Zasady gry > Karty

Mortificator spoiler

(1/7) > >>

pretorianstalker:

--- Cytuj ---Wojownicy:
OCHRONIARZ BAUHAUSU/BAUHAUS SECURITY GUARD (bauhaus)
3/5/7/6
Gdy znajduje się w twoim szwadronie, tylko ty możesz manipulować swoimi punktami A i Z, na punkty nie mają również wpływu żadne karty, chyba że zadecydujesz inaczej.

CRENSHAW ODKUPICIEL/CRENSHAW THE REDEEMER (bractwo)
7/4/6/7
BOHATER. MORTYFIKATOR.
Może rzucać wszystkie zaklęcia sztuki. Wojownicy zranieni przez Crenshawa zostają automatycznie zabici i usunięci z gry. Crenshaw nigdy nie może zaatakowac wojownika Bractwa.

ERWIN STAHLER/ERWIN STAHLER (legion)
6/6/7/7
BOHATER. Możesz go dołączyć do swojego Szwadronu lub Kohorty. Uważany za Żołnierza Zagłady i Heretyka Legionu Ciemności. Może otrzymywać Dary Mrocznej Harmonii oraz Dary Algerotha. Jako jedną akcję możesz przenieść go ze Szwadronu do Kohorty i na odwrót.
 
GOLGOTHA OSWOBODZONA/GOLGOTHA UNLEASHED (legion)
8/-/8/12
WYZNAWCA I NEFERYTA ALGEROTHA. BOHATER.
Nigdy nie może brać udziału w walce Strzeleckiej ani się ukrywać. Może zostać zraniona tylko przez Żołnierza Zagłady wyposażonego w relikt. Może rzucać wszystkie zaklęcia sztuki na dowolnego wojownika.

JAKE KRAMER/JAKE KRAMER (capitol)
5/6/5/6
BOHATER.
Może korzystać ze wszystkich kart ekwipunku poza kartami Legionu Ciemności. Może zaatakować poświęcając dwie akcje, otrzymuje wtedy +5 do WW, S i P.

MIEJSCOWY RZEŹIMIESZEK/LOCAL THUG (ogólna)
15/5/13/5
Nie jest uważany za Żołnierza Zagłady, Legionistę Ciemności ani Najemnika. Umieść go poza Szwadronem i Kohortą. Może zdobywać tylko punkty A. Jeżeli zostanie zraniony zostaje automatycznie zabity.

NAJEMNIK/MERCENARY (ogólna)
15/15/15/?
DOŁĄCZ DO SWOJEGO SZWADRONU. UWAŻANY ZA ŻOŁNIERZA ZAGŁADY. BOHATER.
Zapłać ile chcesz punktów A gdy wprowadzasz go do gry. To jest „cena wywoławcza”. Wszyscy gracze mogą zaproponować większe ilości punktów A. Ten, który zaproponuje najwięcej, przejmuje kontrolę nad wojownikiem. Wartość wojownika równa jest ostatecznej cenie.
 
PROROK Z METROPOLII/METROPOLITAN PROPHET (legion)
4/5/5/7
UWAŻANY ZA WYZNAWCĘ WSZYSTKICH PIĘCIU APOSTOŁÓW.
Zawsze atakuje jako pierwszy. Jeżeli przeciwnik przeżyje może się zrewanżować.

DUCH NATANIELA/SPIRIT OF NATHANIEL (bractwo)
-/-/-/30
BOHATER. Nigdy nie może brać udziau w walce ani się ukrywać. Gdy znajduje się w grze, wszyscy członkowie Bractwa w grze mogą rzucać wszystkie zaklęcia sztuki, oraz automatycznie zabijać każdego wojownika Legionu Ciemności, którego zranią. Jako 4 akcje, może on odrzucić dowolnego Apostoła.

WOLFE/WOLFE (bauhaus)
3/9/9/8
BOHATER. UWAŻANY ZA WENUSJAŃSKIEGO ZWIADOWCĘ.
Kiedy używa śmiercionośnego kulomiotu, jego S wzrasta o dodatkowe +5


Mroczna harmonia:
UPADEK MORALNY/MORAL DECAY
DAR DEMNOGONISA.
Jako trzy akcje ten wojownik może usunąć tą kartę z gry i zamienić jednego Żołnierza Zagłady (nie będącego Bohaterem) w Wyznawcę Demnogonisa. Żołnierz zagłady traci wcześniejszą przynależność, karty dołączone i zdolności  (ale nie ograniczenia). Umieść go w swojej Kohorcie, od teraz ty go kontrolujesz.

FUNT CIAŁA/POUND OF FLESH
DAR MROCZNEJ HARMONII. NIE MOŻE ZOSTAĆ ZESŁANY NA HERETYKA.
Wojownik może usunąć tą kartę z gry, aby zmusić dowolnego gracza do odrzucenia wszystkich kart z ręki, odrzucenia jednego Żołnierza Zagłady, lub utraty 20 A (twój wybór).

STRUMIEŃ HARMONII/SYMMETRY FLOW
DAR MROCZNEJ HARMONII. NIE MOŻE NIM ZOSTAĆ OBDARZONY HERETYK.
Wojownik ten może być obdarzany dowolną ilością kopii Darów Mrocznej Harmonii (ale nie Darów Apostołów), które dają modyfikatory do WW, S, P i/lub W.


Sztuka:
ODPARCIE/REPUDIATE
TEN CZAR MOŻE ZOSTAĆ RZUCONY PRZEZ KAŻDEGO WOJOWNIKA, KTÓRY POTRAFI TRZUCAĆ ZAKLĘCIA SZTUKI.
Rzuć natychmiast po tym, gdy któryś z graczy zagra kartę specjalną. Karta ta nie działa, wszystkie wydane punkty A i akcje zostają stracone. Po rzuceniu usuń zaklęcie z gry.


