Forum ogólne > Klub Arkadin

Konkurs - maj [TU WSTAWIAMY KARTY]

(1/3) > >>

Atticus:
Ponieważ nie zdążyłem na poprzeni miesiąc, to zamieszczam swoją prace już na następny. Karta jest z GE, przerobiłem tylko statystyki i tekst.



Skoq:
TO ja też coś na maj - znacie to juz co prawda, ale może będzie sensowne do gry?

Lechu:
moja propozycja to zestaw siedmiu kart, do konkursu zglaszam pierwsza z nich (sin of greed - grzech chciwosci). reprezentuja one nowy podtyp kart - cardinal sins (grzechy kardynalne). wspolna ich cecha jest to, ze moga byc dolaczone tylko do kardynala (duranda badz dominika), dolaczenie kosztuje 3 akcje oraz nie dzialaja na odpornych na sztuke (co akurat w przypadku duranda jest mniejszym problemem). obrazki sa dobrane w sposob raczej jasny. sa to czesci szat kardynala, symbolizuja z jednej strony osobe, ktora ustanowila te grzechy, z drugiej okazuja ja otoczona nimi.

oto one:

pierwsza karta to grzech chciwosci:



bractwo potepia bogacenie sie. dlatego nieodporni na sztuke musza oddac polowe swych dochodow. zasad prosta. za szczescie dostajemy tylko 5, za kompleks 2 itp. medytacja nadal daje 1 i ta karta nie ma na nia wplywu zadnego.


druga - grzech pychy:



punkty zwyciestwa zdobyte przez bohaterow dzielone sa przez 2, do takich punktow zaliczaja sie m.in. punkty za zabicie przeciwnika, wjazda w gracza itp bohaterem (to tak na wypadek gdy ktos chcial uzyc monumentu  ;) )


trzecia - grzech gniewu:



zasada prosta, nie mozna wystawiac i atakowac w tej samej turze.

czwarta - grzech lenistwa



jesli gracz ma w grze wojownika, ktory moglby brac udzial w walce przeciw komukolwiek w grze (badz dokonac sabotazu) to musi to zrobic. no chyba, ze jest odporny na nauki bractwa. czyli przykladowo jesli mamy woj korporacji i bractwa w dwoch przeciwnych obozach do do walki nie dojdzie, ale jesli sa to dwaj legionisci to gracz musi w tej turze atakowac co oznacza, ze nie moze np zagrac kart ktore wykorzystalyby wszystkie jego akcje.

piata - grzech nieumiarkowania w jedzeniu i piciu



proste - bractwo nie zezwala na pochlanianie wielu kart na raz. wiec jesli mamy 1 karte przed dobranie to ciagniemy tylko do 5. podobnie jesli mamy jedna karte i sa to ukryte to po ich zagraniu ciagniemy do 4.

szosta - grzech nieczystosci



bractwo dobrze wie co sie dzieje podczas tych libacji-medytacji. praktykowanie ich jest zakazane!

siodma i ostatnia - grzech zazdrosci



nie nalezy zazdrosci innym, ze maja wiecej. najpierw trzeba nauczyc sie dobrze sporzytkowac to co sie ma.


no i to tyle.  mam nadzieje, ze sie Wam spodobaja te karty.

Nicodemus:
To może zgłoszę swoją kartę:

Jak widac lekko zainspirowal mnie dark eden :) rozmyslam tez czy statystyki dodatkowe nie zamienic na 1

Nekro:
Mam nadzieje że się wam spodoba  :)


Podczas prac nad NARD-AD-GAD-em kierowałem się opisem iż Luterańska triada aby przeżyć w otaczającym ich świecie musi się poświęcać i to już od chwili narodzin (co widać po twarzy) oraz tym iz jest najsłabszą aczkolwiek najsilniejszą religijnie formacją na zakazanej planecie. Patrząc na Nard-a łatwo sobie wyobrazić co przeżył przez okres swego życia (te rany, szramy). Będąc na tyle doświadczonym przywódcą, opanował biegle sztukę ochrony przed zdrajcami plemienia czy też innymi sztuczkami obcych hord. W pamięci ma też stwory "czranego" władcy czy też kuglarzy w białych kapturach którzy palili i mordowali jego współplemieńców przez co wyrobił w sobie najbardziej korzystne techniki walki z tymi kreaturami.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej