Czerwiec 18, 2018, 08:49:33 pm

Autor Wątek: Biogigant  (Przeczytany 13254 razy)

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
Biogigant
« dnia: Maj 12, 2006, 06:41:57 pm »

Czy Biogigant może użyć samobójczego ataku? Na Biogigancie jest napisane, że nie może otrzymywać kart specjalnych chyba, że są one rzucane przez innych graczy, a na Samobójczym ataku, że może jej użyć jeden z twoich wojowników. Czy biogigant może użyć tej karty specjalnej? Nie jestem pewien, więc pytam.
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2009, 10:17:56 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 12, 2006, 07:31:22 pm »

Nie może.
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2009, 10:19:07 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 12, 2006, 07:48:36 pm »

Dlaczego Biogigant nie może użyć tej karty specjalnej? Na jego karcie jest napisane, że nie może otrzymywać kart specjalnych, no chyba, że polskie tłumaczenie jest nie trafione :/
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2009, 10:20:20 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 12, 2006, 07:53:48 pm »

Tłumaczenie jest chybione tak jak podejrzewasz ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2009, 10:24:54 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 246
  • SideBar Master
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 30, 2006, 08:24:51 pm »

"Gracz go kontrolujący nie możę zagrać na niego karty specjalnej" tzn że :
1 Gracz go kontrolujący nie można do niego dołączyć karty specjalnej?
2 Czy nie może na niego użyć żadnej karty  np Ucieczka! ?

???
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 30, 2006, 08:26:52 pm »

Obydwa - nie można na naego zagrywać takich kart. Nic dołączać ani niczym ratować itp.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2630
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 30, 2006, 11:35:53 pm »

No nie tak zupełnie - po namyśle można rzucić - bo tego się nie rzuca na woja - to jakoś chroni - mało tego na ucieczce tez nie pisze "zagraj na wojownika" - ciekawe nie?>nawet 2nd edycja tego nie zmieniła,....więc można się kłócić (cholera znowu kłótnia...)
Pozdro
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 30, 2006, 11:43:22 pm »

Jeśli Ty kontrolujesz Bioga to nie możesz zagrywać na niego żadnych kart, które mają na niego pozytywny (dla Ciebie) wpływ. Negatywny zresztą też chyba nie. Ja to tak rozumiem.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2630
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 30, 2006, 11:58:06 pm »

No tak - nie można takich na których jest napisane zagraj na/dołącz do wojownika - ale nie zawsze jest to napisane - więc stąd jest nieścisłość - tak samo dziwne jest zagrywanie uszkodzenia na wojownika a nie na ekwipunek - ale to juz inna historia...
Pozdrawiam
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 31, 2006, 08:45:18 am »

Faktycznie Skog, myślę że masz rację z tymi specjalkami na biogiganta- w sumie choć rozsądek mówi, że taka ucieczka powinna być zagrywana na wojownika to nic na ten temat na karcie nie ma.
Zapisane

Izzi

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 07, 2006, 06:38:04 am »

A czy taki Biogigant może otrzymać dar apostoła i/lub dar mrocznej harmoni, jezeli:
1. Na stole jest Ilian?
2. Ma dołączony pancerz przekleństwa?
Zapisane
Sic vis pacem, para bellum

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 07, 2006, 09:24:41 am »

Biogigant nigdy nie może otrzymywać Mrocznej Harmonii.
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 09, 2006, 02:37:18 pm »

Na Gigusia działają jedynie karty globalne (Po Namyśle stanowi dla mnie jednak problem) i karty wrogie... A tak w ogóle to jego zasada jest bez sensu!
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 09, 2006, 03:54:49 pm »

Ja się ciąlge zastanawiam :) Ostatnio dochodzę do wniosku, że aby nie było problemów, trzeba zakazać zagrywania na niego kart typu: Zagraj na wojownika...
Jak zaczniemy zakazywać wszystkieog co tyczy Biogiganta, to się moze natworzyć problemów :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Dyzus

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 09, 2006, 08:42:47 pm »

Cytat: "Izzi"
A czy taki Biogigant może otrzymać dar apostoła i/lub dar mrocznej harmoni, jezeli:
1. Na stole jest Ilian?
2. Ma dołączony pancerz przekleństwa?


Biogigant może otrzymywać Dary Apostołów tylko wtedy, gdy używa Pancerza Przekleństwa. Analogiczna sytuacja ma miejsce, gdy Pretoriański Behemot używa Pancerza Behemota.

Czekam na polemikę :mrgreen:
Zapisane