Pierwsze miejsce w turnieju (at last
) - "Królowa Berta II" alias "Imperi(al)um Kontratakuje" alias "Saper się nie pomylił..."
DECK (124 karty):
Ekwipunek
2 x Granat Przeciwpiechotny
1 x Niewinna Sztuczka
4 x Przenośna Mina
1 x Siewca Zagłady
1 x Tyran Bauhausu
1 x Urządzenie Przechwytujące
Misja
1 x Dowód Odwagi
Relikt
1 x Pancerz Legendarnego Zabójcy
1 x Shillelagh
Specjalna
1 x Amnesia
4 x Booby Trap
1 x Boskie Natchnienie
1 x Całkowite Zaćmienie
1 x Ciężkie Czasy
1 x Czwarty Zakon
1 x Dar Losu
1 x Don't Call Again!
1 x Druga Szansa
1 x Eat This!
1 x Fala Prawości
3 x Fill'em Up
1 x Gniew Algerotha
1 x Grabież
1 x Hasty Getaway
5 x Inspiracja
1 x Joker!
3 x Łaska Paladinów
3 x Na Czarną Godzinę
1 x Ostateczne Natarcie
1 x Oszustwo!
1 x Pech
1 x Play It Again
1 x Po Namyśle
1 x Podaj Dalej
1 x Podział Obowiązków
1 x Przeniesienie
1 x Przykra Niespodzianka
1 x Razem Go!
1 x Ropiejące Rany
4 x Shore Leave
5 x Skradzione Papiery
5 x Szczęście
4 x Śmiertelna Rana
1 x Terrorist Attack
2 x Training
4 x Ujawnienie Przeznaczenia
5 x Ukryte Siły
1 x Untouchable
2 x Wykrycie Agentów
1 x Zaginiony W Akcji
5 x Zakłócenia Łączności
1 x Zamówienie
1 x Zmienny Los
1 x Zrównanie Z Ziemią
Strefa Walki
3 x Linia McCraiga
Umocnienie
1 x Archiwa Bractwa
1 x Bank Kardynała
2 x Kompleks Przemysłowy
1 x Obóz Szkoleniowy
1 x Sala Obrad
1 x Urządzenie Naprowadzające
Wojownik
1 x Luterański Wierny
1 x Mercenary
1 x Nicola Brannaghan
2 x Pułkownik Maxwell
5 x Saper
5 x Sztandarowy
1 x Wódz
SIDEBAR (25 kart):
1 x Lekki Transportowiec Lancelot
1 x Przeklęta Hałbica
1 x Imperial
1 x Fałszerstwo
1 x Nadwyżki
3 x Nieudany Czar
2 x Przekazanie Danych
1 x Przyparcie Do Muru
2 x Reflection
2 x Skrucha
1 x Strategiczne Bombardowanie
1 x Szpieg W Szeregach
1 x Totalna Wojna!
1 x Wstyd
2 x Zawodna Harmonia
1 x Biogigant
1 x Czołg Bojowy "Grizzli"
1 x Marszałek Polny Johnstone
1 x Toshiro
Talia, jak każdy widzi, to Imperial na Saperach, Sztandarowych i kilku mocniejszych zawodnikach - Mercenary i Luterański Wierny jako dodatek - choć tych dwóch się przydało nie raz, nie dwa...
No cóż, nie sądziłem że uda mi się tym wygrać turniej, ale 15 kart na ręku to prawdziwa rzeźnia, to tak naprawdę właśnie dzięki Ujawnieniu i Łasce Paladine'ów kolejne gry kończyłem zwycięsko. Na cały turniej przegrałem tylko raz w grupie z talią Lapsona, pozostałe gry to było stopniowe rozbudowywanie się aż do momentu U+Ł, czyli 15 kart na ręku - wtedy Berta zdawała się działać zdecydowanie szybciej niż talie przeciwników i prawie zawsze miałem na ręku jakieś przeszkadzajki, tudzież kontry - bardzo pomocne w rozbudowie było darmowe wystawianie Saperów i Maxwella - Saper na stół = karta więcej w ręku...
Talia (as always) oczywiście bez żadnych testów, składana w ostatniej chwili
Najfajniejsze zagrania:
1) Muleq blokował mnie Mrocznym Myśliwym - pomyślałem co tu zrobić, pancerz legendarny jakoś nie dochodził, aż nagle coś mi przyszło do głowy - wystawiłem Jokera jako Myśliwego, dałem granat ppiech i walnąłem Mulqowego Mrocznego, śmiertelna dokończyła sprawę
,
2) Ćwierćfinał z Nekro - Nekro miał na stole jakichś Zenitiańskich i jednego Nefarytę Muawijhe w Nekroczołgu, a ja dwóch Saperów, obaj z Shore Leave - Nekro atakuje mnie "w puchę" za 6PZ - myślę - dać mu te 6 czy odblokowac jednego i dać go zabić za 3? Całe szczęście nie odblokowałem - Nekro zdobył 6, ale ja dzięki saperom dobrałem dwie karty dodatkowe i drugą (której bym nie dobrał, gdybym oddał sapera) był Dowód Odwagi - Nekrowy Nefaryta dostał Miną z Dowodem za 36 PZ - miodzio!
3)Największego stracha miałem w finale - Diablerist miał Evę Valmonte z Miną i Dowodem Odwagi na mojego Maxwella - do tego już miał jakieś PZ - mimo Całkowitego Zaćmienia, był w stanie po dwóch turach odkryć Evę i walnąć mi z Miny - ja nie miałem jak się obronić więc nerwa miałem, ale Krzysiek jakoś tego nie zrobił - duuuży błąd, a dla mnie duuuży fart - zdołałem się rozbudować i wygrać atakując tym nie zabitym Maxwellem "w puchę" z Siewcą Zagłady