Marzec 20, 2019, 01:48:20 am

Autor Wątek: Ożywienie  (Przeczytany 2993 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Ożywienie
« dnia: Czerwiec 22, 2007, 10:39:48 pm »

Angielski mam skan tylko limited stąd moje wątpliwości. Tą kartą można też ożywić kogoś z Discardu przeciwnika, tak? Jeśli ożywię Luterańskiego Wiernego to daję go do mojej Kohorty (?) i ma statsy 2/2/2/2? Mimo, że chyba nadal nie jest Legionistą...
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5396
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2007, 11:15:35 pm »

Jak może być w Kohorcie, nie będąc legionistą? :>
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 22, 2007, 11:25:50 pm »

A jest jakaś zasada, że musi być Legionistą? Ja widzę tylko "place it in your Kohort". Nie widzę powodu, dla którego miałaby się zmieniać przynależność.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5396
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 22, 2007, 11:53:50 pm »

W Kohorcie można umieszczać tylko legionistów - jeżeli nie był, to jest :) Jest zasada, która pozwala umieszczać Żz tylko w Szwadronie, LC w Kohorcie, a Plemiennych na Placówce :) Ożywienie bynajmniej nie precyzuje tej zasady. A i zamysł wyraźnie był taki, że staje się Ożywieńcem i ledwo się kupy trzyma z tymi cechami o połowę mniejszymi.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 01, 2009, 03:04:16 pm »

Jak ożywię sobie takiego wojownika uważanego za stwora to czy on będzie normalnie funkcjonował w kohorcie czy będzie musiał spaść? 
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2009, 03:48:05 pm wysłana przez Lapson »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5396
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 01, 2009, 08:47:57 pm »

Jeśli wyląduje poza placówką to spada.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 19, 2009, 05:22:17 pm »

Czy po ożywieniu wojownik traci swe poprzednie przynależności? (na polskiej karcie nie jest nic wspomniane na ten temat).
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5396
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 19, 2009, 06:17:10 pm »

Skoro jest w kohorcie to znaczy, że nie jest już ŻZ ;) Wstawiasz go do kohorty jako legionistę ciemności.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 19, 2009, 06:19:25 pm »

No tak ale czy nie może być np legionistą członkiem bauhausu jak Stahler?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 19, 2009, 07:10:48 pm »

Może być co najwyżej Legionistą/Wenusjańskim Zwiadowcą :P
Zapisane

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 02, 2014, 11:20:24 pm »

Czy mogę za pomocą tej karty ożywić wojownika który jest odporny na mroczną harmonię ?
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

madrav

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 608
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 03, 2014, 11:34:27 am »

Wg mnie tak.

Jeśli wojownik nie znajduje się w grze, nie działa jego "text box". Podobna sytuacja jest z Durandem - napisane jest na nim, że gdy zostanie odrzucony, to wraca do draw pile, jednak gdy odrzuca się go w kroku trzecim z ręki - wtedy nie wraca, ponieważ jego text box nie zadziałał. Przypuszczam, że tutaj należy kierować się tą samą zasadą, ale chętnie usłyszę inną opinię.
Zapisane
Wyznawca Ilian.
Ci mizernej postury słudzy mają pokręcone, zdeformowane ciała i bezustannie bełkocą.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5396
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 03, 2014, 12:43:35 pm »

Tak - tak samo jak można wystawiać Nietoperza z Obozu. Zasady karty nie działają jeśli karta nie jest w grze. Z jednym wyjątkiem - Luna Memorial ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 539
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 21, 2016, 12:17:15 am »

Czy W to też "combat rating"? Jeśli ożywię apostoła, będzie miał dychę?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5396
    • Zobacz profil
Odp: Ożywienie
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 21, 2016, 12:21:42 am »

Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.