Umocnienia:
KLUB ARKADIN/CLUB ARKADIN (ogólna)
DOŁĄCZ DO GRY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Umieść poza Szwadronem i Kohortą. Gdy znajduje się w grze, wszyscy wojownicy z ogólną przynależnością zyskują +5 do WW, S i P. Możesz mieć tylo jedną taką kartę w grze.

CYTADELA GOLGOTHY/GOLGATHA'S CITADEL (legion)
DODAJ DO KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy znajduje się w grze wszyscy twoi Wyznawcy Algerotha, automatycznie zabijają każdego kogo zranią. Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze. Gdy zostanie odrzucona, usuń ją z gry.
 
SZPITAL W LUNIE/LUNA MEMORIAL HOSPITAL (bractwo)
DODAJ DO SZWADRONU POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy znajduje się w grze, możesz uleczyć każdego członka twojego Szwadronu poświęcając na to dwie akcje. Ta karta może zostać zabrana przez ciebie do ręki jako dwie akcje (nawet ze stosu kart odrzuconych). Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze.
 
REAKTYWNY PANCERZ/REACTIVE ARMOR PLATES (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO POJAZDU JAKO DWIE AKCJE.
Ten Pojazd nie może zostać odrzucony, dopóki ta kart nie zostanie odrzucona pierwsza. Jeżeli wojownik w Pojeździe zostanie zabity lub odrzucony, ta karta i pojazd zostają również odrzucone. Pojazd może mieć tylko jedną kopię tej karty dołączonej w danym momencie.

LABORATORIUM REPLIKACJI/REPLICANT LAB (legion)
DODAJ DO SZWADRONU LUB KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy znajduje się w grze, kopie twoich wojowników (nie Bohaterów) znajdujących się w grze, mogą być dodawane do gry bez wydawania punktów A. Wojownik może użyć tej karty, tylko wtedy gdy znajduje się w tym samym Szwadronie lub Kohorcie co ta karta. Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze.

PAŁAC STAHLERA/THE STAHLER PALACE (legion)
DODAJ DO KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy znajduje się w grze, twoi Heretycy mogą być atakowani tylko wtedy gdy agresor zapłaci 10A. Karta ta nie ma wpływu na Mortyfikatorów. Możesz mieć tylko jedna taką kartę w grze.
 
WIEŻA STRAŻNICZA/WATCH TOWER (ogólna)
DODAJ DO SWOJEGO SZWADRONU POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Poświęcając jedną akcję, możesz umieszczać wojowników wewnątrz lub na zewnątrz Wieży (może ona pomieścić jednego wojownika). Gdy wojownik znajduje się w środku, wszyscy członkowie twojego Szwadronu o tej samej przynależności uderzają w walce jako pierwsi. Jeżeli przeciwnik przezyje może oddać. Możesz mieć do dwóch wież w grze.


Ekwipunek:
AMUNICJA PRZECIWPANCERNA/ARMOR-PIERCING AMMO (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI STRZELECKIEJ NIE BĘDĄCEJ MIOTACZEM OGNIA.
Wszyscy przeciwnicy zranieni tą bronią, tracą wszystkie Pancerze, które posiadają. Pancerze są usuwane z gry.
 
WIROPŁAT/AUTOGYRO (bauhaus)
DAJ DOWOLNEMU ŻOŁNIERZOWI ZAGŁADY. POJAZD LATAJĄCY. POJAZD.
Wojownik może mieć tylko jeden Pojazd. Wojownik zyskuje +4 do S i P, a jego przeciwnicy nie mogą korzystać z efektów Umocnień ani bronić się w Strefach walki.

CZARNY JAD/BLACK VENOM (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Jeżeli ta broń zrani przeciwnika w walce wręcz, odrzuć kartę Trucizny aby sparaliżować przeciwnika. Wojownik ten nie może wykonywać żadnych akcji dopóki nie zostanie wyleczony, ani odpowiadać w trakcie walki.

KREW KARDYNAŁA/CARDINAL'S BLOOD (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownicy zranieni tą bronią w walce wręcz nie zostają ranni, ale ich niemodyfikowane WW, S i P spadają do 1.
 
KROPLE KADZIELNICY/CENSER DROPS (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Odrzuć ta kartę w dowolnym momencie, aby zapobiec atakom przeprowadzanym przez członków jednej z kohort, aż do początku twojej następnej tury. Odrzucenie podczas walki z członkiem kohorty przerywa walkę.
 
TALIZMAN PRZEWIDYWANIA/FORESEEING TALISMAN (bractwo)
DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Możesz wydać 12 PA zaraz po tym jak jeden z graczy zagra kartę specjalną. Karta ta nie ma wpływu na grę i jest odrzucana. Jeżeli na jej efekt wydano PA lub akcje, są one stracone.
 
LIFEGUARD ARMOR (ogólna)
DAJ DOWOLNEMU ŻOŁNIERZOWI ZAGŁADY. PANCERZ.
P wojownika zmniejsza się o 4. Jeżeli wojownik zostanie zraniony, zamiast tego zrań Pancerz - wojownik jest zdrowy. Jeżeli Pancerz zostaje zraniony po raz drugi lub zostaje automatycznie zabity, usuń go z gry. Pancerz nigdy nie może zostać naprawiony. Wojownik może posiadać tylko jeden Pancerz.

KWIAT LOTOSU/LOTUS BLOSSOM (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Jeżeli mortyfikator przeżyję walkę wręcz, może odrzucić tą kartę po walce, aby automatycznie zranić przeciwnika (nawet gdy ten był już ranny). Za zabitych w ten sposób wojowników otrzymujesz punkty.
 
