Marca 29, 2024, 03:56:47 pm
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9   Do dołu

Autor Wątek: Doomtrooper online  (Przeczytany 46457 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 08, 2008, 03:27:58 pm »

Ja się zupełnie nie znam na technicznych sprawach, więc pierwszego akapit mi nic nie mówi :P

Ale takie pytanie, czy jesteś w stanie zrobić jakieś proste komendy w stylu "wystaw wojownika"? W sensie, że np klikasz go dwa razy w ręce, ląduje na stole i pobiera od razu Wartość z puli PA.  Czy tylko się go przeciąga i trzeba samemu zapłacić czy jeszcze jakoś inaczej? Jak to widzisz?
Zapisane

tmerlin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 08, 2008, 04:38:34 pm »

No najprosciej to po prostu samemu go "wystawiasz" i płacisz. Przeciwnik widział by twoja pule, a ty jego. Wtedy wiadomo, że było zapłacone. Z tym "wystaw automatycznie" to jest lekko problematyczne. System musi wiedzieć, że masz tyle punktów, dodatkowo musi wiedzieć, czy to jest bohater i czy juz taki nie jest na stole.
DT ma dość proste, ale specyficzne zasady. Ciężko by było zaprogramować engine by reagował na każde działanie, tym bardziej, ze jest możliwość reakcji przeciwnika na twoje działanie.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 09, 2008, 03:06:14 pm »

Co do zasad - zero automatyzacji proszę jakby co :) Wszystko manualnie - nie będzie errorów. Istotne jest tylko, żeby dało się manipulować stosami - wyjmować karty konkretne, pokazać deck przeciwnikowi, przetasować oraz aby wszystkie manipulacje były widoczne dla przeciwnika - te dotyczące decku i ręki ;)

Co do spraw technicznych - czy zrezygnowanie z kamery itp pozwoliłoby na zmniejszenie kosztów? :)

Choć na początek powinno być prosto i bez zbędnych upiększaczy, żeby przetestować jak się to sprawdza. Zobaczyć ilu będzie chętnych itd.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 13, 2008, 04:06:50 pm »

A robicie/macie zamiar to robić bez względu na zainteresowanie? Czy jest to uzależnione od chętnych poza waszym gronem? :)
Zapisane

tmerlin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 13, 2008, 05:49:57 pm »

No na pewno bym z chęcią zrobił to dla siebie (i moich znajomych).

Właśnie wpadlismy na pomysł, że można to tez zrobić w JAVA. Malutki plik się odpali na serwerze który będzie utrzymywał komunikacji pomiedzy appletami (lub aplikacjami). I wtedy to już nieważne w czym by była aplikacja (JAVA, Flash, Delphi, itp). Jeszcze nie rozwiązałem opcji kilku stołów.
Czy wg was punkty zwycięstwa/akcji powinny być naliczane przez przeciwnika? BY nie było manipulacji swoimi własnymi. Czyli moimi punktami ZW i A steruje przeciwnik. On mi może odjąć punkty lub dodać. Czy też każdy manipuluje swoimi własnymi?

Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 13, 2008, 06:01:54 pm »

Uważam, że powinno się manipulować swoimi samemu, tak jak ma to miejsce na turniejach :) Jeśli byłoby jakieś okienko, które mówi o wszystkich zmianach to chyba by nie było problemu żeby wszystko nadzorować. Poza tym - kto bedzie grał z kolesiem co dokłada sobie PZ?:D Raz taki błąd można popełnić, ale nie częściej.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 13, 2008, 08:14:48 pm »

Tmerlin mógłbyś napisać ile to by kosztowało? I jak z opłatami(miesięcznie, rocznie)? To byłby jakiś konkret- można by pomyśleć czy nas będzie stać...
Zapisane

tmerlin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 13, 2008, 08:26:55 pm »

