Kwietnia 30, 2024, 05:23:29 am
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7   Do dołu

Autor Wątek: Konkurs - maj - [Dyskusje]  (Przeczytany 23855 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Konkurs - maj
« Odpowiedź #15 dnia: Kwietnia 22, 2008, 10:56:16 pm »

Co do grafiki lapsona to spokojnie - niech ta zostanie, a ja pomoge dodac ta sama ale w duzo lepszej jakosci :)
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Konkurs - maj
« Odpowiedź #16 dnia: Kwietnia 22, 2008, 11:07:32 pm »

Panowie - ale wyluzujcie trochę :) Tożto karta wystawiona na konkurs. Gdzieś w regulaminie pisałem, że nie można poprawiać - jak się wystawi tak koniec. Tutaj i tak pojawił się dopisek brakujący, ale przymknę na to oko - wynik jakiejś ewidentnej pomyłki. Reszta zostaje tak jak jest do oceny po 10 maja. Poprawiać można, ale prosiłbym to robić w innym dziale. Tutaj niech zostanie to co zostało zgłoszone.

Co do obrazka - lepszą jakość można znaleźć na www.paulbonner.net - to grafika z bitwy imperialu z bauhausem.

Co do karty - obszerniejszy komentarz z mojej strony po 10 maja :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 458
    • Zobacz profil
Konkurs - maj
« Odpowiedź #17 dnia: Kwietnia 23, 2008, 11:46:06 am »

Karta daje tylko wyznawcą Algerotha więc nie działa z koordynatorem walki, co do odrzucania przez D-patem itp to wcale nie musi być sprzeczne w końcu Algeroth ma sprzęt wysokiej techniki (nie psujący się jak np uszkodzenie) a nie niezniszczalny.
Sądzę że karta nie jest przesadzona, to tylko specjal i łatwo go zrzucić, trudno cofnąć do gry - ewentualnie można tylko jedną w tali ale myślę że nie ma sensu.
Zapisane

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
Konkurs - maj
« Odpowiedź #18 dnia: Kwietnia 23, 2008, 03:44:03 pm »

karwia ale tu burdel !! postuluje zostawic same karty na konkurs i bedziemy dyskutowac o nich po 10tym maja albo załóżcie sobie inny temat
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Konkurs - maj
« Odpowiedź #19 dnia: Kwietnia 23, 2008, 06:10:27 pm »

Przychylam się do sugestii Troublera ;) W temacie tym proszę o zamieszczanie tylko i wyłącznie kart do odpowiedniego etapu konkurs i postów z ocenami po 10 V. Wszelkie inne dyskusje na temat kart i związane z konkursem, proszę prowadzić w specjalnie do tego celu przeznaczonym temacie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #20 dnia: Kwietnia 23, 2008, 09:39:53 pm »

Lepiej podzielic co tez uczynilem, niz zakladac nowy ;) Tu gadamy, w innym watku wstawiamy - Lech proszony jest o pozostawienie jednej karty, a reszta do galerii lub oddzielnego posta :)

EDIT.
Mysle tez, iz temat z kartami bedzie zamykany kiedy okres wysylania kart sie skonczy. Zalozymy wtedy oddzielny temat do wstawiania tylko i wylacznie punktow z komentarzami. :)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2008, 09:42:30 pm wysłana przez Nicodemus »
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 11, 2008, 01:53:52 am »

Rozumiem, że w tym temacie głosujemy... mam nadzieję, że osoby, które otrzymają wysokie oceny nie staną na laurach, a te, które dostaną gorsze - nie obrażą się i stworzą w końcu coś godnego większej uwagi.

Miejsce najpierwsiejsze (5pkt) - KRAYST!

1. (4pkt) SIEWCA ŚMIERCI - wielki błysk geniuszu w jakże małym rozumku... Siewca to ciekawy wojownik (całkiem potężny z fajną grafiką - trzeba dodać)... doskonały do Talii z PUŁAPKAMI, EAT THIS'AMI, LABORATORIAMI REPLIKACYJNYMI, KOMORAMI KRIOTECHNICZNYMI, GĘSTYMI MGŁAMI i PRZEGRUPOWANIAMI (z podstawki)... itd. Ogółem - mało jest takich Wojowników i mimo to, że Siewca jest cholernie silną kartą - uważam, iż jest on bezkonkurencyjny w tym konkursie (nie liczę własnej karty, oczywiście).

