 28, 2016, 12:36:11 am »

Ja mam wojownika w Grabieżcy, przeciwnik ma wojownika z przenośną miną. Przeciwnik, w swojej turze, zagrywa Podwójną Powinność na mojego w Grabieżcy, potem wychodzi z pojazdu i atakuje go wojownikiem z miną. Może tak zrobić?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 28, 2016, 12:43:10 pm »

Nie pamiętam już co ustalaliśmy i nie chce mi się teraz całego wątku czytać, ale o ile się nie mylę, to nie może tego zrobić, bo jego kopia w ogóle w Grabieżcy się nie znajduje. Podwójna powinność powoduje, że jeden wojownik jest kontrolowany przez obydwóch graczy. Wojownik przenosi się pomiędzy szwadronami/kohortami wraz z dołączonymi kartami, a Grabieżca dołączany nie jest. W jednej kohorcie będzie więc on korzystał ze stref/umocnień/ekwipunku danej kohorty, a w drugiej z innych tego typu kart. Jeśli zostanie zaatakowany w kohorcie gdzie znajduje się w Grabieżcy to będzie wewnątrz, a jeśli zostanie zaatakowany w kohorcie gdzie Grabieżcy nie ma to będzie poza nim. Nie wiem czy nie zapomniałem o jakichś tam naszych ustaleniach, ale Podwójna powinność od bardzo dawna jest na turniejach zbanowana więc mogło się tak stać... :) A zbanowana jest nie bez powodu. ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 29, 2016, 03:36:57 pm »

Jestem tego samego zdania! Ale co z zapisem: Any card that affects one warrior affects "both"??
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5316
    • Zobacz profil
Odp: Podwójna powinność
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 29, 2016, 04:17:51 pm »

Powiedziałbym, że chodzi o dołączone karty lub te działające globalnie. Na pewno nie można korzystać ze stref walki, znajdujących się w innej kohorcie. Ale przykładowo - używamy PP żeby skopiować Ożywionego Legionistę. Korzystamy więc z jego kart dołączonych jak również korzystamy z bonusów +5 od Legionistów Czerwonej Gwardii znajdujących się w kohorcie właściciela karty. Ożywiony dostaje te bonusy jako wojownik tego samego gracza, który ma w kohorcie LCW i dostaje te bonusy nawet kiedy jest poza tą konkretną kohortą. Tak ja to widzę. Jeśli zaczniemy kombinować jak tu używać wszystkich kart wbrew standardowym zasadom to zrobi się bałagan... ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.