Lipiec 19, 2019, 08:57:23 am

Autor Wątek: Pustynny Skorpion  (Przeczytany 2495 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Born_stubborN

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 101
  • Hindenburg sQuadron
    • Zobacz profil
Pustynny Skorpion
« dnia: Maj 25, 2008, 02:01:49 pm »

Opis na karcie: "Pustynne Skorpiony mogą atakować z ukrycia, wykorzystując S. Mogą się ukrywać w dowolnym momencie, nie wykonując akcji ukrycia się".

Czy to oznacza, że można takiego pionkasa wystawić w ukryciu i w kolejnych turach już atakować (używając S), mimo, że nadal się za jego wystawienie nie zapłaciło? Cytat z oficjalnych zasad, jaki udało mi się znaleźć, brzmi: " Opłatę tę należy wnieść dopiero w chwili, gdy tożsamość wojownika zostanie ujawniona". Czy w ten sposób można (teoretycznie) atakować nie płacąc za wystawienie, czy też może akcja ataku jest tożsama z ujawnieniem tożsamości woja?

Wybaczcie mi moją niewiedzę i brak inteligencji, ale absolutnie nie mogę sobie przypomnieć jak to ze Skorpionem było.
Zapisane
Es ist nicht Deine Schuld, dass die Welt ist, wie sie ist. Es wär nur Deine Schuld, wenn Sie so bleibt!

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 25, 2008, 04:17:25 pm »

Czy to oznacza, że można takiego pionkasa wystawić w ukryciu i w kolejnych turach już atakować (używając S)
Owszem, jednak...

...skoro atakuje to musisz ujawnić jego tożsamość i go opłacić, bo jak inaczej porównasz cechy Wojowników lub ustalisz ile zdobywasz z ataku na Gracza?
Zapisane

Born_stubborN

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 101
  • Hindenburg sQuadron
    • Zobacz profil
Odp: Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 25, 2008, 04:20:19 pm »

Dlatego zastanawiam się, co znaczy owa "tożsamość". Czy podanie samych statystyk, to też "tożsamość", czy słowo to oznacza "nazwę woja".
Zapisane
Es ist nicht Deine Schuld, dass die Welt ist, wie sie ist. Es wär nur Deine Schuld, wenn Sie so bleibt!

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2008, 04:46:55 pm »

Po prostu pokazujesz Wojownika przeciwnikowi na czas walki (zapoznaje się on z jego nazwą, statystykami i zdolnościami). Dla niektórych nazwa woja byłaby tym samym co odkrycie go, bo znają karty na pamięć :P Ale nikt nie wymaga, żeby wszyscy mieli się tego uczyć, nie każdy jest wzrokowcem.
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2008, 04:48:29 pm wysłana przez Diablerist »
Zapisane

Born_stubborN

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 101
  • Hindenburg sQuadron
    • Zobacz profil
Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 01, 2009, 09:41:18 am »

Taka mała kontrowersja:

Jeżeli Pustynny Skorpion znajduje się w ukryciu, a jakiś benek dowódca ostrzeliwuje go za Pomocą Szaraka, to czy w chwili zadeklarowania ostrzeliwania mogę Skorpiona odkryć?

No i ta samo pytanie przy Tchórzostwie.
Zapisane
Es ist nicht Deine Schuld, dass die Welt ist, wie sie ist. Es wär nur Deine Schuld, wenn Sie so bleibt!

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 744
    • Zobacz profil
Odp: Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 01, 2009, 09:58:28 am »

ja bym powiedzial, ze nie.
co do tchorzostwa to nie mam watpliwosci - jak karta zostala zagrana to juz nie mozesz wyjsc z ukrycia.
co do szaraka to po deklaracji ataku, a przed wyznaczeniem agresora i obroncy mozesz wyjsc, po wyznaczeniu uwazam, ze juz nie - ostrzelanie szarakiem nie jest walka i nie ma tam zadnych faz, w ktorych moglbys wyjsc z ukrycia.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 01, 2009, 10:19:02 am »

A odkąd to Skorpion wychodzi z ukrycia w dowolnej chwili? O ile się nie mylę to on wchodzi w ukrycie w dowolnej chwili...
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 01, 2009, 11:46:39 am »

Muahahaha, srogie :D

Przy Szaraku nawet Inspiracja by nie pomogła. Tam nie ma żadnej deklaracji (tak samo przy Czaszkach). Można się najwyżej spytać przeciwnika czy robi coś w dowolnej chwili. Jeśli Inspiracji nie rzuci, to mówisz, że poświęcasz dwie akcje na Ostrzelanie i żadne fiku miku nie pomoże. Ucieczka ewentualnie. Shore Leave na przykład już nie.
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 576
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 16, 2010, 03:49:00 pm »

Czy Skorpiony mogą miotać granatami z ukrycia?
Wydaje mi się, że skoro mogą wykonać akcję ataku, to tak.
Czy nie?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Pustynny Skorpion
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 16, 2010, 05:41:15 pm »

Nie mogą akcji ataku - mogą tylko Atakować Strzelecko :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.