Marca 28, 2024, 11:18:58 am
Strony: [1] 2 3 ... 9   Do dołu

Autor Wątek: Doomtrooper online  (Przeczytany 46412 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

valpurgius

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
    • http://www.grotacienia.prv.pl
Doomtrooper online
« dnia: Marca 17, 2007, 11:51:18 am »

Witam, czy ktos moglby mnie poinstuowac co nalezy zrobic, aby posiadac na swoim kompie dzialajacego DT online; sciagnolem sobie exe'ka ze stronki workshopa z dzialu dałnlołd :P, zarejestrowalem sie, ale teraz co dalej?? ni chu chu ..., jak widzialem screany to DT Online wyglada calkiem calkiem :), tylko jak go odpalic  :-[ help help
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 17, 2007, 12:03:23 pm »

Hmm... dawno się nie rejestrowałem :)
Jak znajdę chwilę to rzucę okiem co i jak - ale już teraz mogę powiedzieć, że gdzieś na stronce ccgworkshop jest opis co zrobić żeby wszystko śmigało. Potrzebny jest zainstalowany program, założone w nim konto i ściągnięte pliki Doom Trooper'a - potem pozostaje już tylko grać.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 17, 2007, 01:04:24 pm »

No ja na przykład odpalałem skrótem na Pulpicie ::) Tam wpisujesz login i hasło. Ewentualnie jak nie masz jeszcze konta to na dole jest "Create". A potem jak już się zalogujesz to wybierasz DoomTrooper, wersję językową (polecam angielską) i program automatycznie zacznie ci ściągać potrzebne obrazki (jakieś 1-3h). Przy następnym zalogowaniu już wszystko powinno hulać.
Zapisane

Synvoret

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 21, 2007, 07:45:15 pm »

Kłaniam sie! Pomóżcie mi bo mam problem z doomtrooperem online. Problem w tym że pewnego razu wyszedłem z programu i do tej pory niby to jestem zalogowany. Przez to nie moge ponownie załączyć programu bo wywala napis że jestem juz zalogowany. Na liście graczy mnie nie ma a jestem zalogowany. O co chodzi! Ktoś wie? Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki. Może da sie jakoś usunąć konto? Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2007, 08:17:44 pm wysłana przez Synvoret »
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 21, 2007, 11:12:23 pm »

Gatling wisi od paru miechów i to się w najbliższym czasie nie zmieni.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2819
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 22, 2007, 09:26:57 am »

mamy 22 12 - GE zaczęło znów działać póki co ;D
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Synvoret

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 22, 2007, 09:45:29 am »

No właśnie serwer działa, kumple sie loguja a ja nie moge. Chciełem zmienić nazwe użytkownika, nie da sie. Nowy też nic nie da bo mam stałe ip i do tego ip przypisano to konto, na któro nie moge wejść. Pełna irytacja! >:(
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 22, 2007, 12:02:41 pm »

Gatling nie patrzy po IP, tylko po numerze MAC --> http://www.doomtrooper.xon.pl/index.php?topic=366.msg9291#new
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 22, 2007, 12:11:05 pm »

Gdyby patrzył po IP to nie wiem czy miałbym płakać czy śmiać się :) Mam dynamiczny IP - ciekawe czy za każdym razem musiałbym zakładać nowe konto? :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 07, 2008, 11:31:33 am »

Co z gatlingiem ? Ostatnio dość często tam wchodze, ale udało mi się zagrać raptem 2 razy z polakiem. Czy juz nikt tam nie wchodzi pograc?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2819
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 07, 2008, 01:16:43 pm »

Myślę że sporo graczy ma komunikat - "You are already logged into Gnet" i nie chce ich wpuścić - ja np mam tak od chyba miesiąca :( Pytanie, czy jest na to jakis sposób??
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #11 dnia: Kwietnia 08, 2008, 12:02:26 am »

GE olał admin i dopóki on nie wróci nic się nie poprawi. I odpowiadając na pytanie Skoqa - nie ma żadnego sposobu.

Już nawet forum gE padło...
« Ostatnia zmiana: Czerwca 13, 2010, 05:16:27 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

tmerlin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 08, 2008, 12:21:51 pm »

Witam serdecznie wszystkich.

Mam niecodzienne pytanie i propozycję.

W DT można grac praktycznie na dwa sposoby:
1). bezpośredni (spotkania i partyjki ze znajomym/turnieje)
2). online - przy pomocy CCG Workshop (który ostatnio chyba już nie działa).

Razem ze znajomymi programistami jesteśmy w stanie napisać aplikacje internetową pozwalająca grać w DT przez przeglądarkę internetową. Wg mnie wyglądalo by to tak:
userzy logują się do serwisu podając login i hasło. Po zalogowaniu mogą wybrać grę (nie tylko musi być DT, mogą być inne systemy). Użytkownik mógł by stworzyć swoja własną talie, które by wykorzystywał podczas rozgrywki.
Z taka talią może rozpocząć grę z przeciwnikiem/przeciwnikami.
Wybrał by dany pokój/stół, i już ....
Aby szybko i sprawnie to działało cała aplikacja napisana była by we Flash dzięki czemu jest możliwe (na pewno, mamy do tego system) podłączenie sygnału z kamerki internetowej i mikrofonu. Widzimy i słyszymy siebie. Nasze talie są widoczne na ekranie monitora. Ograniczeniem tylko było by to, że cała gra jest przez użytkowników sterowana i rozgrywana. Komputer/server nie sprawdza czy jest możliwe wystawienie danej karty w danej chwili. Upraszcza i przyspiesza to całą grę. Dużym plusem jest możliwość grania w dowolną karciankę oraz to że widzimy przeciwników.

Co wy na to?

Drugie pytanie jest bardziej przyziemne. Ile byście byli wstanie zapłacić za używanie tego typu systemu?. Wiem, że pieniądze to temat baaardzo śliski i nieprzyjemny. Nie chcemy brać pieniędzy za możliwość wystawiania danych kart, czy też kupowania kart (chociaż jak by ktoś chciał iśc w tym kierunku .. to nie ma sprawy). Chodzi o to, że niestety trzeba by zapłacić za transfer oraz tzw Flash Serwer który to właśnie umożliwia na przesyłanie strumieni danych pomiędzy aplikacjami otwartymi w przeglądarce internetowej (podgląd kamerki, widok wystawianych kart na stole, itp). Oczywiście im więcej zalogowanych userów tym niższe koszta użytkowania. Aplikacja oczywiście bez reklam (tego to nikt nie lubi).
Jesteśmy w stanie dość szybko zrobić taką aplikację i oddać ją do testów. Oczywiście nie było by limitów na ilość rozgrywek ani na edycję kart. Każdy mógł by stworzyć talię z każdego wydanego dodatku. Karty oczywiście były by w formacie graficznym.

Jak się na to zapatrujecie?
Pozdrawiam
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 08, 2008, 02:49:24 pm »

Wow! Wreszcie coś poważnego w tej kwestii.

Razem ze znajomymi programistami jesteśmy w stanie napisać aplikacje internetową pozwalająca grać w DT przez przeglądarkę internetową. Wg mnie wyglądalo by to tak:
userzy logują się do serwisu podając login i hasło. Po zalogowaniu mogą wybrać grę (nie tylko musi być DT, mogą być inne systemy). Użytkownik mógł by stworzyć swoja własną talie, które by wykorzystywał podczas rozgrywki.
Z taka talią może rozpocząć grę z przeciwnikiem/przeciwnikami.
Wybrał by dany pokój/stół, i już ....
Czyli standardowo (nie licząc Flasha) tak jak na gatlingu, który prawie na pewno już nie odżyje.

dzięki czemu jest możliwe (na pewno, mamy do tego system) podłączenie sygnału z kamerki internetowej i mikrofonu.
Do tego to jestem dość sceptycznie nastawiony. Po co mam komuś patrzeć w gębę - to mam na turniejach :) Ewentualnie mikrofon, ale lepszy byłby po prostu jakiś czat wewnętrzny. W ostateczności zostaje gg. Tak naprawdę ludzie dysponujący kamerką i mikrofonem mogą grać bez żadnych ograniczeń, nie licząc limitu własnej kolekcji. Wystarczy się umówić i rozłożyć karty na biurku.

Ograniczeniem tylko było by to, że cała gra jest przez użytkowników sterowana i rozgrywana. Komputer/server nie sprawdza czy jest możliwe wystawienie danej karty w danej chwili.
Jasne, automatyzacja nie jest nam potrzebna, wymagałaby pewnie dużo programowania i zasobów. Jedyne co nam potrzebne to stół, stosy, ręka, jakieś znaczniki/liczniki i możliwość manipulowania kartami, ewentualnie jakieś wskaźniki.

Co do kasy, ja jestem w stanie zapłacić dużo, na gE siedziałem całymi dniami i bardzo mi go brakuje :P Nie dałoby się jakoś skorzystać z naszego serwera do tego? Bo chyba trochę się marnuje.

A sam jesteś graczem i twoi koledzy też by go używali czy robilibyście to tylko "komercyjnie"? Bo nas takich twardo siedzących na gE było gdzieś z 10ciu. Może gdyby było to bardziej "nasze" to liczba by wzrosła.
Zapisane

tmerlin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 08, 2008, 03:01:06 pm »

Największym problemem jest w tym wypadku Flash Server. jest to system dość drogi, ale pozwalający na to by pliki swf ze stron łączyły się ze serwerem i na odwrót. Dzieki temu mozna zrobić chat, videochat, interaktywne gry, videoprezentacje, itp. Plik SWF znajdujący się na stronie nie musi co chwila łączyć się z serwerem by pobierać dane. To serwer wysyła do niego te dane. Oczywiście mozna by było zrobić to "standardowo", czyli plik swf co chwila odpytuje serwer czy coś się nie zmienilo, a skrypty PHP sprawdzają baze danych i odsyłaja odpowiedzi.

Co do kamerki, ja osobiście kiedyś bardzo dużo grywałem ze znajomymi, ale wyjechałem z rodzinnego miasta i jak dla mnie fajnie by było nie tylko pograć z nimi przez komputer, ale i pogadać z nimi, bez koniecznosci pisania co chce zrobić ;)
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 9   Do góry