2. (3pkt) TELEPORTACJA - W galerii oceniłem tą kartę na 8/10... Całkiem przydatna i zgadza sie  ze zdolnościami Pani Pustki. Trochę przypomina TELEPORTACJĘ MOCĄ KI połączoną ze zdolnością Mistrza Valpurgiusza... Nie wiem tylko, czy pozwala ona przenosić Wojownika z/na Placówkę czy dowolnie wędrować między Obszarami (druga opcja jest silniejsza, ale bardziej podoba mi się pierwsza).

3. (2pkt) PORAŻENIE MOCĄ - TSTARER musiał nieźle namęczyć się z rysunkiem (respect!)... Jeśli chodzi o działanie - kojarzy mi się z drugoedycyjną kartą ZEW ŚMIERCI (Jest to jedna z kilku fajniejszych kart z 2E - DAR DEMNOGONISA, który obniża P wroga o połowę i uniemożliwia mu pierwszy atak... trzeba jednak zapłacić 6A, aby jej użyć) - rozumiem, że to pewna analogia. Ogółem lepiej byłoby napisać na niej, że zmniejsza WW i S o połowę (byloby jaśniej)... Poprzednia karta troszeczkę bardziej mi się podobała, mimo że posiadała kilka minusów (tekst, nazwa i to, że można mieć jedną w Talii).

4. (1pkt) POTĘGA ALGEROTHA - Po prostu jest to dobry pomysł, pasujący do Apostoła Wojny. Zdolność z modyfikatorami jest OK... Zdolność z utrzymywaniem już jest (POD KONTROLĄ), ale gdyby zrobić z tej karty Relikt... możnaby coś wykombinować! Minusami tej karty są jednak wykonanie (nazwa, tekst i symbol przynależności - też rzadko robię karty na trzeźwo... właściwie to rzadko cokolwiek robię na trzeźwo... własciwie to rzadko cokolwiek robię) i koszt zagrania (nie podobają mi się karty i zdolności wymagające 4 akcji, choć są takowe w Mortyfikatorze) - ograniczyłbym go do 3 akcji (bez A), aby karta była grywalna.

5. (0pkt) FAZER MOLEKULARNY - Niewiele zabrakło... karta dobrze wykonana, choć nie wygląda pięknie. Działanie takie sobie (już nawet PORTAL był fajniejszy) - czy jednak FAZER nie był jednorazowy w SOC? I jeszcze coś - czy Ty Krzysiu masz nas za idiotów? Każdy szanujący się Gracz wie, jak wyglądają karty z pierwszego druku!

6. (0pkt) NARD-AD-GARD - Brakuje Bohaterów plemiennych... to fakt, jednak ten jest za bardzo zamieszany... posiada zbyt wiele zdolności, które nie mają ze sobą większego związku. Najbardziej nie podoba mi się to, że każe tępić niewiernych, a sam jest odporny na Rytuały. Ma truskaweczkaowe imię (nie ma to związku z Triadą, na pewno i w ogóle się z nią nie kojarzy). Plusami karty jest jej wykonanie - fajny i odpowiedni rysunek (nie nazwałbym go jednak dziełem sztuki)... Wyśrodkowanie jest trochę machnięte, ale zawsze to jakiś postęp. Idź tą drogą Nekromagusie (razem z Sabą i Ludwikiem D.)!

7. (0pkt) GRZECH CHCIWOŚCI - Nie podoba mi się ten pomysł zupełnie... byłoby lepiej, gdyby te Grzechy były czarami, którymi mogą posługiwać się wyłącznie Kardynałowie (sens miałaby wtedy ta odporność i mogliby ich używać kolejni, nowi Kardynałowie). Co do wpływu na grę i mechanikę, całkiem ciekawy pomysł (nie wiem jak ta karta wpływa na Kompleksy Przemysłowe czy punkty A, zdobyte w walce) lecz zmarnowany - za wysoki koszt i za mało możliwości zagrania. Ogólnie podoba mi się działanie GRZECHU GNIEWU (choć powinien to być GRZECH LENISTWA) - taki summoning seekness z MtG!

