Sierpień 23, 2019, 08:40:15 pm

Autor Wątek: Dopalacz  (Przeczytany 2242 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Dopalacz
« dnia: Październik 24, 2007, 03:14:31 pm »

Co powiecie o śmierci po użyciu dopalacza? Co z punktami?
Ostatnio przeglądałem trocę forum GE i pękam ze śmiechu czytają to co nipa wypisuje :)
http://www.ccgworkshop.com/forum/index.php?t=msg&th=1679&start=0&

Polecam ;)

No i oczywiście piszcie co uważacie o przyznawaniu jakichkolwiek pkt, komukolwiek, za tych co zabili się dopalaczem.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2009, 03:02:44 pm »

No właśnie - chciałem dokończyć zagadnienie - moim zdaniem po walce = bez punktów.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 16, 2009, 08:25:08 pm »

Dopalacz jest kartą ekwipunku. Zatem:
1. Czy można go użyć wcześniej niż w fazie "5. Deklarowanie broni" bo bronią raczej nie jest (czy można go użyć nawet przed fazą przerywania walki).
2. Czy po użyciu dopalacza można normalnie korzystać z innych kart ekwipunku?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 16, 2009, 08:46:09 pm »

1. Uważam, że można
2. Nie wiem czemu miałyby tu być jakieś ograniczenia
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 09, 2011, 02:54:02 pm »

Upewniam się: do Dopalacza można dołączyć Zestaw Naprawczy, żeby po wykorzystaniu Dopalacz trafił do talii?

Wojownik z Dopalaczem może wypełnić Dowód Odwagi, ponieważ zostaje ranny/zabity po walce?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 09, 2011, 04:08:43 pm »

Drugie się zgadza. Pierwsze - tutaj jest pewien problem. Bo ticker uruchamiasz poprzez Discard, a Zestaw powoduje, że karta nie jest wtasowana po odrzuceniu, tylko jest wtasowywana zamiast być odrzucona, więc wychodzi na to, że Zestaw nie przejdzie. Tak mi się wydaje.
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2011, 04:12:34 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 25, 2011, 10:51:12 am »

Znalazłem takie wyjaśnienie na temat Owoców Wojny, które działają bardzo podobnie do Zestawu.

Dołączasz do wojownika jako jedną akcję. W momencie kiedy jakiś ekwipunek ma zostać odrzucony, zamiast go odrzucać ten wojownik może ekwipunek wziąć i dać go odpowiedniem wojownikowi. Potem Owoce są odrzucane.

Np. Dajesz swojemu Kuratorowi Koordynator i kiedy uratujesz się nim przed raną, zamiast go odrzucać dołączasz go ponownie do Kuratora ;)

Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 25, 2011, 11:22:22 am »

Owoce w oryginale:
This warrior may take any one equipment that is about to be discarded and give to a legal warrior... Wychodzi, że ewkipunek też jest zabrany zanim zostanie odrzucony. Aczkolwiek jest to dziwne - bo jeśli uznamy, że wojownik może zabrać ekwipunek typu Mina to zabierze go zanim ten zadziała :) Dla świętego spokoju może lepiej zostać przy tym, że jeśli mamy taką sytuację to po prostu ekwipunek zostaje zabrany niejako po odrzuceniu. Inaczej Owocami będzie można zabrać minę przeciwnikowi zanim ten skorzysta z jej efektu.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2011, 01:19:37 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 25, 2011, 12:33:02 pm »

Ja uważam, że ekwipunek zostaje zabrany po odrzuceniu (które jest warunkiem, żeby zadziałał),
a w połowie drogi na stos kart odrzuconych wchodzi efekt Zestawu/Owoców i sprzęt nie ląduje na stosie.

Wygląda na to, że przy pomocy Zestawu lub Owoców możemy uchronić Minę, Dopalacz, Koordynatora
przed stosem.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2011, 11:38:00 pm wysłana przez Snake PL_issken »
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 27, 2012, 12:50:23 pm »

Rozumiem, że zostajemy przy tym, co napisaliśmy z Pretorem, tak?

Ekwipunek odpalany przez odrzucenie możemy zabrać (Owocami, Zestawem) po tym, jak już zadziała, a nie zanim zadziała?
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Dopalacz
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 28, 2012, 12:49:40 am »

Tak - odpalenie DOPALACZA, PRZENOŚNEJ MINY etc. powoduje odrzucenie karty... następnie uruchamia się ZESTAW NAPRAWCZY lub sami uruchamiamy OWOCE WOJNY, aby odrzucany właśnie sprzęt wtasować do talii czy pozostawić w grze. Dlatego na karcie POD KONTROLĄ jest wzmianka o tym, że nie można przeciwdziałać odrzuceniu ekwipunku, jeśli wymaga tego jego działanie.
Zapisane