Nazwa użytkownika
Hasło
Forgot Password?
Register Now!
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Listopada 14, 2025, 03:41:49 am
Forum Doom Trooper
»
Zasady gry
»
Archiwa Bractwa
»
Karty
»
Triangulator
« poprzedni
następny »
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Triangulator (Przeczytany 5362 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Fungus
Offline
Wiadomości: 190
Box'o maniak
Triangulator
«
dnia:
Lutego 25, 2007, 07:55:01 pm »
Mam takie pytanko bo zaistniała sytuacja sporna.
Wystawiam Triangulator w szwadronie. Przenoszę swojego woja ze szwadronu na Placówkę. I tu jest pytanie: czy Triangulator nadal dodaje temu wojownikowi +3 do S?
Chyba jasno się wysłowiłem
«
Ostatnia zmiana: Lutego 05, 2009, 04:19:58 pm wysłana przez Nekro
»
Zapisane
Marzy mi się talia po Francusku. Już prawie to spełniłem.
pretorianstalker
Administrator
Offline
Wiadomości: 5485
Triangulator a Placówka
«
Odpowiedź #1 dnia:
Lutego 25, 2007, 08:41:10 pm »
Dodaje w myśl zasad działania placówki. Jedyne co się nie przenosi to:
-strefy walki
-nie można być w Watch tower będąc na placówce, ale można korzystać z efektu
-nie można być w Grabieżcy/Klein helitek, ale można korzystać z efektu
Chyba tyle
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.
Jerry
Offline
Wiadomości: 66
Irytujący Kłapouchy Gaduła ;)
Odp: Triangulator a Placówka
«
Odpowiedź #2 dnia:
Marca 29, 2007, 09:01:24 pm »
To znaczy, że Mur obronny też działa na placówce?
Chcę się upewnić, bo to doskonały sposób na granie czaszkami kodowymi.
Wchodzisz za mur i spokojnie wyposażasz w czaszki.
A potem srrru!
Zapisane
pretorianstalker
Administrator
Offline
Wiadomości: 5485
Odp: Triangulator a Placówka
«
Odpowiedź #3 dnia:
Marca 29, 2007, 10:24:23 pm »
Pewnie i dobry sposób, ale nie działa
Mur znajduje sie w szwadronie/kohorcie i nie daje bonusów, które wynikają z samej jego obecności - trzeba się za nim schować. Na placówkę moim zdaniem nie przenoszą się efekty kart takich jak:
Klein Helitek Ważka, Watch Tower, Transportowiec Grabieżca, Mur obronny - ter karty są dość specyficzne i cięzko by się z nich korzystało będąc na placówce
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.
Czysiaczek
Offline
Wiadomości: 54
Umiesz liczyc, licz na siebie.
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #4 dnia:
Listopada 03, 2009, 10:55:26 am »
Takie pytanko:
Czy wojownicy, którzy "nie mogą korzystać z ekwipunku", mogą korzystać z efektów triangulatora?
Zapisane
Lapson
Offline
Wiadomości: 458
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #5 dnia:
Listopada 03, 2009, 11:06:28 am »
Tak
Zapisane
oan
Offline
Wiadomości: 94
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #6 dnia:
Listopada 04, 2009, 03:34:22 pm »
Triangulator przecież jest ekwipunkiem, więc jak niby wojownik, który nie może z nich korzystać, może korzystać z jego efektów?
Zapisane
Muleq
Offline
Wiadomości: 1965
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #7 dnia:
Listopada 04, 2009, 03:40:25 pm »
Zostało ustalone ( nie pytaj mnie kto i gdzie to ustalał ) że wojownicy nie moga korzystać tylko z ekwipunków bezpośrednio dołączonych do wojownika.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!!
bigpaul
Offline
Wiadomości: 36
Hindenburg sQuadron
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #8 dnia:
Listopada 04, 2009, 04:39:50 pm »
I tu mnie aż korci żeby się zapytać czy w tym momencie BIOGUS może wejść do grabieżcy? bo przecież transporter jest dołączony do kohorty a nie bezpośrednio do Giganta
Zapisane
Be or not to be? That is a sSsstupid Question!
Muleq
Offline
Wiadomości: 1965
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #9 dnia:
Listopada 04, 2009, 05:07:12 pm »
Wg mnie zgodnie z powyższa zasada jak najbardziej. Co więcej na Biogu napisane jest "nie może mieć" a nie używać co jeszcze bardziej potwierdzało by tą tezę. Inna sprawa że Winter miał dziwna manierę używania różnych zwrotów do określenie tej samej rzeczy, co niestety powoduje wiele zamieszania.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!!
Snake PL_issken
Offline
Wiadomości: 618
Look behind you, a Three-Headed Monkey!
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #10 dnia:
Listopada 04, 2009, 05:09:25 pm »
Moim zdaniem wciśnie się do Grabieżcy. Na angielskiej karcie jest napisane:
May never be bestowed with any Dark Symmetry cards, have Equipment...
A że Grabieżcy nie dostaje na własność...
(Polska wersja jest bardziej surowa. Widocznie tłumacze nie zwracali uwagi na takie "niuanse" jak różnica między "mieć" a korzystać".)
Zapisane
Diablerist
Offline
Wiadomości: 1506
Valpurgius?
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #11 dnia:
Listopada 04, 2009, 05:57:06 pm »
Ja już jeździłem Biogiem w Grabieżcy na którymś z turniejów
Zapisane
Nekro
phpBB Moderator
Offline
Wiadomości: 2075
Coś W Dowolnej?
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #12 dnia:
Listopada 04, 2009, 06:03:20 pm »
Najważniejszym zapisem w tej sytuacji jest to że triangulator jest dołączany do kohorty a nie do wojownika. Dlatego też wojownik używający ekwipunku może korzystać z efektu triangulatora/ów.
Zapisane
pretorianstalker
Administrator
Offline
Wiadomości: 5485
Odp: Triangulator
«
Odpowiedź #13 dnia:
Listopada 05, 2009, 01:27:10 pm »
Gdyby wojownicy, którzy nie mogą korzystać z ekwipunku nie mogli korzystać z żadnego ekwipunku to Hellblaster byłby zbędną kartą. Bo trzeba go używać z pojazdem legionu - nekroczołg, wdowa - mają zapis o tym, że nie można używać innych kart ekwipunku, ale hellblaster nie jest dołączany do wojonika, tylko do jego pojazdu.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Forum Doom Trooper
»
Zasady gry
»
Archiwa Bractwa
»
Karty
»
Triangulator