8. (0pkt) CYBERHAKER ACE LOGAN - Słabe wykonanie, które nie rekompensuje się działaniem... Zdolność bardziej pasuje do jakiegoś Wyznawcy Ilian. Możliwość korzystania ze Sztuki też jest śmieszna, ale ten błąd występuje nawet w oryginale (ĆPACZ, FAY&KLAUS, DZIEWIĘTNASTY RADNY, INŻYNIER PRÓŻNI - chodzi o efekt jego zdolności... niektórzy uważają nawet, że NAJEMNIK CYBERTRONIC nie powiniem używać Sztuki). Rysunek bardziej pasuje mi do KULT'u. Najgorszą wadą tej karty jest to, że jest ona zerżnięta z 2E (posiada tylko głupsze zdolności).

9. (0pkt) FORTECA - Dobre wykonanie (znaczie lepsze od większości kart z konkursu), dobry rysunek... jednak działanie to kompletna porażka. To DOOMTROOPER a nie DARK EDEN! Dziwnie to wygląda, kiedy FUKIDO (Merkury) jest połączone z KLUBEM ARKADIN (LUNA), KATEDRĄ W VOLKSBURGU (Wenus) i KATEDRĄ W SAN DORADO (Mars). Ta karta mogłaby się znaleźć jedynie w takim dodatku jak UNGLUED lub UNHINGED (MtG).
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2008, 02:25:30 am wysłana przez Marqwitch »
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 11, 2008, 02:15:12 am »

5pkt - Chciałem tylko dodać, że się strasznie namęczyłem w Paincie, szczególnie zamalowywaniem tła (jak się okazauje w PS można to zrobić parę sekund ::)). Korzystałem ze skanu francuskiej wersji, na której część tekstu nachodzi na te niebieskie i czerwone przewody, bo była mniej pobrudzona :) No i uznałem, że należy domalować resztę ramienia - jak widać dość nieudolnie to wyszło :P Zależało mi przede wszystkim, żeby obrazek, do którego jest dość ograniczony dostęp się nie zmarnował.

4pkt - Atticus - pomysł mi się podoba (trochę jak Plagiat dla ŻZ, ale fajniejsze :)), jednak nasuwa trzy pytania: czy kopiuje tzw. ratings :P, czy przejmuje przynależność kopiowanego i czy jak kopiuje to traci własne zapisy (odporność na MH)? Na minus zaliczam brak graficznej inwencji twórczej (choć rozumiem, że nie każdy ma chęci i dostęp do materiałów), brak autora grafiki (ale to raczej trudno znaleźć :P) oraz angielski tytuł - skoro karta jest po polsku to powinna się nazywać Cyber Haker Ace Logan ew. Cyber-Haker ;) No i powinien być uznawany za Cyberglinę i dowódcę http://mutantchronicles.110mb.com/Kybertronik/EKybertronikOsobnosti.htm

3pkt  - Lechu - jakoś trafia swoimi kartami w mój gust, ciekawa koncepcja, jednak obrazek niskiej rozdzielczości (można wybaczyć), czcionka w tytule mniejsza niż wzorcowa (domyślam się, że niepotrzebnie chciał się zmieścić w jednej linijce ;)), dziwne odstępy w opisie działania (podwójna interlinia?) i zmieniłbym na dołączanie do Kardynała, bo niewykluczone, że ktoś wyprodukuje innych niż Durand i Dominik :) P.S I jeszcze pytanie czy Kompleksy to też card effect (domyślam się, że tak). Gdybyś wybrał Grzech Pychy, Gniewu lub Lenistwa to wskoczyłbyś o oczko wyżej w moim rankingu.

2pkt - Clansman - Niezły obrazek i karta daje ciekawe możliwości taktyczne. Nie podobają mi się tylko te żółte ludziki, bo nadają jakiś taki mangowy klimat :P Czcionka w tytule inna niż wzorcowa (czcionka nie ma polskich liter, ale jak widać Troublestarter jakoś dał radę. I czemu nie może się ukrywać? W WZ/MC jest chyba Pojazdem Latającym, ale pewności nie mam.

