Lipiec 17, 2019, 06:48:33 pm

Autor Wątek: Opętany Legionista  (Przeczytany 2529 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Opętany Legionista
« dnia: Kwiecień 20, 2007, 02:39:42 pm »

Która jego wersja obowiązuje na nasze zasady?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2007, 03:26:41 pm »

Ta, którą masz w talii :) Są dwie unlimited, więc w zależności, którego to weźmiesz to będziesz takim grał.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 21, 2007, 08:13:38 am »

A czy można posiadać w talii 10 OPĘTANYCH LEGIONISTÓW (po 5 z każdego rodzaju)?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 21, 2007, 11:55:20 am »

Teoretycznie dałoby się zrobić, ale nie jestem pewien jak dokładnie to wyglada. Jak się nie mylę, to nie można mieć więcej niż 5 takich samych kart, mogą natomiast powtarzać się nazwy (przynajmniej w polskiej wersji). O ile zasada zawsze mówi tylko o tych samych kartach, to w sumie możnaby mieć 10 :P
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 14, 2008, 01:56:02 am »

To gramy, że można mieć 10ciu? :) Bo w sumie najsroższe Wichry to by chyba wyszły na samych Opętanych wyskakujących z Obozów :P
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 14, 2008, 11:44:03 am »

Teoretycznie powinno być ich góra 5 szt - pytanie z którym tekstem na karcie? Oczywiście można się umówić na 10 szt  - tylko wtedy 5 szt będzie miało jeden tekst na karcie a 5 szt inny ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 14, 2008, 03:12:42 pm »

Obydwie są dopuszczalne - ustalaliśmy to kiedyś. Jakiego wystawisz taki będzie :) Można mieć więc chyba 10 sztuk.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 14, 2008, 03:21:25 pm »

Jeśli przyjmiemy że można mieć 10 szt to trzeba chyba ich traktować jako dwóch różnych wojów o tej samej nazwie - i każdego można by wtedy mieć 5 szt - ale np jedna zwarta formacja mogłaby mieć ich tylko 5 jednego rodzaju - nie można by wtedy łączyć w zwartą dwóch "różnych"... ;) - po prostu mamy dwóch różnych wojów o nazwie Opętany Legionista, to masz Pret na myśli? (ja osobiście nie mam nic przeciwko)  ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 14, 2008, 04:30:53 pm »

To mam na myśli - dwa rodzaje wojowników  z różnymi zdolnościami - cięzk ich traktować jako "kopie" skoro działąją inaczej.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 325
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 19, 2019, 11:12:41 pm »

Znów grzebię w starym wątku ;)

Pytanie: czy Wichry Obłędu wywołane przez moich Opętanych Legionistów mogą zranić moich wojowników?
A jeśli tak, to co z kasą za moich zabitych?
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 20, 2019, 09:29:10 pm »

Ranią wszystkich, dostajesz jak zawsze tylko PA.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 325
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 20, 2019, 10:09:50 pm »

A czy nie powinno być żadnej kasy za uśmiercenie swoich?
 
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 21, 2019, 01:06:43 am »

Nie - nie można brać PZ. PA normalnie zawsze było.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 325
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 21, 2019, 09:38:04 pm »

A czy można atakować swoich wojaków? Nie mam na myśli jakichś przekierowań typu Sztuka czy coś, tylko normalna sytuacja: mam dwóch Legionistów, jeden zabija drugiego (bo potrzebuję PA czy cokolwiek) - czy jest to dozwolone?
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Opętany Legionista
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 21, 2019, 11:32:02 pm »

Było na początku. Potem wprowadzono zasadę, że można atakować tylko przekierowując.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.