ZABÓJCA UMYSŁU/MINDSLAYER (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownik zarniony tą bronią w walce wręcz nie jest ranny, ale traci wszystkie swoje zdolności (nie ograniczenia) i wybrane przez ciebie karty specjalne.
 
PUSZKA PANDORY/PANDORA'S BOX (legion)
DAJ DOWOLNEMU LEGIONIŚCIE CIEMNOŚCI.
Jako 1 akcję możesz dołączyć do tej karty dowolną kartę Mrocznej Harmonii. Za każda dołączoną kartę, wojownik uzyskuje +1 do WW i S. Efekty kart Mrocznej Harmonii są ignorowane.
 
PRZYCISK ALARMOWY/PANIC BUTTON (ogólna)
Wojownik może usunąć ta kartę z gry podczas walki, aby wezwać innego wojownika o tej samej przynależności z tej samej kohorty/szwadronu jako posiłki. Posiłki dodają swoje WW, S, P i W oraz zdolności temu wojownikowi. Przecienik wciąż musi zaatakować oryginalny cel.
 
PLATYNOWY SEN/PLATINUM DREAM (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Mortyfikator może odrzucić tą kartę z gry w dowolnym momencie, aby na stałe usunąć odporność na sztukę jednego wojownika.
 
SACHS9000GL/SACHS 9000GL (bauhaus)
DAJ DOWOLNEMU DOWÓDCY.
Jeżeli dowódca zostanie zraniony lub zabity w walce strzeleckiej, możesz odrzucić tą kartę, aby przywrócić dowódcę do jego stanu sprzed walki.
 
ZASŁONA DYMNA/SMOKE SCREEN (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA JAKO 3 AKCJE.
Możesz odrzucić tą kartę natychmiast po zagraniu karty specjalnej, aby zabrać tego wojownika wraz z jego ekwipunkiem do ręki, zanim karta ta zadziała. Wszystkie inne karty dołączone do wojownika zostają odrzucone.
 
SPIRALING DEATH (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownik zraniony tą bronią w walce wręcz nie zostaje ranny, ale jeżeli gracz kontrolujący go nie zapłaci 3PA tuż przed krokiem 1. w każdej turze, wojownik zostaje zabity (zyskujesz za to punkty).

GRANAT OGŁUSZAJĄCY/STUN GRENADE (ogólna)
DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Mortyfikator może odrzucić ta kartę przed każdą walką w której bierze udział, aby zaatakować pierwszy. Przeciwnik nie może się zrewanżować, nawet jeżeli nie został ranny.
 
POCISK ZIEMIA-POWIETRZE/SURFACE-TO-AIR MISSILE (ogólna)
UMIEŚĆ W SZWADRONIE JAKO JEDNĄ AKCJĘ.
Jeżeli ty lub twój członek Szwadronu jesteście atakowani przez Pojazd latający, możesz odrzucić tą kartę aby zranić agresora. Jeżeli agresor przezyje, walka jest kontynuowana. Jeżeli zginie, zdobywasz punkty.

POJAZD INWIGILACYJNY/SURVEILLANCE SHIP (mishima)
DAJ DOWOLNEMU WOJOWNIKOWI MISHIMY.
Jako jedną akcję ten wojownik może pozwolić ci obejrzeć 3 wierzchnie karty z talii dowolnego gracza. Za każdą dodatkową akcję możesz odrzucić dowolną z kart, które obejrzałeś. Resztę odłóż w takiej kolejności w jakiej były zanim je obejrzałeś.


Misje:
SOLIDARNOŚĆ/SOLIDARITY (ogólna)
ZLEĆ DOWOLNEMU GRACZOWI.
Wybierz jedną przynależnośc korporacyjną (nie Bractwo). Za każdym razem gdy gracz wprowadza do swojego szwadronu wojownika z tej korporacji, ty dostajesz 1PZ lub 2PA. Odrzuć ta misję jeżeli w szwadronie gracza nie ma żadnego wojownika o tej przynależności.

ROZKAZY SPECJALNE/SPECIAL ORDERS (ogólna)
ZLEĆ DOWOLNEMU BOHATEROWI.
Ten bohater może atakowac tylko innych bohaterów dopóki ta misja nie zostanie wypełniona. Misja zostaje wypełniona w momencie gdy ten bohater zabije innego bohatera. Otrzymujesz wtedy dodatkowe 20PA.

 
Specjalne:
ADMONISH RESISTANCE (legion)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC TRZY AKCJE. TA KARTA POZOSTAJE W GRZE.
Kiedy znajduje się w grze wojownicy Legionu Ciemności mogą atakować tylko wojowników Bractwa (jeżeli jacyś znajdują się w grze). Gracz nie jest zmuszony aby atakować własnych wojowników.
 
POCISK POWIETRZE-ZEIMIA/AIR-TO-GROUND MISSILE (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE.
Możesz odrzucić dowolny Czołg z gry. Jeżeli Czołg był wojownikiem nie dostajesz za to punktów.

AMNEZJA/AMNESIA (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA W DOWOLNYM MOMENCIE.
Gdy znajduje się w grze, wojownik ten traci wszystkie swoje specjalne zdolności (ale nie ograniczenia) zapisane na jego karcie. WW, S, P i W pozostają bez zmian.

I POZOSTAŃ MARTWYM!/AND STAY DEAD! (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE I USUŃ TĄ KARTĘ Z GRY.
Możesz przejrzeć stos kart odrzuconych dowolnego przeciwnika i usunąć z gry dwie karty z tego stosu.
 
