Kwiecień 18, 2021, 07:07:06 am

Autor Wątek: Bank Bauhausu  (Przeczytany 4580 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Bank Bauhausu
« dnia: Sierpień 04, 2007, 01:38:11 am »

Wczoraj jak grałem z Lechem mieliśmy zabawną sytuację. Otóż, po wielu turach na stole zostało (z kart kluczowych):
- u mnie Niszczyciel, Bank Bauhausu z maksymalnym zaciągniętym kredytem ;D, 0PA, 37PZ,
- u Lecha Najwyższy Nekromagus, Pałac Stahlera, sporo PA i zdaje się, że coś około 28PZ.
Wcześniej poszły ze dwa razy Ciężkie Czasy, więc nie można medytować. I kto wygrywa? Zdaje się, że remis ;D Na dodatek to chyba była moja turniejowa talia, więc coś takiego może się zdarzyć w Raciborzu ;)

Ewentualnie mogliśmy to rozstrzygnąć tym, że Lechu bym mnie zaatakował dając Nekromagowi Nazgarotha, ale jakoś tak się złożyło, że nie wyrażał chęci ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2009, 09:57:18 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2787
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 06, 2007, 10:36:59 am »

Lechu nie miał możliwości przebicia Cie pod względem PZ w ciągu kolejnych tur? bo jeśli miał to nawet jakbyś Ty przekroczył 40 pierwszy to nie mógłbyś wygrać przez bank bauhausu, a on dobiłby tyle żeby mieć o np 1 pz więcej i by wygrał... no ale sobie gdybam - jak to dokładnie było Diabler?
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 458
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 14, 2008, 01:47:55 pm »

Witam, mam pytanie odnośnie tej karty: otóż czy jeżeli zaciągnę pożyczkę i bank zostanie usunięty lub zaćmiony to czy wciąż muszę spłacać dług? Teoretycznie tak - bo pożyczka jest w pewien sposób niezależna od banku - karta wprowadza nowe określenie, i dodatkowo na banku nie jest napisane że dopóki jest w grze musisz spłacić pożyczkę.

Ale wiecie chcę się upewnić :)
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 14, 2008, 02:15:05 pm »

Nie da się w żaden sposób uniknąć spłaty kredytu. Jak to mówią pewne są tylko śmierć i podatki :P
Zapisane

nowka

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 09, 2008, 03:07:04 pm »

na banku p jest napisane e ze nie może zostać usunięty czyli jeden problem z głowy. a jeśli chodzi o całkowite zaciemnienie to myślę że chroni ono przed spłata kredytu bo jest napisane " karty nie wywierają ŻADNEGO wpływu na grę " a nie możność wygrania gry bo ma się dług jest jak najbardziej wpływem na grę
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 09, 2008, 03:41:12 pm »

Może zostać usunięty Anihilacją, bo przed nią nie chroni żadna odporność. Poza tym można go wziąć z powrotem do ręki Przegrupowaniem po zaciągnięciu kredytu. "Kredyt" powstaje niezależnie od Banku. Bank daje tylko możliwość jego zaciągnięcia. Jeśli w jakiś sposób zniknie z gry to nie możesz zaciągać więcej, ale powstała należność dalej istnieje i dotyczą jej wszystkie pozostałe zasady zawarte na karcie Banku.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 10, 2008, 01:45:02 pm »

1. Bank zdejmuje sią anihilacją bez problemów - żadna odporność czyli żadna - nie chodzi tu tylko o odporność na sztukę.

2. Zawsze kasę trzeba oddać i koniec. Podobnie jak z urządzeniem naprowadzającym - jak komuś dodasz znacznik, to mimo, że urządzenia już np nie ma w grze, wojownik ginie automatycznie po zadaniu rany. Jeśli jest inaczej, to Granat Bakteryjny nie działa w ogóle poza tym, że daje +4 do WW i S, a zapis o chorobie jest kompletnie dla jaj.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 29, 2009, 08:16:53 pm »

na turnieju w Zabrzu wynikla dyskusja na temat banku. czy mozna majac kredyt zaciagniety nabijac sobie pkty w nieskonczonosc? ja uwazam, ze tak, przy tym warto ustalic jakis umowny limit. skoq'u i maurycy uwazali, ze jesli przekrocze 40pz, a nie splacilem kredytu to gra konczy sie remisem. rozstrzygnijmy to moze raz na zawsze.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 29, 2009, 08:50:13 pm »

Czemu ma być remis? To co? Mam niespłacony kredyt, ale wystarczy mi, że przez trzy tury będę medytował i spłacę. Przeciwnik jest w głębokiej dupie i niewiele może zrobić - zabija się specjalnie na moich wojownikach, żeby uzyskać remis? Absurd :) Dopóki nie spłacisz to nie wygrasz - ale spłacić możesz w dowolnej chwili i o ile masz już 40 pz to wygrywasz.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 03, 2011, 02:53:51 pm »

Czy mozna miec 5 x bank w grze i zaciagnac dlug z 5 bankow?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 03, 2011, 05:45:29 pm »

Zasadniczo tak, ale nie można nigdy mieć więcej niż 10 na kredyt ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 434
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 20, 2019, 09:47:56 pm »

Jak należy interpretować zasadę "nie możesz wygrać, jeśli masz niespłacony kredyt"?

Przypuśćmy, że jest taka sytuacja (że zacytuję internetowego klasyka):

Zdobywam (w grze do 40) np. tyle, że mam 42 PZ. Przeciwnik ma powiedzmy 20.
Mam kredytu XA.
Co następuje - gra kończy się remisem czy też gra się dalej?
A jeśli remis, to ile małych punktów zapisuje się graczom?
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 20, 2019, 10:38:03 pm »

Gra się dalej.
Jak spłacisz kredyt to wygrywasz, bo masz już 40PZ, jak do czasu spłaty kredytu przeciwnik zdobędzie też 40PZ to on wygrywa. Wydaję mi się, że tak graliśmy zwykle na turniejach.
Remisy się zdarzały tylko w sytuacji jak obu graczom się skończyły karty/wojownicy, a nikt nie miał 40PZ.
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 434
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Bank Bauhausu
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 21, 2019, 10:14:12 pm »

W takim wypadku może zajść sytuacja, że ja mając np. 43Z przegram przez kredyt z graczem, który dobije tej 40.
Czyli wygra grę z ujemnym bilansem małych punktów. Rozumiem, że pewnie się to nie zdarza, ale potencjalnie mogło by.
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.