1pkt - Lapson - koncepcja na plus, działanie może być, ale zmieniłbym całkowicie zagrywanie na przykładowe "dołącz w dowolnej chwili do Algerotha". Karta w obecnej formie działa też na wyznawców Algerotha przeciwnika :) (nie wiem czy taki był zamiar) oraz co już wspomniałem inaczej sformułowałbym to zdanie o odrzucaniu na to bliższe "Pod Kontrolą". Brak autora grafiki no i straszliwa piskeloza ;D Byłoby o oczko wyżej, gdyby nie te uwagi.

miejsce 6. - Marqwitch - niby wszystko fajnie, ładna przedmowa, a tu wyskakuje koleś bez strzelania i jestem w kropce (chyba jestem zbyt konserwatywny). Wystarczy dać mu Pojazd Latający i nie może uczestniczyć w walce (może lepiej gdyby z natury był noncombatantem). Jego zdolność powinna wg. mnie działać tylko na punkty zdobywane przez ŻZ, choć w ten sposób fajnie chroni przed Wymianą i Owcą. Czemu nie może się ukrywać? Czcionka w tytule. Obrazek ujdzie, ale skąd ta pikseloza (na stronie autora jest w dobrej rozdzielczości :)) No i w końcu Bohater Semai'a, ta frakcja ma mało Wojowników w DT. P.S To w końcu Neferyta czy Nefaryta? :P

miejsce 7. - Nicodemus - Może i cel zbożny, ale wykonanie takie, że można się pogubić (choć Won z Pociągu nie pobije ;)). Od strony graficznej zarzucić można tylko dodatkowe "dodatkowe" :D i brak spacji po kropce. Mogło być fajnie, a wyszło poniżej oczekiwań.

miejsce 8. - Troublestarter - dużo włożonej pracy, ale działanie w ogóle mi się nie podoba i nie poparte podręcznikiem (a Darów Algerotha jest tam od zatrzęsienia). Tekst jakoś dziwnie zbity, brak autora grafiki, brak kropek na końcu zdań. Po Kiss My Ass tym bardziej rozczarowuje :-\

miejsce 9. Nekromagus - graficznie powyżej średniej, brak autora grafiki, ale tego tekstu to już więcej nasrać nie mogłeś? :D (szczególnie, że połowa jest niepotrzebna). Bohater zmyślony (a do tego imię jak jakiś R2D2 :P), czemu akurat Korsarz, czemu jest odporny na Rytuały? (nie wierzy własnym Patriarchom?) Lepiej gdyby był odporny na Sztukę/MH (tego brakuje Plemiennym). Z tekstu wynika, że Korsarz z Amnezją atakujący innych Luterańskich rani ich i anihiluje (bez zabijania! :D). Tekst o podwajaniu do zniesienia. Ogólnie nie potrzeba nam więcej Wojowników Triady. Przydałby się jakiś bohater do jednego z trzech innych Plemion - najlepiej Poszukiwacz Czaszek. Wtedy może pojawialiby się oni na turniejach. Polecam ci tworzyć karty z jednym, dwoma zdaniami tekstu :)

miejsce 10. - Skoq - komuś musi przypaść :P Jak stwierdził Marqwitch jak Teleportacja Mocą KI. Zrobił bym z niej dar MH. No i nie wysiliłeś się.


W sumie wyszła z tego bardziej "konstruktywna" krytyka niż ocena, oraz gadanie o tym, co ja bym zrobił z waszych kart gdybym sam je robił :) Mam nadzieję, że nikogo nie obraziłem.