ANTIDOTUM/ANTIDOTE (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE NA DOWOLNEGO WOJOWNIKA, NA KTÓREGO DZIAŁA TRUCIZNA.
Efekt TRUCIZNY zostaje zanegowany.
 
TYLNE WEJŚCIE/BACK DOOR (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI, W KTÓREJ JEDEN Z WOJOWNIKÓW BRONI SIĘ W STREFIE WALKI.
Agresor również otrzymuje modyfikatory do WW, S, P i W (dodatnie i ujemne), które przewiduje strefa walki.

OKRZYK BITEWNY/BATTLE CRY (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS SWOJEJ TURY JAKO TRZY AKCJE.
Każdy wojownik w twoim Szwadronie musi zaatakować oddzielnego wojownika Legionu Ciemności w grze (jeżeli ma taką możliwość). Wybierz jednego Agresora na jednego Obrońcę. Wojownicy, którzy nie mają kogo zaatakować nie robią nic. Przeprowadź wszystkie ataki oddzielnie w dowolnej kolejności.
 
GRYŹ GLEBĘ/BITE THE DUST (ogólna)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO WALCE, W KTÓREJ TWÓJ WOJOWNIK ZRANIŁ INNEGO WOJOWNIKA.
Twój wojownik może natychmiast zaatakować zranionego wojownika, nie poświęacjąć na to akcji.
 
STRZAŁY NA OŚLEP/BLASTING AWAY (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA POŚWIĘCAJĄC DWIE AKCJE.
Ten wojownik może atakować podczas gdy znajduje się w ukryciu, ale tylko strzelecko.

BŁOGOSŁAWIONA KREW/BLESSED BLOOD (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Wojownik staje się odporny na działanie TRUCIZN. On sam może wciąż z nich korzystać.
 
BŁOGOSŁAWIEŃSTWO APOSTOŁA/BLESSED BY APOSTLE (legion)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA LEGIONU CIEMNOŚCI POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Ten wojownik jest od teraz uważany za Wyznawcę dowolnego dodatkowego Apostoła (wybierz którego). Może on korzystać z Darów tego Apostoła (jeżeli może korzystać z mrocznej harmonii).

BLEF/BLUFF (ogólna)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO TYM, GDY KTOŚ ODKRYJE SEKRET.
Zagrane karty specjalne nie mają wpływu na grę i są z niej usuwane wraz z kartą SEKRET.
 
PUŁAPKA/BOOBY TRAP (ogólna)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO WYSTAWIENIU DOWOLNEGO WOJOWNIKA.
Wojownik zostaje automatycznie zraniony, nawet wtedy jeżeli może on być tylko automatyzcnie zabity.
 
ŁAPÓWKA/BRIBERY (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI NA JEDNEGO Z WALCZĄCYCH WOJOWNIKÓW.
Zapłać jego dwukrotność W w A. Ten wojownik pracuje dla ciebie. Kontrolujesz go do końca walki. Jeżeli wojownik zdobędzie jakieś punkty, są one twoje.

WŁAMANIE/BURGLARY (ogólna)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC TRZY AKCJE NA DOWOLNEGO GRACZA.
Wszystkie relikty tego gracza zostają odrzucone.
 
RZEŹ/CARNAGE (ogólna)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC TRZY AKCJE. MUSISZ MIEĆ PRZYNAJMNIEJ JEDNEGO WOJOWNIKA W GRZE.
Wszyscy gracze muszą odrzucić tylu wojowników , aby mieć tylu, co gracz posiadający najmniejsza ich liczbę. Każdy gracz sam wybiera kogo odrzucić.
 
LICENCJONOWANY OPERATOR/CERTIFIED OPERATOR (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO ŻOŁNIERZA ZAGŁADY POŚWIĘCAJĄC DWIE AKCJE.
Ten wojownik może korzystać z dowolnych pojazdów, poza pojazdami przeznaczonymi dla Legionu Ciemności.
 
UKRYTA BROŃ/CONCEALED WEAPON (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI NA DOWOLNEGO WALCZĄCEGO WOJOWNIKA.
Możesz natychmiast wyposażyć wojownika w Broń ze swojej ręki, lub ze stosu kart odrzuconych (w tym drugim wypadku musisz zapłacić 8A).
 
OSACZONY/CORNERED (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI.
Żaden z graczy nie może zagrać już żadnej karty specjalnej podczas tej walki (nawet ty), za wyjątkiem kart działających na tą kartę.
 
WYMIANA WALUT/CURRENCY EXCHANGE (legion)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE PODCZAS GRY DRUŻYNOWEJ.
Możesz wymieniać punkty A ze swoimi sojusznikami w dowolny sposób.
 
PRZEKLĘTY ARTEFAKT/CURSED ARTIFACT (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO RELIKTU JAKO TRZY AKCJE.
Kontrolujący go gracz musi zapłacić 2 PZ aby móc skorzystać z jego działania.
 
DZIEŃ ŻAŁOBY/DAY OF MOURNING (bauhaus)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE I USUŃ TĄ KARTĘ Z GRY.
Wszyscy wojownicy Bauhausu w grze zyskują ujemny modyfikator –5 do WW, S i P do początku twojej następnej tury.
 
MARTWA STREFA/DEAD ZONE (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ STREFY WALKI JAKO DWIE AKCJE.
Wojownicy walczący w tej Strefie Walki nie mogą rzucać Zaklęć Sztuki i korzystać z kart Mrocznej Harmonii.

