Luty 21, 2019, 03:01:15 pm

Autor Wątek: Plagiat  (Przeczytany 8487 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 10, 2011, 11:15:04 am »

w jaki sposob zmieniamy tekst splagiatowanych:
1) wensujanskich szeryfow

dzieci tez dodaja zz bauhausu, dodaja lc ilian czy tez nikomu nie dodaja, bo nie moga wspierac zz.

2) inzynierow prozni

3) renegate apostate

dzieci straca przynaleznosc do legionu?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5382
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 10, 2011, 02:32:05 pm »

1. Nie dodają nikomu bo wpierają tylko Bauhaus, którego wspierać nie mogą.
2. Zamiast Doomtrooper wstaw Dark Legion warrior - w pierwszym przypadku sprawa jasna, ekwipunek Cybertronicu dla DL w dowolnej, w drugim trochę gorzej... Nie wiem czy wojownik nie będący żołnierzem zagłądy może mieć przynależność do Cybertronic. Raczej nie i sama przynależność nie powoduje, że ŻZ się stanie. Więc druga zdolnosc chyba nie zadziała.
3. Zasadniczo chyba tak.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 520
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 19, 2012, 10:52:58 am »

Czy plagiatując Tekrona, mogę splagiatować tylko pierwsze zdanie, które opisuje jego zdolność?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5382
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:04:12 am »

Nie do końca załapałem. Plagiatujesz cały text box zasadniczo :) Od początku do końca. Plagiatujący poza własną zdolnością będzie miał identyczną zdolność jak plagiatowany.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 520
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:14:55 am »

Cały tekst? To po co jest to zdanie: you must choose the plagiarized set of abilities?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5382
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 19, 2012, 11:27:07 am »

Set of abilities to text box danego wojownika. Wybierasz raz zestaw plagiatowanych zdolności i nie możesz już zmienić tego zestawu do końca gry :) Zestaw = cały text box.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 520
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 21, 2012, 10:02:56 pm »

Jeśli trzeba skopiować wszystko, to po co jest ostatnie zdanie?
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 21, 2012, 10:06:48 pm »

Ostatnie zdanie precyzuje, że jest to dar, który używamy tylko raz przy zagraniu. Nie możesz zesłać Plagiatu, poczekać aż wyjdzie lutek i wtedy go splagiatować ani zmieniać cel Plagiatu. 
Zapisane

Kapitan Shinobi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 179
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 20, 2018, 11:22:38 pm »

Rozumiem, że jeśli Michaelis Apostata splagiatuje Pomiot Ilan, to dostanie bonus od Kuli Pomniejszych Sług?
A co jeśli Splagiatuje zwykłe Dziecko Ilian - to już nie (Dziecko nie ma w swym text boksie zdolności typu "Uznawany za Dziecko Ilian - bo i też nie może mieć - no chyba że angielski bękart ma inny opis)?

A jeśli splagiatuję wojownika, który w sumie nic nie potrafi, ale ma jakiś fluff (chyba tak się to nazywa), w którym pada jego nazwa np: czy Plagiat na nekromutanta uczyni posiadacza MH Nekromutantem?
O albo Plagiat na Kuratora, żeby dostać Koordynator Walki. Na kuratorze jest tam nazwa wymieniona (nie wiem jak to wygląda na angielskich kartach).
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2722
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Plagiat
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 21, 2018, 12:02:44 am »

Nie, nazwy karty samej nie splagiatujesz - Plagiat kopiuje text box - stąd można fajnie kopiować Pomiota ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D