Marca 28, 2024, 04:36:38 pm

Autor Wątek: Twórczość graczy  (Przeczytany 25129 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 03, 2012, 11:46:01 pm »

Zależy od talii... ale moim zdaniem specjale są istotniejsze.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 03, 2012, 11:53:21 pm »

Jak ktoś ma za chwilę pojechać cię w klatę, a ty nie masz ani talii ani wojownika to uwierz - Play it prawdopodobnie nie pomoże ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 04, 2012, 12:04:44 am »

Specjale też ratują w takich sytuacjach (nawet bardziej niż wojownicy)... poza tym, PLAY IT AGAIN również wskrzesi nam wojowników do talii - szansa ich dobrania będzie co prawda mniejsza, ale za to nie przyjdą 'nadzy'.

Oczywiście zaistnieją sytuacje, w których WAR NEVER CHANGES będzie skuteczniejsze od PLAY IT AGAIN - tak samo jak w niektórych sytuacjach TĘPE OSTRZE jest skuteczniejsze niż WIEK KATASTROF czy SABOTAŻ.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 04, 2012, 12:21:15 am »

Cytuj
Oczywiście zaistnieją sytuacje, w których WAR NEVER CHANGES będzie skuteczniejsze od PLAY IT AGAIN - tak samo jak w niektórych sytuacjach TĘPE OSTRZE jest skuteczniejsze niż WIEK KATASTROF czy SABOTAŻ.


Kompletnie nietrafione porównanie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 04, 2012, 07:28:20 am »

Cytuj
Bardzo, ale to bardzo słabe. Gdyby zbierało wojowników na rękę, byłoby nawet niezłe.

Widać, że na turniejach za wiele nie grywasz :) Niejednokrotnie ta karta przesądzałaby o zwycięstwie.
Wydaje Ci się - za taką cenę można przywalić PLAY IT AGAIN czy SPOSOBNOŚĆ NATANIELA, które dają większe możliwości.

karta WAR NEVER CHANGES ma zasadniczo inne zastosowanie od wyzej wymienionych. po pierwsze wybierasz jakich wojownikow chcesz przeniesc po drugie jezeli koncza ci sie wojownicy w talii to niekoniecznie chcesz wtasowywac do talii kolejne szczescia i inspiracje. glownie jedna chodzi o inny zamysl tworzenia talii. tutaj karta ta wspolgra z karta REINFORCEMENT. od teraz mozemy tworzyc talie (nawet bardzo duze) oparte jedynie na pieciu wojownikach jednego typu (np herold, mortyfikator czy huzar) i martwimy sie tylko o to by jednego wystawic. jak juz wystawimy to gdy zostanie zabity wstawiamy z talii nowego przy uzyciu REINFORCEMENT, a do talii przywracamy zabitych przy uzycie WAR NEVER CHANGES. oczywiscie sa tez inne zastosowania tych kart.

podsumowujac, wprowadze nastepujace zmiany:
COMMAND CENTER - dodam koszt operacji. tutaj prosze o sugestie: 5D, 10D, V?
BRAIN IMPLANTS - dla non-brotherhood, non-cybertronic. daje +4 F,S,A, przynaleznosc cyber, odpornosc na MH, staje sie cyborgiem.
EXOCOETIDAE - zmnieszje koszt do 2D. co inni sadza o idei tej karty? calkowicie do zmiany?
WANDA OLMOS - dodam zapis o niemoznosci rzucania sztuki.
RAPTURE IS UPON US - tu bym nic nie zmienial, ale chetnie wyslucha uwag innych, szczegolnie, ze jesli ktos ma zmienione REINFORCEMENT i WAR NEVER CHANGES to ta karta jest mu niegrozna.
REINFORCEMENT - zmienie "killed" na "killed or discarded".
WAR NEVER CHANGES - obnize koszt do 2D.

Prosze o uwagi takze innych graczy! Nekro, dzieki, jezeli masz jakies sugestie zmian to smialo! Marqwitch, dzieki za wszelkie uwagi!
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2012, 09:10:07 am wysłana przez Lechu »
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 04, 2012, 11:17:48 am »

Cytuj
COMMAND CENTER - dodam koszt operacji. tutaj prosze o sugestie: 5D, 10D, V?
Najlepiej 5 lub 4... co prawda opłacanie W też byłoby ciekawą opcją - tyle że trzeba zastanowić się, czyją W należy opłacać - wojownika, który atakuje, który jest atakowany czy który zastępuje zaatakowanego w walce?

Cytuj
BRAIN IMPLANTS - dla non-brotherhood, non-cybertronic. daje +4 F,S,A, przynaleznosc cyber, odpornosc na MH, staje sie cyborgiem.
Usunąłbym non-cybertronic (PANCERZ SAMURAJA daje przynależność do Mishimy, a można go dać wojownikowi Mishimy), a co do modyfikatorów, to proponuję +2 (+3 maksymalnie, choć tyle daje PANCERZ SAMURAJA do wyłącznie jednego współczynnika). Bardzo dawno temu myślałem nad kartami OPROGRAMOWANIA dla CYBORGÓW, które byłyby czymś na wzór MOCY KI, tyle że byłyby kartami specjalnymi.

Ogólnie tą Twoją kartę widzę tak:

ATTACH TO ANY NON-BROTHERHOOD DOOMTROOPER. Provides +2 to F, S and A (opcjonalnie również V). While attached, the warrior is considered a Cybertronic warrior and CUIRASSIER (CYBORG). Affected warrior is also immune to the effects of DARK SYMMETRY GIFT cards, but not from GIFT OF APOSTLE cards and may not cast ART SPELLS.

Cytuj
Marqwitch, dzieki za wszelkie uwagi!
Spoko - też czekam na uwagi dotyczące kart, które podrzucałem w dyskusji. ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2012, 11:25:21 am wysłana przez Marqwitch »
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 04, 2012, 11:43:07 am »

Cytuj
Marqwitch, dzieki za wszelkie uwagi!
Spoko - też czekam na uwagi dotyczące kart, które podrzucałem w dyskusji. ;)

co do kart, ktore zamiesciles:
INTERWENCJONIZM - karta dobra. rysunek troche slabej jakosci. ostatnie zdanie zbedne, ale moze zostac.
ERADICATOR DEATHDROID - zapis o ekwipunku ciekawy, z machinatorem tez w porzadku, ale ja bym raczej nie zmienial juz istniejacych kart.
PROŚBA - karta, moim zdaniem, sredniawa. nie wiem czy kogos przekona do wziecia tej karty, a nie wykrycia agentow to ze nie trzeba placic za usuwane karty. wykryciem mozesz zrobic wszystko to co tą kartą (tylko, ze trzeba zaplacic), ale nie odwrotnie - PROŚBĄ nie usuniesz dwóch różnych kart ani żadnej misji. poza tym PROŚBY nie zagrasz np na ujawnienie jeśli sam je masz w grze. 
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 04, 2012, 12:02:04 pm »

Jak znajdę chwilę, żeby się lepiej przyjrzeć to też coś napiszę na temat kart. Może zróbmy nowy wątek w stylu selekcji tylko zajmijmy się tam kartami robionymi przez graczy z naszego forum? :)

Parę słów komentarza na temat kart:
NoVictore Believes In Chance - jakoś bym działanie rozszerzył :) O tyle o ile Szczęścia zawsze się pojawiają to pechy już niekoniecznie.

Command Center - faktycznie z inżynierami próżni przegięte. Nie chodzi nawet o podkładanie neurali tylko np ustawiczne podkładanie inżynierów i zabijanie ich poprzez rozdawanie przynależności. Jakieś 4 czy 5 PA by przydało się płacić.

Sun Never Sets On The Empire - pomysł ok, ale ilości pkt/wojowników mi nie podchodzą :) Chociaż do talii na Chwałę niezłe...

Brain Implants - pomysł ok, ale jak wyżej - modyfikatory bym obniżył troszkę.

Exocoetidae - pomysł mi nie podchodzi. Przenoszenie i tak jest bez sensu :) Nie wiem czy jest sens jeszcze je utrudniać.

Alexander Stewart - jeśli jest z książki to jest ok :)


Wanda Olmos - jak na cyber to mało P no i opcja na sztukę - to drugie do poprawy :)

Nature's Revenge - w sumie lepszy tego typu blok niż taki działający na stałe... Dodałbym tego typu karty dla większości typów kart - dla sztuki już są :)

False Prophet - na chwilę obecną z tymi proroctwami co są dosyć zbędne. Czekam na więcej proroctw.

Rapture Is Upon Us - chyba nie tędy droga, chociaż do wykorzystania na talię plemienne. :) Aczkolwiek pomysł jak to mawiają - nie w duchu gry.

Reinforcement - pomysł niezły - w wielu taliach możnaby fajnie wykorzystać. Ale nazwa chyba już zajęta?

War Never Changes - tutaj już pisałem.

« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2012, 07:03:03 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 04, 2012, 07:55:49 pm »

Jak znajdę chwilę, żeby się lepiej przyjrzeć to też coś napiszę na temat kart. Może zróbmy nowy wątek w stylu selekcji tylko zajmijmy się tam kartami robionymi przez graczy z naszego forum? :)

ja jestem za zrobieniem takiego watku. tylko nie wiem czy beda chetni do robienia karta. ja teraz mam troche wolnego czasu to porobie karty.

co do przenoszenia. strasznie mnie irytuja dwie rzeczy: 1) valpurgius i przenoszenie w dowolnym momencie 2) przenoszenie podczas walki. ta karta miala zasadniczo temu przeciwdzialac, ale chyba zrobie cos innego by powyzsze procedery ukrocic.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 04, 2012, 08:54:00 pm »

Zasada z przenoszeniem podczas walki powinna być w instrukcji - znaczy, żeby nie można było przenosić :) Niestety jej nie ma. Możnaby czasem ją dodać na turnieju.
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2012, 09:01:51 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 04, 2012, 10:17:35 pm »

Post pod postem ale ważne info - uwaga!!! Wrzucajcie swoje karty pozakonkursowe do działu selekcji przeznaczonego na karty polskich graczy :) Zasady mniej więcej te same co w selekcji kart z dodatków fanowskich, tylko niech jeden użytkownik nie wrzuca 30 sztuk na raz - nie robimy ograniczeń, ale z umiarem proszę :) Podyskutujemy i wybierzemy jakieś grywalne i sensowne propozycje.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 29, 2013, 10:28:21 pm »

Jako że chodzi za mną pewien pomysł od dawna a nie mam czasu na jego stworzenie przesyłam wam jedynie szkic z prośbą o komentarz negatywny lub pozytywny. Ewentualne modyfikacje mile widziane.

KONSOLA RADAROWA

rodzaj karty - ekwipunek
przynależność - ogólna

Dołącz do dowolnego pojazdu w który wyposażony jest wojownik za trzy akcje. Konsola może pomieścić do trzech radarów.  W dowolnym momencie możesz dodawać do konsoli radary z ręki bądź odrzucać radary z kosoli. Mając:
1 radar wojownik zawsze atakuje jako pierwszy
2 dwa radary raz w swojej turze możesz przeglądać pięć wierzchnich kart z draw pile każde gracza
3 radary możesz raz w swojej turze zaanihilować 1 kartę z stosu kart odrzuconych każdego gracza
Zapisane

Kapitan Shinobi

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 474
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #57 dnia: Stycznia 20, 2019, 11:03:50 pm »

Stary temat - trudno, ale pomysł mi się podoba.
Takie mam wątpliwości:
 
Zakładam, że posiadanie 2 Radarów "wyłącza" zdolność dawaną przez jeden (i analogicznie przy przejściu z 2 na 3) - czy dobrze myslę?
Przeglądać swój własny draw pile też można (z 2 Radarami)?
Czy można łączyć w jednej turze działanie - np, mam 2 Radary w konsoli, więc sobie oglądam po 5 kart z każdej talii, po czym dokładam trzeci Radar i zabieram się za discardy?

Co z kartami z talii po obejrzeniu - odkładam w kolejności jak były, w dowolnej, czy może gracz ma prawo do potasowania?

Koszt 3 akcji jest jak dla mnie za wysoki. Potrzeba długiego łańcuszka, żeby zacząć "mieszać" komuś szyki.
Zredukowałbym co najmniej o 1, a może nawet o 2 akcje.
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #58 dnia: Stycznia 21, 2019, 10:43:31 am »

1. Zdolności wynikają z ilości radarów dołączonych do   konsoli.
2. Można przeglądać stosy dowolnego gracza.
3. Można łączyć działanie konsoli w zależności od ilości radarów.
4. Co do przetasowania tutaj warto uściślić. Skłaniał bym się aby decydował posiadacz konsoli.
5. Koszt 3 akcji ma być wysoki bo bonusy idące z konsoli są mocne jak nie potężne. Samo dokładanie radarów jest przecież darmowe.

Pomysł do swobodnej modyfikacji.
Zapisane

Kapitan Shinobi

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 474
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Twórczość graczy
« Odpowiedź #59 dnia: Stycznia 21, 2019, 11:41:07 pm »

1. Ok rozumiem
2. jw
3. tak myślałem ;)
4. No w sumie to byłaby silna broń, gdyby decydował "konsolarz" - Np. widzę w 5 kartach przeciwnika groźne kombo, każę mu potasować - a nuż mu źle podejdzie. No i odwrotnie - u mnie w talii zły rozkład - potasować.
5. Zauważmy, że taki Surveillance Ship z Morta bardziej miesza, nie będąc nawet pojazdem. Żeby użyć konsoli, trzeba mieć talię zapchaną Radarami, które, gdy tylko konsolka spadnie, stają się nie użyteczne.
Jednakowoż jako mniej doświadczony "doomtrooperowiec" jestem skłonny przyjąć i taką wersję.

Pomysł do swobodnej modyfikacji.
Jeśli ci to nie przeszkadza, to "swobodnie" wykorzystam i zmodyfikuję pomysł.
PS
nie tworzę kart, piszę tylko szkice - jak to się mówi "do szuflady", na własne potrzeby, więc proszę mnie nie oskarżać o naruszenie praw autorskich  ;)
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.