RADŹ SOBIE Z TYM/DEAL WITH IT (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLENGO GRACZA JAKO TRZY AKCJE.
Gdy ta karta znajduje się w grze, ten gracz nigdy nie może mieć więcej niż 4 karty na ręce (odrzuć nadmiar). Za każdym razem gdy gracz zagra kartę, dobiera kolejną. Nigdy nie może odrzucić karty podczas kroku odrzucania.

ERRATA
Zapis na tej karcie powinien wyglądać nastepująco:
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO GRACZA JAKO TRZY AKCJE.
Gdy ta karta znajduje się w grze, ten gracz nigdy nie może mieć więcej niż 4 karty na ręce (odrzuć nadmiar). Za każdym razem gdy gracz zagra kart, dobiera kolejną.

Zmiana jest prosta - gracz może odrzucać karty i dobiera za nie kolejne, tak aby zawsze mieć na ręce 4 karty. Jezeli karty z ręki straci w inny sposób - np. Powiew wątpliwości - równiez dobiera do 4 kart.
--------------------

DEATH MAZE (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Jeżeli mortyfikator przeżyje walkę Wręcz, może usunąć tą kartę z gry i zabić automatycznie swojego przeciwnika. Za to działanie zdobywa się punkty.

ERRATA
Karta ta jako karta specjalna nie ma instruckcji co do sposobu jej zagrywania. Jako, że jest Trucizną, i miała być kartą ekwipunku w założeniach, za taką ją uznajemy.
Traktowana jest więc w stu procentach jak karta ekwipunku.
--------------------
 
BARIERA OCHRONNA/DEFENSIVE BARRIER (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO UMOCNIENIA JAKO JEDNĄ AKCJĘ.
To umocnienie nie może zostać odrzucone, dopóki ta karta nie zostanie odrzucona pierwsza. Umocnienie może mieć tylko jedną taką kartę w danym momencie.
 
DEJA VU/DEJA VU (ogólna)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC TRZY AKCJE PO CZYM USUŃ TĄ KARTĘ Z GRY.
Możesz zamienić stos kart odrzuconych ze swoją talią. Inni gracze mogą zapłacić 25A, aby zrobić to samo. Wszystkie nowe talie należy przetasować.
 
NIE DZWOŃ PONOWNIE/DON'T CALL AGAIN! (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA W DOWOLNYM MOMENCIE.
Wojownik ten nie może wykonywać żadnych akcji. Kontroujący go gracz, może odrzucić tą kartę poświęcając cztery akcje (można wykorzystać również do tego akcję ataku uzyskaną dzieki innym kartom).

SŁABNĄCA WIARA/DWINDLING FAITH (bractwo)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA BRACTWA JAKO DWIE AKCJE.
Zawsze gdy ten wojownik rzuca Zaklęcia Sztuki wymagające A, musi zapłacić podwójną ilosć A.
 
SPRÓBUJ TEGO!/EAT THIS! (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE.
Wszyscy wojownicy w grze zostają zranieni (nawet ci, którzy mogą być tylko automatycznie zabici – są ranni). Karta ta nie ma wpływu na rannych wojowników.
 
KRACH EKONOMICZNY/ECONOMIC BREAKDOWN (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE. TA KARTA POZOSTAJE W GRZE.
Żaden z graczy nie może mieć więcej niż 15A, odrzuć nadmiar. Karty, które bronią przed manipulacją punktami A nie mają wpływu na tą kartę (np. Bank kardynała).
 
AMBASADA/EMBASSY (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE. TA KARTA POZOSTAE W GZRE.
Wybierz dowolną kartę Umocnienia w grze. Ty i twoi wojownicy również odnosicie korzyści, tak jakbyś to ty zagrał kartę umocnienia. Jeżeli umocnienie zostanie odrzucone, odrzuć ta kartę.
 
UPOWAŻNIENIE/ENTITLEMENT (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI NATYCHMIAST PO USTALENIU AGRESORA I OBROŃCY.
Żadni inni gracze poza tymi, bezpośrednio zaangażowanymi w walkę, nie mogą wpływać na walkę w żaden sposób.
 
BESSA/FALLING MARKET (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE. TA KARTA POZOSTAJE W GRZE.
Akcje medytacji wszystkich graczy, nie dają punktów A. Zagranie tej karty powoduje odrzucenie karty HOSSA (Rising market) z gry.
 
DO PEŁNA/FILL'EM UP (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE POZA WŁASNĄ TURĄ.
Wszyscy gracze mogą natychmiast dobrać do siedmiu kart.
 
DUCH W MASZYNIE/GHOST IN THE MACHINE (cybertronic)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC TRZY AKCJE I ZAPŁAĆ 10 A.
Wszyscy wojwonicy Cybertronic w grze zostają odrzuceni. Nie zdobywa się za to punktów.
 
GUNG HO/GUNG HO (mishima)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ. TA KARTA POZOSTAJE W GRZE.
Kiedy ta karta znajduje się w grze, wszyscy twoi wojownicy Mishimy, atakują jako pierwsi. Jeżeli przeciwnik przeżyje ich atak, może się zrewanżować.
 
POSPIESZNA UCIECZKA/HASTY GETAWAY (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI NA DOWOLNEGO WALCZĄCEGO WOJOWNIKA.
Wojownik wraca do ręki właściciela, wraz z kartami ekwipunku oraz kartami specjalnymi dołączonymi do niego. Dołączone do niego karty innych graczy zostają odrzucone. Po zagraniu usuń tą kartę z gry.
 
UKRYTY/HIDDEN (bractwo)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO MORTYFIKATORA POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Kiedy znajduje się w grze, wojownik ten nie może atakować ani być atakowany. Możesz usunąć tą kartę w dowolnym momencie (ale nie podczas walki) aby wykonać natychmiastowy atak tym mortyfikatorem.

ŚWIĘTY OBROŃCA/HOLY PROTECTOR (bractwo)
ZAGRAJ NA SWOJEGO MORTYFIKATORA PODCZAS WALKI, W KTÓREJ BIERZE UDZIAŁ TWÓJ ŻOŁNIERZ ZAGŁADY.
Mortyfikator atakuje przecinika twojego wojownika, zanim ten zdąży zaatakować twojego Żołnierza Zagłady. Przeciwnik nie może zrewanżować się twojemu mortyfikatorowi.

ERRATA
Tekst na karcie powinien brzmieć:
ZAGRAJ NA SWOJEGO MORTYFIKATORA PODCZAS WALKI, W KTÓEJ TWÓJ ŻOŁNIERZ ZAGŁADY JEST OBROŃCĄ.
--------------------

ILUMINACJA/ILLUMINATION (legion)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA ODPORNEGO NA MROCZNĄ HARMONIĘ POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Od tej pory wojownik nie jest już odporny na Mroczną Harmonię.
 
NIEWYGODNY TELEFON/INCONVENIENT PHONE CALL (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA, KTÓRY DAJE INNYM WOJOWNIKOM MODYFIKATORY LUB SPECJALNE ZDOLNOŚCI, POŚWIĘCAJĄC DWIE AKCJE.
Karta pozostaje w grze. Od tej pory wojownik nie daje żadnych modyfikatorów ani specjalnych zdolności.

SŁABA TECHNOLOGIA/INFERIOR TECHNOLOGY (cybertronic)
DOŁĄCZ DO DOWOLENGO WOJOWNIKA CYBERTRONIC POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Wojownik ten nie może wykonywać akcji ataku. Zaatakowany broni się normalnie.

INFORMATORZY/ INFORMANTS (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS SWOJEJ TURY.
Możesz zajrzeć pod dowolną liczbę kart SEKRET, znajdujących się w grze.

W CIEMNOŚĆ/INTO THE DARK (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI, W KTÓREJ JEDEN Z WOJOWNIKÓW BRONI SIĘ W STREFIE WALKI.
Broniący się wojownik zyskuje ujemny modyfikator –5 do WW, S i P.
 
TAK SIĘ STANIE EKSCELENCJO/IT SHALL BE DONE, EXCELLENCY (bractwo)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA BRACTWA W DOWOLNYM MOMENCIE.
Wybierz jednego z pięciu Apostołów. Kiedy ta karta znajduje się w grze, każdy punkt A wydany na Zaklęcie Sztuki przeciwko wyznawcy tego Apostoła, liczy się jako 2A.

JOKER!/JOKER! (ogólna)
Ta karta reprezentuje dokładną kopie dowolnej karty znajdującej się w grze. Nie może reprezentować reliktu ani bohatera. Przestrzegaj wszystkich reguł podczas zagrywania tej karty, tak jakbyś zagrywał oryginał.
 
UBEZPIECZENI NA ŻYCIE/LIFE INSURANCE (ogólna)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO TYM GDY JEDEN Z TWOICH ŻOŁNIERZY ZAGŁADY ZOSTAŁ ZABITY.
Zyskujesz równowartość jego zmodyfikowanej W w A.
 
SŁUCHAJ!/LISTEN UP! (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO GRACZA W DOWOLNYM MOMENCIE.
Kiedy takarta znajduje się w grze, ten gracz nie może zagrywać kart ekwipunku, które umieszcza się bezpośrednio w Szwadronie/Kohorcie (te, które nie są dołączane do wojowników). Odrzuć wszystkie takie karty w jego Szwadronie i Kohorcie.

ŻYCIE NA KRAWĘDZI/LIVING ON THE EDGE (ogólna)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC TRZY AKCJE.
Wszyscy gracze musza usunąć z gry swoje stosy kart odrzuconych, lub zapłacić 20 A.
 
MISTRZ KAMUFLAŻU/MASTER OF DISGUISE (ogólna)
ZAGRAJ NA DOWOLNEGO WOJOWNIKA W TWOIM SZWADRONIE POŚWIĘCAJĄC DWIE AKCJE.
Możesz go zastąpić dowolnym Żołnierzem Zagłady, nie-bohaterem ze swojej ręki. Wszystkie karty dołączone do pierwszego wojownika pozostają przy drugim (jeżeli może z nich korzystać). Odrzuć pierwszego wojownika.
 
NO LOOSE ENDS (bractwo)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI NA DOWOLNEGO WALCZĄCEGO MORTYFIKATORA.
Jego niemodyfikowane WW ulega potrojeniu do końca walki.

CZYŻBY?/OH YEAH? (ogólna)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO TYM, JAK DOWOLNY GRACZ PRZESZUKA SWOJĄ TALIĘ LUB STOS KART ODRZUCONYCH I WYBIERZE Z NIEGO KARTĘ.
Zamień tą kartę z losowo wybraną kartą z tego samego stosu, a wybraną przez gracza kartę umiść na dole tego stosu.
 
ZAGRAJ TO PONOWNIE/PLAY IT AGAIN (ogólna)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ I ZAPŁAĆ 10 A.
Możesz natychmiast wtasować stos kart odrzuconych do swojwj talii, aby utworzyć nową talię.

POWERFUL COMMAND (legion)
ZAGRAJ PODZCAS SWOJEJ TURY POŚWIĘCAJĄC TRZY AKCJE.
Każdy wojownik z twojej Kohorty musi zaatakować innego Żołnierza Zagady (jeżeli jest taka możliwość). Wybierz jednego agresora na jednego obrońcę, pozostali członkowie Kohorty nie robią nic. Przeprowadź każdy atak oddzielnie w dowolnej kolejności.

