Sierpień 16, 2018, 12:52:32 am

Autor Wątek: Biogigant  (Przeczytany 13520 razy)

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 09, 2006, 09:30:33 pm »

Wtedy też nie może używać MH. To tak jakby Ginder mógł używać Sztuki będąc Powołanym itp. a nie może. Pancerz Behemot(h)a to oddzielny przypadek.
Zapisane

Dyzus

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 09, 2006, 10:07:37 pm »

Wiedziałem, że sie odezwiesz :)

Powiem tak- za moich czasów tak się grało. Ponadto widzę wyraźną różnicę pomiędzy kartą specjalną a reliktem. Tym bardziej, że relikt ten działa analogicznie do Pancerza Behemota, który zresztą pojawił się później...

Ze swoją ekipą grywam zatem "po staremu" :mrgreen:

Dla Twojego dobra radzę nie usuwać wskazówek Moderatorów...
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 09, 2006, 11:06:07 pm »

Powiem prosto - relikt ten nie działa wcale a wcale analogicznie - pisze na nim, że Biogignat może mieć dary? NIE! Za to na Biogigancie pisze wyraźnie - NIGYD NIE MOŻE UŻYWAĆ MH - "nigdy" występuje w wersji angielskiej.
Oznacza to, ze może dostać MH tylko, jeżeli na karcie która mu na to pozwala pisze wyraźnie, że nawet Biogignat może użyuwać MH. Karta taka nie powstała więc nie ma o czym dyskutowac.

PS - wytłumacz mi różnice pomiedzy kartą specjalną, a reliktem? Nie wiem o jaką sytuację tu chodzi :/ Chciałbym się jakoś to tego odnieść a nie mam jak :mrgreen:

Rozwiązanie problemu:
Sugeruję, aby podobnie jak jest z Szóstym zmysłem Kanji, na Biogiganta nie można było zagyrwać kart typu: zagraj na wojownika, a nie wszystkich kart, któe mogą wywrzeć na niego efekt. Można więc odrzucić go falą prawości będąc graczem go kontrolującym - Fali prawości nie zagrywamy bezpośrednio na wojownika. Można też ratować Biogiganta Ucieczką - nie ma tam nic w stylu: zagraj na wojownika itd.
Karty typu ATTACH TO ANY WARRIOR również nie powinny działać na Biogiganta kiedy zagrywa je gracz go kontrolujący. Z tych kart czasami po prostu usunieto "zagraj na" i zastąpiono zwrotem "dołącz do" (obydwa zwroty równocześnie na karcie wygladałyby głupio ;) ) jednak w obydwóch przypadkach zawsze chodzi o jednego określonego wojownika.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 11:35:11 am wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 17, 2006, 09:06:23 am »

Zgadzam się. W przeciwnym wypadku Owca na Rzeź + Biogigant to przegięta kombinacja. Nie ma żadnej możliwości pozbycia się Bioga i tylko czekamy na strzał z Miny. A swoją drogą to ja bym Owcę ograniczył do 1 szt. tak jak w 2ED.
Zapisane

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 246
  • SideBar Master
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 27, 2006, 06:32:44 pm »

Czy można zagrać 2 karty "bunt" na Biogigusia w 1 turze?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 27, 2006, 08:03:59 pm »

Nie można w pierwszej turze :)
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 11:45:45 am wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 27, 2006, 08:06:51 pm »

Atticusowi chyba chodziło o "jedną" turę, a nie "pierwszą". Na to pytanie odpowiedź jest moim zdaniem twierdząca. Należy jednak mieć dodatkową Akcję Taktyczną np. z Inicjatywy.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 27, 2006, 08:58:39 pm »

Jak ktoś ma więcej akcji to może śmiało Buntować do woli.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 11:48:01 am wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 246
  • SideBar Master
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 28, 2006, 05:21:59 pm »

Chodzi mi konkretnie o zapis na Biogigusiu :

"Nie może atakować wiecej niż raz w jednej turze "
Zapisane

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 28, 2006, 06:31:57 pm »

Wbrew pozorom Bunt to nie Atak/Walka czyli można go buntować wielokrotnie. Do takich wniosków przynajmniej doszliśmy swego czasu z nman'em na gE.
Zapisane

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 246
  • SideBar Master
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 29, 2006, 01:03:36 pm »

A ja nie jestem tego tak do końca pewien . Na karcie "Bunt" wszak jest napisane ,że wojowik atakuje gracza   :roll:  . Może ktoś zna jakieś konkrety?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5295
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 29, 2006, 01:37:01 pm »

To nie atak, bo się nie ustala agresora i obrońcy, nie można ich zmienić, nie można ustalić taktyki i można buntować nawet wtedy gdy w grze są równocześnie Gęsta Mgła i Przepaść :) Nie można tego ataku przerwać itd...
Jest to akcja ataku dająca PKT Z.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 29, 2009, 08:50:41 am »

Czy Biogigant może korzystać z:
1. Zwierciadła Golgothy
2. Fabryki Replikantów
3. Komory kriotechnicznej
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2636
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 29, 2009, 01:47:39 pm »

Biog nie może skorzystać z Komory Kriotechicznej, ale ze Zwierciadła Golgothy już może - dopóki nie wejdzie do gry jego zapisy nie działają, natomiast w kontekście zapisu "may use" na Replicant Labie - wygląda na to, że nie będzie mógł skorzystać z niego.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2143
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 05, 2010, 09:13:14 am »

To jak w końcu ustalamy z Ucieczka? Można ja zagrac czy nie? Ja uważam że nie.

Natomiast w kwestii Buntowania uważam że nawet jesli mamy dwa ataki do Bioga możemy zbuntować tylko raz. To że Bunt nie jest atakiem sensu stricte nie zmienia faktu że wciąz jest akcja ataku.
Zapisane
KORWiN - 4,76% - a jednak naprzód!! :)