Spokojnie, na razie jest to w fazie projektowania. projekt jest dośc ciekawy, ale wiecie jak to bywa. Każdy z naszej grupy (programistów) ma swoja pracę i tego typu zadanie robimy w wolnym czasie. Na pewno wczesniej będzie jakas wersja testowa, która dostaniecie do zabawy. Wasze uwagi wpłyną na ostateczny wygląd. Jeśli pominiemy FlashSerwer to może uda się to jakoś za darmo przepchnąc, ewentualnie jakieś groszowe sprawy (powiedzmy 5zł za miesiąc). Ale to jak będzie wszystko działało na tip-top ...
Zapisane

tmerlin

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 14, 2008, 08:24:15 am »

Czy ktoś się już tym czymś bawił ??
http://www.lackeyccg.com/index.html

Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 14, 2008, 11:01:06 am »

Ja o tym pisałem z pół roku temu, że można by zrobić plugina DT do tego, ale grać nie grałem.
Czytałem parę opinii gdzieś, że serwer Lackeya jest bardzo niestabilny, o wiele gorszy niż za czasów gE.
Zapisane

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 14, 2009, 06:08:56 pm »

ano z tego co mi sie wydaje makaroniarze zrobili plugin do DT
http://www.webalice.it/halakay/plugin_per_lackey.html

ano ściągam to co tam jest, zainstalowałem tego lackeya ale zbyt przejrzysty to on nie jest

update:
dalej nie wiem czy to qrwa działa ale wiem ze image kart są po makaroniarsku

update 2 :
wydaje się ze makarony zrobili potrzebne opcje zeby dało sie grać, image dałoby sie podmienić na angielskie (najprostszy sposób to poprzeklejać marakoniarskie nazwy do angielskich skanów kart) , z nazwami kart podczas konstrukcji decka moze byc gorzej ponieważ trzebaby wiedziec co sie do czego odnosi.
Ogólnie całość jest mniej czytelna niż gE
« Ostatnia zmiana: Stycznia 14, 2009, 07:36:37 pm wysłana przez Troublestarter »
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle

halakay

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 15, 2009, 09:13:23 am »

ano z tego co mi sie wydaje makaroniarze zrobili plugin do DT
http://www.webalice.it/halakay/plugin_per_lackey.html

ano ściągam to co tam jest, zainstalowałem tego lackeya ale zbyt przejrzysty to on nie jest

update:
dalej nie wiem czy to qrwa działa ale wiem ze image kart są po makaroniarsku

update 2 :
wydaje się ze makarony zrobili potrzebne opcje zeby dało sie grać, image dałoby sie podmienić na angielskie (najprostszy sposób to poprzeklejać marakoniarskie nazwy do angielskich skanów kart) , z nazwami kart podczas konstrukcji decka moze byc gorzej ponieważ trzebaby wiedziec co sie do czego odnosi.
Ogólnie całość jest mniej czytelna niż gE

First of all CIAO  :)

then,

@Troublestarter,
maybe you have to learn respect for other people.
MAKARONY= italians?
mmmmh... quite offensive, indeed.

Anyway I hope that my italian lackey plugin could useful for your Doomtrooper players.

ciao
halakay

http://forum.mcic.it

P.S: I also have a complete english plugin. Maybe I'll put it online shortly.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 15, 2009, 11:04:12 am »

Hi :)
First of all - I think you should not feel offended :) We do not use this word to offend anyone. Same situation as with ŻABOJADY (frog-eaters) = french ppl. ;) Some ppl feel offended even when they hear word MURZYN (black man) which is not offensive at all... Pay attentions to intentions, not the words itself ;)

Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 15, 2009, 12:54:03 pm »

I didn't mean to offend You, respect for this DT plugin.
We would be grateful if You upload english version in the network asap ;)
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doomtrooper online
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 15, 2009, 01:04:51 pm »

Personally I'd be very grateful for an english plugin. I can't seem to run the italian one. But I haven't yet spent much time with this program. Gatling engine seemed a lot better, but it's not coming back :/ Is this Lackey stable and worth it? Have you already played DT with your friends there?
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 9   Do góry