P.S. Zastanawiam się czy uczestnicy konkursu nie powinni głosować tajnie, bo mam wrażenie, że mogłem sobie tym postem strzelić w przysłowiową stopę :P


EDIT:
@Marqwitch - posta zobaczyłem dopiero po dodaniu własnego, więc...
czy jednak FAZER nie był jednorazowy w SOC? I jeszcze coś - czy Ty Krzysiu masz nas za idiotów? Każdy szanujący się Gracz wie, jak wyglądają karty z pierwszego druku!
Owszem był, gdyby jednak ten Fazer był jednorazowy to byłby zupełnie bezużyteczny. Po co wyłączać jedno Umocnienie na jedną turę? :) To już lepiej Inwazją przylutować.
Co do kwestii drugiej to wyszło na jaw, że szanującym się Graczem jestem dopiero od około roku, kiedy to na jakimś drafcie z boosterów Limited od Łukasza zobaczyłem Ekwipunki z białym tłem ::)
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2008, 02:29:57 am wysłana przez Diablerist »
Zapisane

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 11, 2008, 02:43:56 am »

miejsce 6. - Marqwitch - niby wszystko fajnie, ładna przedmowa, a tu wyskakuje koleś bez strzelania i jestem w kropce (chyba jestem zbyt konserwatywny). Wystarczy dać mu Pojazd Latający i nie może uczestniczyć w walce (może lepiej gdyby z natury był noncombatantem). Jego zdolność powinna wg. mnie działać tylko na punkty zdobywane przez ŻZ, choć w ten sposób fajnie chroni przed Wymianą i Owcą. Czemu nie może się ukrywać? Czcionka w tytule. Obrazek ujdzie, ale skąd ta pikseloza (na stronie autora jest w dobrej rozdzielczości ) No i w końcu Bohater Semai'a, ta frakcja ma mało Wojowników w DT. P.S To w końcu Neferyta czy Nefaryta?


OK - odpieram atak!

Brak strzelania - nikt legalny nie posiada takiego ograniczenia... A kiedy da mu się pojazd, nie chroni przed atakiem (takie to straszne?)... Straszniejsze jest zbrojenie się w NAGŁE ŚMIERCI i POLA MINOWE. A jeśli chodzi o spojrzenie fabularne na tą zdolność - każdy, kto zna świat DUNE (polecam) wie, na czym może coś takiego polegać.

Niemożność ukrywania się - A dlaczego Trevor czy Golgotha nie mogą się ukryć? Pomyśl! Tylko Nietoperze są na tyle sprytne, aby chować się pomimo swych ograniczeń.

Zdolność na Żołnierzy Zagłady - Zdolności Kraysta nie działają w WZ tylko na Żołnierzy Zagłady... Jeśli uważasz, że Semai nie szpieguje innych Apostołów, to znaczy, że nie znasz się na świecie MC i z pewnością nic w tym zakresie nie czytałeś :P

Co do pikseli - niestety nie mogłem znaleźć tego obrazka w większej rozdzielczości... no cóż.
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2071
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 11, 2008, 05:19:07 am »

Oto moje typy:
4 pkt. - clansman za "siewca śmierci" - ładna grafika, fajne wykonanie, karta na którą można by miło popatrzeć przeglądając swoją kolekcję, trzeba jednak zauważyć że combos boby trap i śmiertelna rana wymaga mniej zachodu przy zagrywaniu  ;) Mimo to karta godna uwagi.

3 pkt. - Troublestarter za "porażenie mocą" - ciekawy pomysł na dar tylko dlaczego akurat musiał być to algeroth ? Mogłeś dać Ilian ewentualnie Semai. Karta ładnie zrobiona, sam rysunek robi wrażenie dobrze powiązanego z tekstem no i trzeba dodać autorowi karty iż się musiał przy obróbce obrazka namęczyć. Dobra robota  ;)

2 pkt. - Nicodemus za "fotreca" - uważam iż karta ciekawa dla talii opartych na jakimś pomyśle o umocnienia. Usunąłbym ostatnie zdanie które powoduje iż karta staje się lekko rozczarowująca. Karta wykonana wg mnie w ciekawej jakości graficznej.

1. pkt - Atticus za "cyberhacker ace logan" - Ciekawa wizja twórcy. Pasuje wg mnie do karty. A w samej karcie leży duży potencjał. Mógłby być jeszcze uznawany za ćpacza ze względu na te przewody ale to już raczej mój wymysł. Tekst niepotrzebnie dany do wyrównania do lewej. Ogólnie spoko.

