Czerwiec 23, 2018, 12:00:15 pm

Autor Wątek: Biogigant  (Przeczytany 13272 razy)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 05, 2010, 11:12:14 am »

Jak to było z Ucieczką?:) Nie pamiętam - nie ma tam play on... W sumie skupiliśmy się na Play on/Attach to...

Co do Buntu - powiedziałbym, że jak już atakował to nie można na niego zagrać Buntu.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Qlig

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 792
  • Władca Pechów
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 05, 2010, 11:25:05 am »

jak dla mnie ucieczke zagrac mozna, jak mowi Pret nie jest ona zagrywana na konkretnego wojownika
Zapisane
ktoś będzie miał przerażającego pecha...

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2141
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 05, 2010, 11:29:53 am »

Wiem że wg Ciebie można ;). Natomiast Ty tez przyznajesz ze jest to bezsenowne. Nie wiem czy jakakolwiek inna karta specjalna dotyczy tak mocno wojownika jak Ucieczka.
Zapisane
KORWiN - 4,76% - a jednak naprzód!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 05, 2010, 12:00:55 pm »

Dotyczy... Ale nie w tym rzecz - Biogigant nie jest odporny na karty specjalne, na niego po prostu nie można zagrać karty specjalnej. A ustaliliśmy, że karty zagrywane na wojownika to karty z zapisem Play on/Attach to...
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 14, 2010, 02:30:46 pm »

Czy Biog zabija z Cytadelą Golgothy?? Niby jest napisane że nie - ale skoro rozważane było wcześniej czy może korzystać z Fabryki replikantów to wolę zapytać.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2630
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 14, 2010, 04:02:23 pm »

Biog nie zabija z Cytadelą. Replicant Lab to trochę inna sytuacja - zasady z karty Bioga obowiązują dopiero jak Biog wejdzie do gry więc wystawić się go da, natomiast nie moze skorzystać już z Komory Kriotechnicznej np.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 371
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 10, 2011, 01:41:34 pm »

Jeszcze 1 pytanie. Czy na bioga moge zagrac: (mysle ze nie bo pisze na  nich play on)

1- przebicie
2- okrucienstwo

i inne na ktorych juz nic nie pisze

1- zwrot podatku
2 -pole minowe
3- nagla smierc
4 - bite the dust
5 - pursuit

chodzi mi o to czy moge 2 raz zaatakowac biogiem dzieki bite the dust i pursuit
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2011, 01:46:01 pm wysłana przez wybraniec22 »
Zapisane

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 10, 2011, 03:07:59 pm »

Jedyny sposób, żeby zaatakować Biogigantem dwa razy to wystawić drugiego w Kohorcie :P
Tak, ustaliliśmy, że "play onów" nie można na niego zagrywać.
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 508
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 15, 2016, 10:16:56 am »

Przeciwnik w swojej turze zaatakował Biogigantem, a kiedy zaczęła się moja tura, rzucił Ostateczne i zaatakował ponownie. Na moje protesty odpowiedział tak: Biog może atakować tylko raz w turze (once in a turn), w pełnej turze (full turn) może więcej razy. I zabił mi ćwieka.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2630
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 15, 2016, 11:54:07 am »

Raz w turze - czyli raz pomiędzy krokami 1-szymi. Nie wprost można to wywnioskować np z tekstu o atakowaniu na początku gry:

"ATTACK

When you say that no attacks may be made on the first turn, does that mean the first player’s turn, or everyone’s first turn?
It means that one complete circuit of turns must occur before anyone may attack. All players must take their first turn. When the “first” player has his or her second turn, he or she may start attacking."
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2016, 12:01:04 pm wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 15, 2016, 03:52:52 pm »

Podobnie w wychodzeniem z ukrycia. Jeśli wyjdziesz z ukrycia nie możesz rzucić Ostatecznego natychmiast po kroku 3. żeby zaatakować wojownikiem, który właśnie wyszedł z ukrycia.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 508
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 18, 2016, 12:06:33 am »

A jak jest z Replicant Lab? To pytanie kieruję głównie do Skoqa, bo:

w kontekście zapisu "may use" na Replicant Labie - wygląda na to, że nie będzie mógł skorzystać z niego.

Replicant Lab to trochę inna sytuacja - zasady z karty Bioga obowiązują dopiero jak Biog wejdzie do gry więc wystawić się go da,

Skłaniam się ku pierwszej wersji. Bo to chyba wojownik, który jest w grze, korzysta z laboratorium, żeby się skopiować: A warrior may only use a Lab if it is in the same Squad or Kohort.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 18, 2016, 10:57:59 am »

Ja powiedziałbym, że Biogigant z gry nie używa Laba - używa go ten wchodzący, więc podobnie jak z Nietoperzami - można je wystawiać z Obozu Szkoleniowego, ale nie działa już na przykład taka Komora Kriotechniczna. Podobnie również jak w przypadku Nietoperza i Podziału Obowiązków. Nietoperz nie używa tej karty, to karta Podziału Obowiązków daje pkt za każdego wojownika o W=4 lub mniej, tak samo Lab pozwala wystawiać kopie wojowników z gry - Biogigant w grze go nie używa.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 508
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 18, 2016, 03:43:24 pm »

Pytanie, czy wojownik, którego nie ma w grze, może użyć umocnienia. Raczej nie, ale chyba masz rację i Winterowi chodziło o wchodzących.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5278
    • Zobacz profil
Odp: Biogigant
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 18, 2016, 09:29:19 pm »

Umocnienia używa gracz, bo efekt dotyczy ewidentnie gracza. Wojownik nie płaci sam za siebie ani nie poświęca akcji. Zapis na RL jest nie najszczęśliwszy - zakładam, że chodziło o to, że można w ten sposób wystawiać wojownika tylko do obszaru, w którym znajduje się umocnienie. Jeśli założymy, że umocnienia używa wojownik to faktycznie wyjdzie jakaś bzdura bo dopóki wojownika w grze nie ma, to niewiele może robić.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.