Październik 16, 2019, 11:07:11 am
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do dołu

Autor Wątek: Amnesia  (Przeczytany 17963 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2146
    • Zobacz profil
Amnesia
« dnia: Luty 13, 2007, 04:42:53 pm »

Kolejne pytanie wyszło podczas niedawnej gry ( tak to jest jak się gra raz na 3 miesiące :D  )
Czy używając karty "Amnezja" usuwamy również wojownikowi zapis o tym ze jest samurajem albo nefaryta itp. ? Słowem czy po Amnezji zostaje goły wojownik ze współczynnikami? Od razu odpowiem ze wg mnie nie, ale ciekaw jestem Waszych opinii.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2009, 08:02:22 am wysłana przez Nekro »
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Amnezja
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 13, 2007, 05:11:15 pm »

Traci tylko zapisy w dolnej ramce. Nazwa zostaje ;) Zostają również przynależności, nie licząć bycia Wyznawcą Apostoła. Czyli taki Herold już Snu nie dostanie, ale Pound ov Flesh owszem.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5449
    • Zobacz profil
Amnezja
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 13, 2007, 06:26:51 pm »

Niszczyciel np przestaje być hretykiem po amnezji, ale Heretyk nie przestaje nim być.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2146
    • Zobacz profil
Amnezja
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 13, 2007, 09:22:41 pm »

Oki. W takim wypadku mam pytanie czy np Toshiro czy jakis inny bohater przestaje byc bohaterem i mozna wtedy wystwic inne jego kopie? Zgodnie z tym co piszecie to tak własnie jest.
Powstaje tylko jeden problem co sie stanie gdy po usunieciu Amnezji pojawia sie dwaj tacy sami bohaterowie w grze.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5449
    • Zobacz profil
Amnezja
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 13, 2007, 09:42:42 pm »

Bycie Bohaterem i Pojazdem pociąga za sobą pewne ograniczenia, a ograniczenia nie podlegają Amnezji. Jednym słowem - zagrania amnezji nigdy nie daje żadnych nowych możliwości. Pojazd pozostaje pojazdem i nadal nie może się ukrywać, korzystać z efektów umocnień i musi poświęcać 2 akcje na przeniesienie na placówkę. Słowo Bohater w DT również nie ma żadnego innego wpływu na grę, jak tylko to jedno ograniczenie - jeden bohater w grze równocześnie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 29, 2008, 12:56:32 pm »

Zamnezjowany Mortyfikator może używać Talizmanu przewidywania to czy np Wyspiarz Mitch Hunter może po amnezji dostawać czaszki? Ale chyba tak bo jak zauważyłem to on nawet nie ma tekstu wyspiarz w dolnej ramce... Wychodzi więc na to że jedynie Mistrz Valpurgius i Pułk Harding tracą owe zdolności? /Aha i jak już jesteśmy na tropie czaszek to przy okazji czy można non-cobatantowi który stał się nim już po otrzymaniu misji poszukiwacz czaszek dać kolejne czaszki? - bo czaszkować to nie może na pewno z tego co pamiętam.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2009, 10:13:37 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5449
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 29, 2008, 02:00:38 pm »

Tak - Wyspiarze z Amnezją mogą dostawać Czaszki.
Tak - czaszki można dalej dawać bo pozwala na to misja, która była zlecana legalnie :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Qlig

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 800
  • Władca Pechów
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 06, 2009, 08:22:49 pm »

Czy tekst "nigdy nie może się ukrywać" w opisie Toshira, zniknie po zagraniu Amnezji?

Według mnie jest to atut Toshira, ale można to również traktować jako ograniczenie...

Co myślicie?
Zapisane
ktoś będzie miał przerażającego pecha...

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5449
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 06, 2009, 09:14:06 pm »

Ograniczeń nie rozpatrujesz na zasadzie czy coś jest dobre czy nie, tylko na zasadzie zapisu - nigdy nie moze jest zdecydowanie ograniczeniem ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Born_stubborN

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 101
  • Hindenburg sQuadron
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 14, 2009, 10:37:40 am »

A jak działa Amnezja w przypadku Local Thuga. Jeżeli traci zapisy o swym "niebyciu" Doomtrooperem, Freelancerem czy legionistą, to czy można go po amnezji wsadzić do szwadronu?

No i kolejna, jednak tym razem chyba prostsza kwestia: Czy zapis o ranieniu Locala pozostaje jako jego ograniczenie> Bo tu nie ma językowych wyróżników, ale sens logiczny jest jak najbardziej.

Bo w kwestii PZ jest chyba jasne - points earned by the Thug must be converted to D
Zapisane
Es ist nicht Deine Schuld, dass die Welt ist, wie sie ist. Es wär nur Deine Schuld, wenn Sie so bleibt!

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5449
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 14, 2009, 01:05:52 pm »

Amnezja nie może spowodowac, że stanie się nagle ŻZ bo nie wiadomo tak naprawdę gdzie mu bliżej - czy do szwadronu czy do kohorty ;)

Co do Thuga i Amnezji - na dobrą sprawę pierwsze zdania to sposób zagrywania więc Amnezja nie ma znaczenia. Zdobywanie tylko PA to ograniczenie i podobnie po Amnezji nadal nie może być ranny tylko umiera od razu - w sumie Amnezja na niego nie działa w żaden sposob.
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2009, 03:55:21 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 15, 2009, 07:31:41 pm »

Czyli ostatecznie mam rozumieć iż Amnezja nie usuwa odporności na sztukę?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5449
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 15, 2009, 09:35:09 pm »

Ja bym też chętnie usłyszał jakieś inne opinie, najlepiej odnoszące się do jakichś argumentów, albo poparte nowymi argumentami :) Ja aktualnie jestem za tym, aby Amnezja nie usuwała ŻADNYCH ograniczeń ani równoważników ograniczeń w postaci IMMUNITY.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 28, 2009, 10:02:57 am »

A czy waszym zdaniem zapis na Evie (dotyczący atakowania jej za PZ) nie jest ograniczeniem :P? Wolę się upewnić bo Doomie to różne dziwne rzeczy się dzieją :)
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2763
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Amnezja
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 28, 2009, 10:35:05 am »

Jest ograniczeniem - ale dla atakującego Evę ;D - Amnesia działa na tą zdolność.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do góry