PUNCH DRUNK (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA NATYCHMIAST PO TYM JAK ZOSTANIE RANNY (NAWET GDY RANA BYŁA ŚMIERTELNA).
Wojownik nie zostaje ranny, przywróć go do stanu sprzed walki. Otrzymuje ujemny modyfikator –4 do WW,S i P dopóki karta jest w grze.

POŚCIG/PURSUIT (ogólna)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO WALCE.
Agresor z tej walki, musi natychmiast zaatakować tego samego obrońcę. Nie wymaga to akcji ani żadnych punktów.
 
WŚCIEKŁOŚĆ/RAGE (ogólna)
DOŁĄCZ DO SWOJEGO WOJOWNIKA POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Wybierz innego wojownika w grze. Ten wojownik zyskuje modyfikator +8 do WW i S podczas walki z wybranym wojownikiem. Odrzuć tą kartę, jeżeli wybrany wojownik zostanie odrzucony.
 
ODBICIE/REFLECTION (bractwo)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO TYM JAK ZOSTAŁO RZUCONE ZAKLĘCIE SZTUKI.
Efekt czaru zostaje skierowany na rzucającego zaklęcie, tak jakby to on był celem czaru, lub jeżeli to niemożliwe, czar nie działa.
 
HOSSA/RISING MARKET (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE. KARTA POZOSTAJE W GRZE.
Akcje medytacji wszystkich graczy dają 2A. Zagranie tej karty powoduje, odrzucenie karty BESSA (Falling market).
 
OGRABIENIE ŚLEPEGO/ROBBED BLIND (ogólna)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC DWIE AKCJE NA DOWOLNEGO GRACZA, KTÓRY POSIADA BANK KARDYNAŁA W GRZE.
Potem usuń tą kartę z gry. Zabierz wszystkie punkty A tego gracza i dodaj je do swojej puli.
 
ROSYJSKA RULETKA/RUSSIAN ROULETTE (ogólna)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE.
Wybierz dwóch wojowników w grze z równą zmodyfikowaną W. Rzuć monetą, wojownik, którego strona monety będzie na dole, przegrywa. Zostaje odrzucony. Nie dostaje się za to punktów.
 
SEKRET/SECRET (ogólna)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Ta karta nigdy nie może zostać odrzucona. Możesz zagrywać karty specjalne pod tą kartę, poświęcając jedną akcję na kartę. W dowolnym momencie możesz usunąć tą kartę z gry, aby zagrać wszystkie karty specjalne znajdujące się pod nią. Musisz spróbować zagrać wszystkie karty, te których zagrać ci się nie uda, zostają usunięte z gry wraz z tą kartą.

ODPOCZYNEK/SHORE LEAVE (ogólna)
ZAGRAJ NA SWOJEGO ŻOŁNIERZA ZAGŁADY W DOWOLNYM MOMENCIE.
Przesuń tego wojownika na bok, nie może on nic robić ani być atakowany. Za każdą pełną turę kiedy pozostaje on na boku, zyskuje na stae +1 do WW, S i P. Wojownik może powrócić go gry w dowolnej chwili. Jeżeli był ranny, jest zdrowy.

DOSKONAŁA JAKOSĆ/SUPERIOR QUALITY (bauhaus)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ KARTY EKWIPUNKU POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Karta ekwipunku nie może zostać odrzucona, dopóki ta karta nie zostanie odrzucona pierwsza.
 
OGIEŃ ZAPOROWY/SUPPRESSING FIRE (ogólna)
ZAGRAJ NA DOWOLNY SZWADRON/KOHORTĘ POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Wszyscy wojownicy w tym Szwadronie/Kohorcie muszą ntychmiast się ukryć, lub zostać zranieni (nawet jeżeli mogą być tylKo automatycznie zabici). Karta nie działa na wojowników, którzy NIGDY nie mogą się ukrywać.

ZAMIENIONE ETYKIETY/SWITCHED LABELS (ogólna)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO TYM JAK RANNY WOJOWNIK ZOSTANIE WYLECZONY.
Zamiast być wyleczonym wojownik ginie. Dostajesz połowę punktów zaokrąglając w dół.
 
CHWILOWY OBŁĘD/TEMPORARY INSANITY (legion)
ZAGRAJ GDY TWÓJ WOJOWNIK LEGIONU CIEMNOŚCI JEST ATAKOWANY PRZEZ ŻOŁNIERZA ZAGŁADY I ZAPŁAĆ 10 A.
Wybierz nowego obrońce dla tego Żołnierza Zagłady (dowolnego innego wojownika w grze). Jeżeli któryś z walczących wojowików zginie, ty zyskujesz punkty.

ATAK TERRORYSTYCZNY/TERRORIST ATTACK (legion)
ZAGRAJ W DOWOLNYM MOMENCIE.
Możesz usunąć dowolne Umocnienie Bractwa z gry.

DAR KURATORA/THE CURATOR'S GIFT (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WYZNAWCY DEMNOGONISA POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Ten wojownik może używać Trucizn, tak jakby był mortyfikatorem.

PRZEMYŚL TO JESZCZE RAZ/THINK AGAIN (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI NATYCHMIAST PO USTALENIU AGRESORA I OBROŃCY.
Żaden z graczy, poza tobą, nie może zagrywac kart specjalnych podczas tej walki.

THROWING IT ALL AWAY (ogólna)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ. KARTA POZOSTAJE W GRZE.
Żaden z graczy nie może dobrać więcej niż jedną karte podczs Kroku Dobierania.


