Luty 26, 2018, 04:29:45 am

Autor Wątek: Najemnik Mishima  (Przeczytany 1537 razy)

Offline Atticus

  • **
  • Wiadomości: 246
  • SideBar Master
    • Zobacz profil
Najemnik Mishima
« dnia: Lipiec 27, 2007, 10:15:55 am »
Czy  najemnik mishimy broniący się w tej strefie zdobywa dodatkowe 3 PZ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2009, 07:29:39 pm wysłana przez Nekro »

Offline Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Wiadomości: 2624
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Najemnik Mishima
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2007, 11:32:38 am »
Tu chyba też ma zastosowanie zasada o płaceniu 3dp w momencie zagrania karty do wykorzystania przez mishimę - tutaj strefy - Winter:

"Do Freelancers have affiliation? Are they subject to the limitations and bonuses of a given corporate affiliation or not?
Freelancers do not have any affiliation, per se, but hey do have something like a “half-affiliation”. They have ties to their ex-employers, and can gain the bonuses from cards limited to that employer’s warriors, but for a cost. I’ll answer by example: The EX-BAUHAUS FREELANCER may have Bauhaus-only effects at the cost of 3 Destiny Points WHEN THE CARD IS PLAYED. This means that the Freelancer can have a VIOLATOR SWORD by spending 3D. He can also gain the +2 bonus to A from HEIMBURG if 3D is spent WHEN THE CARD IS PLAYED, so the Freelancer can gain the +2 to A from HEIMBURG if you spend 3D when you add HEIMBURG to your squad. You do not have to spend the 3D each time you want to use the effects; the effects always work if the 3D is spent when the card is played. However, another EX-BAUHAUS FREELANCER added after HEIMBURG is played may not get the bonus, as he wasn’t around WHEN THE CARD WAS PLAYED. Remember, the Freelancer must already be there when the affiliated card is played!"



Berta Builder v 8.7 :D

Offline Mareczek

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
Odp: Najemnik Mishima
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 22, 2017, 10:28:19 pm »
1. czy po tym najemnik mishimy zostanie zabity można rzucić vendette?
2. czy jesli jest wystawiona chwała cesarzowi to za wystawienia najemnika mishimy dostanie się punkt zwycięstwa?
3. czy zdonlości z innych wojowników wspierające wojowników mishimy wspierają tez najemnika mishimy np lord nozaki, shugo, mentor lub jito gdy się go dołączy?

oczywiście za wszystkie rzeczy uprzednio płacą 3A

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Najemnik Mishima
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 22, 2017, 10:39:33 pm »
Powiedziałbym, że:
1. Nie - najemnicy nie mają przynależności, mogą jedynie korzystać z kart przeznaczonych dla danej przynależności jeśli zapłacą 3PA. Wojownik nie korzysta z karty Vendetta. Warunki do zagrania karty nie zostają spełnione po śmierci najemnika.
2. Nie - jak wyżej.
3. Nie - jak wyżej.

Najemnikowi można dołączyć moc ki lub ekwipunek przeznaczony dla wojowników mishimy jeśli w momencie zagrywania tej karty zapłaci się 3PA.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline Jimmy

  • *
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Najemnik Mishima
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 15, 2017, 11:11:13 pm »
Czy najemnik Mishimy może atakować wojowników Bractwa?

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Najemnik Mishima
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 16, 2017, 09:38:10 pm »
Tak. Najemnicy mogą atakować i być atakowani przez wszystkich - tak jak Legion.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.