Październik 20, 2019, 03:34:24 pm

Autor Wątek: Złe zaopatrzenie  (Przeczytany 1425 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5450
    • Zobacz profil
Złe zaopatrzenie
« dnia: Maj 11, 2006, 10:01:11 pm »

Cytuj

Bulielmo:
Czy moment wyposażania wojownika w jakąs karte ekwipunku jest momentem użycia tej karty??? Dokładnie chodzi mi sytuację następującą: daje swojemy wojownikowi kartę ekwipunku i w tym momencie ktoś rzuca złe zaopatrzenie. Może je teraz rzucić czy musi poczekać aż np skorzystam z tego ekwipunku np. w walce???

pretorianstalker:
Złe zaopatrzenie wykorzystuje się po zagraniu karty ekwipunku. Jeżeli się nie myle na karcie pisze - zagraj natychmiast po tym jak GRACZ wykorzysta karte ekwipunku - gracz korzysta z ekwipunku zagrywając go z użyciem odpowiedniej ilości akcji (najczęsciej jednej).

Bulielmo:
Czyli w momencie wyposażania nie można? Mogę natomiast rzucić Złe zaoptarzenie na pojazd, w którym podczas walki siedzi wojownik??

Skoq:
Moim zdaniem jest tak - możesz użyć złego zaopatrzenia gdy: - ktoś użyje karty ekwipunku - np w walce, lub np haubicy do zdjęcia umocnienia lub (co jest najbardziej wskazane) do "zakłócenia" niewinnej sztuczki, - myślę że sugestia pretora również ma jakiś sens - przy zagraniu każdej karty ekwipunku - tj przy wyposażaniu... (chociaż osobiście najczęściej udawało mi się użyć złego z. na niewinna sztuczkę ) Pozdro

pretorianstalker:
Właśnie wręcz odwrotnie - podczas zagrywania i tylko wtedy!!!!

Skoq:
no właśnie nie sądzę - gdy wykorzysta = użyje - np w walce lub coś jak niewinna czy inwigilator....

pretorianstalker:
Przeczytaj kartę Skoq - odkąd to gracz używa broni??

Bulielmo:
Mistrzu czy w wolnej chwili możesz opisać dokładnie jak tej karty sie używa bo ja cały czas nie wiem? Proszę.

Skoq:
moim zdaniem napisano gracz bo chodziło o wszystkie karty ekwipunku jakie ma na stole - czyli też rzeczy typu haubica - której uzywa gracz a nie wojownik oraz te przy wowjonikach oraz te zagrywana jak niewinna - ale to już kwestia tego typu jak sam napisałeś przy dyskusji o chronieniu gracza - tj "możemy uznać"  - oczywiście - Twoja wersja rónież jest jakąś dobrą interpretacją. Pozdro

Diablerist:
Tu nie ma nic do interpretowania. Złe Zaopatrzenie działa dokładnie tak jak Zakłócenia Łączności na kartę specjalną. Można go użyć tylko podczas zagrywania ekwipunku. KONIEC DYSKUSJI.

pretorianstalker:
Dlaczego nikt mi nie wierzy...  No to macie i czytajcie, a następnym razem nie dyskutować  Faulty Supplies PLAY IMMEDIATELY AFTER A PLAYER PLAYS ANY EQUIPMENT CARD The just played Equipment card has no affect on the game. It is discarded.

Bulielmo:
Czyli na wykorzystaną właśnie Hałbice nie mogę rzucić Złego zaopatrzenia????.

Skoq:
Pretor trzeba było tak od razu - angielska wersja wyjaśnia szybko i prosto - dzięki za oświecenie w tej sprawie. Pozdro

Diablerist:
Na wykorzystaną w sensie, że przeciwnik poświęcił 3 akcje i coś ci odrzucił - NIE.

koszal:
Bożesz ty mój!.... (gdzie ja to słyszałem...?) Podczas zagrywania, czyli wykładnia karty ekwipunku na stół używamy złego zaopatrzenia i przeciwnik odrzuca kartę ekwipunku.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 353
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Złe zaopatrzenie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2019, 11:22:20 pm »

Krótka piłka:
gość wykłada (zagrywa) Foreseeing Talisman na swojego wojaka.
Czy jak rąbnę Złym Zaopatrzeniem to ma prawo z tego właśnie talismanu je zdjąć za te 12A czy ile tam talisman wymaga?
Zakładam, że z innego Talismanu, już przydzielonego - na pewno.

Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 155
    • Zobacz profil
Odp: Złe zaopatrzenie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 11, 2019, 01:26:54 am »

Dobrze myślisz, przeciwnik nie może użyć Talismanu, na który zagrałeś Złe zaopatrzenie.
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum