Grudnia 14, 2024, 11:09:04 pm
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Do dołu

Autor Wątek: Falkon - Lublin, 16-18 XI 2007  (Przeczytany 36503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #60 dnia: Listopada 12, 2007, 12:27:57 am »

LSpider zadeklarował sie ze bedzie, to byłoby 4ech z Lbn
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle

Father

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #61 dnia: Listopada 12, 2007, 10:22:36 am »

a co turnieju na Plemiona to może by zbanować Luteriańskich wiernych, i ten patent na Zwiadowcach jako prorocy?
bo połowa ludzi będzie coś z tym kombinować :) ?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2821
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #62 dnia: Listopada 12, 2007, 11:15:18 am »

Co do turnieju plemiennego - mam nadzieję (choć to tylko moje marzenie pewnie) że nie wszyscy będą grać Triadą - może niech chętni do takiego turnieju już teraz zadeklarują się którym z plemion będą grać - bo chodzi przecież o to by wszystkie plemiona w grze były, a nie sama Triada - Panowie proszę o deklaracje kto i czym gra (mi osobiście obojętne - wezmę to plemię na które będzie najmniej  chętnych i tyle). Jak graliśmy u Preta Corporate Wars, to każdy się zadeklarował i z góry było wiadomo kto czym gra (tzn tylko korporacja była znana) - i grało się naprawdę fajnie - więc z plemiennymi można zrobić podobnie.
Co do Triady - Luterów nie banujemy, zaś słynna blokada Kawaleryjski Zwiadowca+Powołanie+Patriarcha+Pierwsza Poprawka, lub też Kawaleryjski Zwiadowca+Cień lub cokolwiek innego co blokuje ataki zupełnie - gramy w ten sposób, że jeżeli wojownik który chroni innych przed byciem atakowanym w jakikolwiek sposób (przejmuje ataki, lub nie pozwala atakować innych dopóki on jest w grze) stanie się wojownikiem, któego również nie można zaatakować w żaden sposób, to nie może on wówczas chronić innych przed byciem zaatakowanym, czyli  - jeśli mamy np paru luterów i jednego kawaleryjskiego i ma on cień, to można luterów atakować dopóki cień nie zostanie zdjęty z kawaleryjskiego. W przypadku combo z Powołaniem gramy tak:
Na stole mamy kawaleryjskiego (powołanego), patriarchę, np lutera i pierwszą poprawkę - zgodnie z tym co napisałem wyżej możemy atakować Lutera, gdyż patriarchów nie można atakować jeśli są inni wojownicy na placówce, a skoro kawaleryjski jest patriarchą, to jego również atakowac nie możemy, a skoro jego nie możemy, to on nie może chronić pozostałych wojów przed byciem zaatakowanym-> Luterański może zostać zaatakowany - mam nadzieję że to w miarę jasne jest ;)
Wiem, że sam się kłóciłem m.in z Pretem o tą blokadę, bo w świetle znanych zasad ona jest legalna choć i tak powstaje trochę nielogiczna pętla, ale dla uproszczenia walki na placówce, oraz dla większej przyjemności z gry zastosujmy powyższą zasadę. która rozwieje wątpliwości. Co uczestnicy na to?
   
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Kati

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #63 dnia: Listopada 12, 2007, 04:59:38 pm »

na Dworcu Centralnym w Wawie są nadal Warzone tylko po 6 pln niestety

U nas po 4.50 są  ;D dobrze się zagadało ze sprzedawczyniami i specjalnie dla fanów DT z Radomia zróbiły obniżkę  8)
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2821
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #64 dnia: Listopada 12, 2007, 08:01:07 pm »

Ja też próbowałem się targować ilość vs cena ale uparta baba była, szef jej jeszcze bardziej :-\ 
Przypominam = deklarujcie plemię na "Tribal Wars"
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #65 dnia: Listopada 12, 2007, 08:14:55 pm »

Gdybym miał grać na plemiona to w życiu bym Triady nie wybrał :) Inne plemiona miażdżą traidę bez namaczania. Synom wystarczy pare Inicjatyw i Zapachów wojny - z traidy nie ma co zbierać. DObrze złożenie Templariusze zrobią podobną rzeźnię jak nie lepszą. Hordy sobie poradzą dzięki proroctwom. Generalnie w walce triada jest najsłabsza - mocniejsza jest w starciu z korporacjami czy innymi ludźmi spoza placówki.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Father

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #66 dnia: Listopada 12, 2007, 10:44:59 pm »

 8) a zrobię ci na przekór aby pokazać ze twoje słowa były tu nie potrzebne ( aby umniejszać siłę triady) po 3 kroć zastanawiałem się po co tego posta preto  napisałeś..   

[ja zagram triadą] lecz nie będę grał na lutach. osobiście ich nie lubię  :) choć są bardzo dobrzy...
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #67 dnia: Listopada 12, 2007, 10:47:23 pm »

Eeee... jak to po co? Ktoś napisał, że Luterańską trzeba ograniczyć, bo wszyscy nią będą grać, więc napisałem jak jest :) Zanim Luterańska się rozbuduje to talia Synów czy Templariuszy zetrze ich na proch - niezależnie od ilości Luterańskich wiernych w decku - podczas walk plemion nie odgrywają istotnej roli.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

cthulhu

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #68 dnia: Listopada 13, 2007, 03:18:05 am »

Pretor, ale jak ktoś dobrze ułozy deck Triady, to inne plemiona zostają daleko w tyle..zwiadowcy z neuralami skutecznie zniechęcają do ataków. Bo inne plmiona mają droższych wojów i na takim atakowaniu są w plecy! A w tym czasie Triada się buduje...itp itd. Grywałem przez jakiś czas czystą Triadą i wiem, że ciężko jest coś takiego pokonać!

Co do samego turnieju...wacham się między Synami Rasputina, a właśnie Triadą. Pewnie dopiero na miesjcu postaniowie czym grać 8)
Coś mało Was z Lublina...a cFaniak i Nocturne? A inne zalogowane duszyczki z Lbl? Próbowaliście ich powyciągać?
I jeszcze na koniec 2 pytanka:
-3 turniej to drużynówka?
-ktoś będzie już w piątek wieczorkiem na Falkonie? Jak nie zagrać w karty to chociaż zrobić zwiad po okolicznych lokalach ;)

Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #69 dnia: Listopada 13, 2007, 10:57:49 am »

Kiedyś na plemiona grałem na Żandarmów, Zołnierzy Hordy, Wiek Katastrof, Szaleństwo Bitewne i dużo ataków i wiem, że wtedy Triada może naskoczyć ;) Zapewniam, że nikt nie zostaje w tyle. A już na pewno nie Hordy - dobrze złożone hordy z Wołami Artyleryjskimi potrafią pokonać też niemal wszystko bez walki :) A jak trzeba walczyć to też sobie poradzą dzięki Proroctwom.

Polecam więc Templariuszy na Żandarmach, Inicjatywach, Rogatych Serretach, Szaleństwach Bietwnych, do tego paru Żołnierzy Hordy, Jakiś bestal i jazda... Triada się nie utrzyma. Do tego Wiek Katastrof lub Przejęcia - może nawet przejęcia byłyby lepsze bo traida raczej na swoim ekwipunku nie gra - zawse jest to coś ogólnie dostępnego. Oczywiście dla Żandarma zawsze jakaś Samobójcza się nada ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 13, 2007, 11:35:03 am »

Ja oczywiscie templariuszami gram :) Czekamy na wszystkich

START O GODZINIE 12 - na spoznialskich troche poczekamy ;)

Nagrod jest tyle iz mysle ze kazdy cos dostanie :)

Jesli nie bedzie cytadeli to zagramy:
Normalna rozgrywka,
plemiona,
druzynowa,
i jakis drafcik, albo wszyscy przy jednym stole, czyli totalny sajgon ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2007, 04:27:24 pm wysłana przez Nicodemus »
Zapisane

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 13, 2007, 05:09:51 pm »

ja sie podejmuje ambitnego zadania zagrania Hordą  w Tribal Wars
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 13, 2007, 05:16:36 pm »

Nawet jeśli bym przyjechał to Cytadeli nie będzie z braku czasu. Czy w turnieju normalnym organizatorzy planują grę do minimum dwóch wygranych bez względu na liczbę uczestników? Z Plemiennych bym grał Hordą.
Zapisane

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 13, 2007, 05:44:15 pm »

Jak bedzie duzo uczestnikow to gramy do 1 wygranej - jest tyle nagrod, ze trzeba troche pograc zeby to rozdac. Wymyslilem tez inna opcje rozdawania nagrod, ale to powiem na miejscu ;)
Chcialem tez powiedziec ze bedzie jeszcze kolega Mirek z Lublina, ktory bardzo chce grac ale nie posiada prawie w ogole talii, wiec moze cos wspolnie mu zmontujemy, takiego zeby sobie pogral na miejscu - zbierzcie troche kart w jakis swoich unikatowych folijkach i zlozymy mu talie na turnieju :)
Zapisane

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
Odp: Falkon 2007 16-18 listopada
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 13, 2007, 06:00:16 pm »

ogłoszenie parafialne :p   
jakby co tam komu brakowało do Tribal Wars to mam tego w ch,  Fr i PL
jakby co to pisac na gg 8854209
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8   Do góry