0 pkt - Skoq za "teleportacja" - udanie dobrana grafika do tekstu, niestety nie można przyznać 0,5 pkt bo bym to zrobił. Trochę wg mnie za dużo dobrego byś dał tą kata legionistom, wystarczy im już i tak Mistrz valpurgius

0 pkt - Lechu za "grzech chciwości" - pomysł karty do tytułu udany, jednak obrazek mógłby być troszkę bardziej dynamiczny

0 pkt - Lapson za  "potęga algerotha" - ciekawa próba dopakowania napakowanych wojów algerotha  ;D Uwierz mi że jak wsadzisz alka do t-32  to mało ci już ktoś podskoczy (podobnie wtedy ma się z innymi wojami algerotha). Mimo to próba wychwycenia filozofii poczynania ww apostoła na kartę specjalną bardzo trafna  ;)

0 pkt. - Marqwitch za "KRAYST..." - fajny opis fabularny karty a sama kart też ciekawa bo nigdy nie widziałem tej grafiki. Jednak jak na wysoko postawionego polityka wśród ludzi (mimo iż nefaryta) to dziwnie wygląda przyjmując nawet że dzieje się to w świecie DT (chyba że tak wygląda po godzinach pracy)

0 pkt. - Diablerist za "fazer molekularny"  - Nie no fajnie, fajnie ale tak jakby hmmm za mało głębi ? A wracając do sensu karty to fazer kojarzył mi się zawsze z jakąś bronią czy cuś takiego. Ewentualnie jeśli jest jakiś problem z jakimś umocnieniem to nie lepiej trzymać w side barze zawsze jakąś niespodziewaną inwazję ? Mimo wszystko pomysł ciekawy.

P.S.
Dodałem opis pod swoją kartą.
Zapisane

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 253
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 11, 2008, 10:29:19 am »

jednak nasuwa trzy pytania: czy kopiuje tzw. ratings :P, czy przejmuje przynależność kopiowanego i czy jak kopiuje to traci własne zapisy (odporność na MH)?
Kopiuje tylko zdolności zapisane na karcie wojownika (nie  statystyki), nie przejmuje przynależności i nie traci własnego tekstu.

Zdolność bardziej pasuje do jakiegoś Wyznawcy Ilian. Możliwość korzystania ze Sztuki też jest śmieszna

Co do sztuki to się zgodze, rzeczywiście mogłem dodać zapis PROFANE. A co do wyznawców ilian to oni korzystają z MH a mój haker z najnowszej techniki.

4pkt SIEWCA ŚMIERCI Clansmena – gratuluje, bardzo mi się karta podoba. Zastanawia mnie tylko czemu nie wojownik Imperialu. W końcu autorem jest członek klanu :P

3pkt FAZER MOLAKULARNY Krzysia – pasuje mi do mojego hakera  w przyszłości walka elektroniczna powinna stać na równi z konwencjonalnymi starciami. I jak zwykle karta sensowna i przejrzysta.

2pkt SIN OF GREED Lecha – „i oświeci cię mądrość kardynała” a szczęście cię opuści  hehehehe

1pkt TELEPORTACJA Piotrka – mi ostatnio zaświtał pomysł na nowy sposób wykorzystywania stref walki (do atakowania). Tak więc podobają mi się wszystkie karty działające na strefy.

6 miejsce FORTECA Nicodemusa – wydaje mi się trochę dziwne to „przylepianie” fortyfikacji do rogów tej  karty. Ale tylko troche.

7 miejsce dla
-->PORAŻENIE MOCĄ Troubla – i przypakowałeś już i tak przypakowanych wojów
-->POTĘGA ALGEROTHA Lapsona –  to samo co powyżej
Obie karty są całkiem całkiem, gdyby były np. dla Demnogonisa lub Semai’a to dałbym wyższe miejsca

9 miejsce NARD-AD-GARD Necromagusa –taki jakiś strasznie hmmmm straszny :D Tu zgodzę się z Krzysiem – można by pomyśleć nad wojownikami pozostałych mniej grywanych plemion bo luterańska triada według mnie i tak już jest dobra.

10 Miejsce KRAYST „EONIAŃSKI SĘDZIA” Marqwitcha – Karta mi się nie podoba. A czy ograniczenie do zdobywania 5 PZ zadziała na Grindera?
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2008, 10:31:58 am wysłana przez Atticus »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 11, 2008, 01:20:59 pm »

Ciężko było w tym miesiącu :) Oj ciężko... Poziom dość wyrównany, ale niespecjalnie rewelacyjny.

5pkt: Siewca Śmierci - sam pomysł mi niekoniecznie przyopadł do gustu, bo to kolejna karta, która promuje zabijanie poza walką itp, aczkolwiek w gruncie rzeczy nie ma się specjalnie do czego przyczepić. Zdolność trochę jak z MtG - jak wystawiasz to tapnij rannych :P Ale ujdzie... Mam tylko dziwne wrażenie, że była tu jakaś ingerencja Marqwitcha w wygląd karty - mam nadzieje, że nie wykraczała poza nadzór, chociaż to i tak sporo.

4pkt: Cyberhacker Ace logan - na minus - wzięty z 2nd ed :) Co do zdolności - niemożność rzucania sztuki mnie nie razi jakoś strasznie. Opisany chyba dość jasno i nie miałem problemów ze zrozumieniem. Można nieźle pokombinować.

3pkt: Krayst - tutaj już do paru rzeczy można się przyczepić.
1. Nie wiem o co chodzi z Ukrywaniem się Golgothy - wiem o co chodzi z Trevorem, ale nie z Golgothą :) Czemu Krayst się nie może ukrywać? Też ni chu, chu nie rozumiem.
2. Czemu Krayst nie może strzelać? Rozumiem, że pomysł z UWZ wzięty - tam jednak ma Jakhta, powinien więc móc strzelać, może nierewelacyjnie ale jednak. Ja już to dałbym mu 0, a nie "-".
3. Zdolność - ja bym wybrał inne dla tego nefaryty (w związku z jego opisem z UWZ właśnie), ale jakiś pomysł był.

2pkt: Fazer - mi się fazer jakoś z bronią specjalnie nie kojarzy, w ogóle ciężko powiedzieć z czym mi się kojarzy... Chyba najbardziej z przechodzeniem przez ściany ;) Tutaj w ogóle bym się nie czepiał tego, że planszówce był jednorazowy, bo to bzdura kompletna - odkąd to trzeba przenosić tak wiernie karty z planszówki? Już bardziej wiernie odwzorowywałbym Kraysta :P Karta przydatna w taliach, które nie lubią umocnień... Ciekawa rzecz, ale od stroy graficznej trochę słabo ;) Znaczy pomysł z grafiką Bagge ok, ale wiesz co mam na myśli ;)

1pkt: Teleportacja - pomysł jakiś jest i wykonanie ok, aczkolwiek już coś takiego było. Czy to w postaci Valpa czy Mocy Ki ;) Czy karta ta pozwala przenosić się pomiędzy placówką i kohortą, czy pomiedzy kohortą i szwadronem również? Bo czasem ma znaczenie, gdzie ktoś się znajduje nie tylko ze względu na Strefy walki - np ucieczka przed Treniengiem. Ale pisze, że bez akcji, co sugeruje, że jednak kohorta-placówka, plus obrona na dowolnej strefie.

0pkt: (nie w kolejności)
Grzech Chciwości: pomysły zawarte na kartach są z reguły ok, najczęściej mi odpowiadają. Aczkolwiek cała oprawa trochę kuleje :) Karty kompletnie niegrywalne ze względu na koszt akcji i konieczność posiadania Duranda lub Dominika - powinno być raczej dołącz do Kardynała (bez imienia ;) ). Odporność na sztukę? Też nie załapałem o co chodzi... Ciekawie by było, gdyby to były np zaklęcia sztuki pozostające w grze jak Oczarowanie :) Jak mówię - większość pomysłów mi pasuje, ale dodatkowe zasady niekoniecznie.

Forteca: Faktycznie jak z DE rodem :P W sumie trochę mało grywalna. Niewiele jest umocnień co dają coś do WW i S :) W sumie przychodzi mi do głowy jedno... A czy można dołączyć do jednej foretcy jeszcze dwie w linii prostej i potem zastwić je 8 innymi umocnieniami??:D I czy wszystkie fortece się wtedy kumulują czy nie? I co jak spadnie Forteca z końca szeregu, bo miała tylko 3 dołączone umocnienia, a jednym z nich była Forteca z 4 umocnieniami - error?

Nard-Ad-Gard - nijak mi nie pasuje z tymi zdolnościami ten gość :) Wygląda ok, ale za dużo zdolności zakręconych. Ponieważ wszyscy z triady mają W6 lub mniej można było to inaczej zapisać ;) Ilość modyfikatorów do zapamiętania okropnie duża :) Jeszcze brakuje tylko zapisu o tym w ile przebiega 100m ;) Za dużo danych... system overloaded... error... Graficznie ok, ale jakoś mało klimatyczny.

Potęga Algerotha: pierwsze co mnie razi to słowo Bonus - nigdzie się ono nie pojawia standardowo, a już na pewno nie na polskich kartach ;) Są dodatnie modyfikatory itp. Płacenie 10 za ekwipunek - mija się z celem przy Pod Kontrolą. Bardzo wysoki koszt jak na kartę specjalna, która pewnie szybko spadnie ;) W sumie widzę zastosowanie tylko przed wjazdem w gracza z jakimś Tyranem czy T32. Pomysł nienajgorszy, ale powinno być bardziej grywalne.

Porażenie mocą - nie pasuje mi do Algerotha :) Z grafiką wybrnąłeś nieźle, ale mi by się nie chciało chyba siedzieć nad takim w sumie słabym rysunkiem ;) Lepszy byłby zapis o tym, że cechy maleją o połowę - X niepotrzebny. Podwójne działanie nie jest złe.


Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 11, 2008, 02:11:46 pm »

Oceny niektórych użytkowników wydają się podejrzane... byćmoże to tylko inne, rozbieżne wizje gry! Jeśli byłoby to tylko możliwe, Administratorzy (oczywiście Ci, którzy nie biorą udziału w konkursie) powinni ukrywać posty z głosami, do chwili zakończenia konkursu - lepiej przekształcić to w ankietę itd.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 11, 2008, 02:26:10 pm »

Może czerwiec będzie tajny do końca głosowania :) Ale na razie nie widzę, jakichś poważnych nieprawidłowości. Ankieta odpada ze względów technicznych. Nie da się wyegzekwować jakichś obiektywnych ocen różnych aspektów tworzenia karty, więc niestety musimy pozostać przy tej formule. Jawność głosów to jedyne co można zmienić. Ale jak znam życie to i tak będzie wiadomo co i jak, bo ktoś będzie chciał innych podkopać i wrzuci do dyskusji masę pytań o działanie karty, bo znajdzie nieprawidłowości, a autor poczuje się zagrozony i na wszelki wypadek nie da pkt pytającemu ;) Niewiele można zrobić. A jeśli pisząc "podejrzane oceny" masz na myśli oceny Kraysta, to ja tu nic podejrzanego nie widzę, karta może budzić kontrowersje zarówno wśród tych, którzy niespecjalnie wiedzą kto to, jak i tych, którzy wiedzą kto to.

Przy okazji - przypomniałeś mi o jednej rzeczy :) Jak robisz postać, która pojawia się z własnym obrazkiem, to może dobrze wykorzystać jej własny obrazek ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

BAGINATOR

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Konkurs - maj - [Dyskusje]
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 11, 2008, 03:25:15 pm »

Moja ocena:

Siewca Śmierci - 5 pkt
Bardzo fajne działanie (O wiele razy mocniejsze niż śmiertelna rana). Można zrobić fajne combosy np: Po namyśle + Booby trap, poza tym super rysunek :)

Krayst "Eoniański Sędzia" - 4 pkt
Ciekawa Zdolność z punktami "Z". Chciałbym zobaczyć Go w akcji :)
 
Potęga Algerotha - 3 pkt
Niezłe dokoksowanie wojowników, choć mogłoby być tańsze w zagrywaniu. Ogólnie spoko :)

Porażenie Mocą - 2 pkt
Dar doskonale stworzony do walki (do defensywy)
 
Teleportacja - 1 pkt
Przydatna rzecz, szczególnie jak mamy jakiś Nekroczołg :P lub inny sprzęt.

To by było na tyle, co do innych kart - myślę, że nie zasługują na wysokie miejsca...
Zapisane
evil: Dark Legion is the best :evil:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 7   Do góry