BYĆ ALBO NIE BYĆ/TO BE OR NOT TO BE (ogólna)
ZAGRAJ PODCZAS WALKI NA DOWOLNEGO WALCZĄCEGO WOJOWNIKA.
Ten wojownik zyskuje +4 do WW i S lub –4 do WW i S. Twój wybór. Po zagraniu, usuń tą kartę z gry.
 
NA TROPIE DOWODÓW/TRAIL OF EVIDENCE (bractwo)
ZAGRAJ NA DOWOLNEGO WOJOWNIJKA LEGIONU CIMENOŚCI POŚWIĘCAJĄC DWIE AKCJE. Wszyscy twoi mortyfikatorzy mogą natychmiast zaatakować tego wojownika jeden raz. Przeprowadź każdy atak oddzielnie, w dowolnej kolejności, po czym usuń tą kartę z gry.
 
TRENING/TRAINING (ogólna)
ZAGRAJ MA DOWOLNY SZWADRON LUB KOHORTĘ POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Odrzuć tą kartę na początku swojej następnej tury. Wojownicy ze szwadronu/kohorty są na treningu i nie mogą takować ani być atakowani.

WIARA W BRONI/TRUST IN THE ARMS (legion)
ZAGRAJ POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Wszyscy wojownicy w grze tracą zdolność do rzucania Zaklęć Sztuki, do początku twojej nstępnej tury (również ci dodani po zagraniu tej karty).
 
SPRÓBUJ MNIE ZATRZYMAĆ/TRY AND STOP ME! (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Ten wojownik nie może zostać automatycznie zabity. Jeżeli otrzyma ranę, która zabija automatycznie, jest on tylko ranny. Ta karta nie broni wojownika przed śmiercią spowodowaną kolejną raną.

ERRATA
Tekst powinien brzmieć:
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Ten wojownik nie może zostać automatycznie zabity. Jeżeli otrzyma ranę, która rani automatycznie lub może zostać tylko automatycznie zabity jest tylko ranny. Ta karta nie chroni wojownika przed śmiercią w wyniku otrzymania drugiej rany.
Ta poprawka nie zmienia wiele - w sumie tylko sprawę Golema i Wolfe in the heat. Jednak z drugiej strony, nie są to wojownicy, którzy mogą zostać zabici jedynia automatycznie - oni po prostu się leczą po otrzyamniu rany, co według nowego tekstu karty i tak nastepuje. W oficjalnych rozgrywkach proponuję jednak stoasowac zapis poprawiony, a w nieoficjalnych jak zawsze - róbta co chceta :)
--------------------
 
NIETYKALNY/UNTOUCHABLE (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO GRACZA POŚWIĘCAJĄC JEDNA AKCJĘ.
Gracz jest odporny na Sztukę i Mroczną Harmonię. Karta ta nie wpływa na wojowników tego gracza.

ZAGRAMY?/WANNA PLAY? (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO GRACZA POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Za każdą kartę, którą dobiera on z talii, musi zapłacić 1A. Odrzuć tą kartę, jeżeli gracz ma 0A na początku kroku 1. Zagranie tej karty, powoduje odrzucenie z gry karty Bessa (Falling market).
 
CZUJNE OKO/WATCHFUL EYE (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO GRACZA POŚWIĘCAJĄC TRZY AKCJE.
Gracze ten musi płacić 1A za każdą zagrywaną kartę specjalną. Karty Czujen oko (Watchful eye), kumulują się.

ERRATA
Na końcu powinno znajdować się zdanie:
Odrzuć tą kartę, gdy gracz ma kiedykolwiek 0 A.
-------------------
 
CO MY TU MAMY?/WHAT HAVE WE HERE? (ogólna)
ZAGRAJ NATYCHMIAST PO WALCE, W KTÓREJ TWÓJ WOJOWNIK ZABIŁ INNEGO WOJOWNIKA.
Możesz wziąć jedną kartę Reliktu od zabitego wojownika i wyposażyć w nią dowolnego legalnego wojownika ze swojego szwadronu/kohorty (nawet jeżeli wojownicy mają inne przynależności).

ERRATA
Czytając oryginał ciężko zrozumieć o co w nim chodzi - mam tu na myśli ostatnie zdanie. Relikt możemy zabrać nawet wtedy gdy naszym walczącym wojownikiem jest ŻZ, a obdarowany zostaje LC i na odwrót, nie możemy natomiast dać reliktu legionu jakiemuś ŻZ.

--- Koniec cytatu ---


Spoiler poprawiony - nie powinien już zawierać błędów - jednak zawsze coś się może znaleźć więc sugreuję w miarę możliwości korzystać ze skanów.

bogus:
mam pytanie czy ewntualne pomylki zostaly juz usuniete a jezeli nie to kiedy mozna sie spodziwac ? :mrgreen:

pretorianstalker:
Jeszcze nie usuwałem, ale najpierw musze znaleźć ;)
Pomyłki nie powinny być znaczące - wiem, że gdzies pomyliłem znak przynależności, ale nie ma to żadnego wpływu na grę.
Jestem teraz w trakcie robienia erraty do Inkwizycji, więc jeszcze trochę trzeba poczekać ;)
Jak zrobię Inkwizycję mogę zając się Mortificatorem i upewnie się, że wszystkie karty działają dokładnie tak jak napisano.

Nicodemus:
Wydaje mi sie ze pomysliles sie i zamiast i napisales lub, ale nie wiem juz gdzie  :lol:

pretorianstalker:
Poczytam to znajdę - teraz martwię się jak wrzucić archiwa ze skanami na serwer - każde po około 7 - 8mb. Mozna wtedy zobaczyć sobie różnice pomiędzy wersją PL i ENG. Ponadto, zamieszczę zbiór różnic w postaci dokumentu (doc lub txt albo jedno i drugie).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej