Każdy pisze jak sie nazywa Talia wiec i ja tęż coś napisze "a po co komu punkty akcji"
Cel Talii ;- Bez stresowe szaleństwo na polu bitwy, Czyli usadzanie wojowników w zalążku.
Persony
5 x Luterianski wierny
5 x Saper
3 x P MaXuell
K.specjalne
5x Szczęście
5x Zakłócenia Łączności
5x Inspiracja
5x Boby Trap
5x Śmiertelna Rana
5x Ukryte Siły
2 x Skradzione Papiery
1 x Błąd Nawigacyjny
1 x Pojmany
1 x Nietykalny- Un cośtam
1 x Przeniesienie
1 x Don't Call Again
1 X eat This
1 x Amnezja
1 x ropiejące rany
1 x Shore Live
1 x Po namyśle
1 x Filem Up
1 x Łaska Paladynów
1 x Ujawnienie przeznaczenia
1x Przykra Niespodzianka
1x Boskie natchnienie
1x grabież
1x Dar losu
1x zamówienie
2 x Na czarną godzinę
1 Redystrybution
1 Podaj Dalej
1 druga szansa
Ekwipunek
1 Przenośna Mina
1 granat przeciwpiechotny
1 Tyran Bauhausu
Reszta
Pancerz Legendarnego zabójcy
Sala obrad
4 x Linia McCraiga
dowód odwagi
Side Bar
Działko Myśliwy
Marszałek Polny
Trening
Zrównanie z ziemią
De ja Vu
Skrucha
2 x nieudany czar
Odbicie
Archiwa Bractwa
Niszczyciel
Local THUG
Przeklęta Haubica
Zaginiony w akcji
Fala Prawości
Wiek Katastrof
Mercenary
Granat Przeciwpiechotny
Niewinna Sztuczka
Herold Dnia Sądu
Działko myśliwy
czołg bojowy GRIZLY
zapach wojny
Równe Prawa
Joker- później wylądował na stałe w tali zamieniając FILEM UP
Jak Coś mi się przypomni to z edytuje.
OPIS talia nie byłą skomplikowana, Pułapka i Śmiertelna, miały bawić przeciwnika, Lutki Otwierały placówek
-> co było kluczowe
dla zgrywania kart typu pojmany , błąd nawigacyjny. - a dzokerem można było te kart mnożyć, czyli to co przeszło przez boby i śmiertelne dostawało specjałkami na znieruchomienie.
Saper odgrywał kluczową rolę, pozwalał Dobierać do 15 ! kart na rękę i wychodził w każdej chwili
co ślicznie blokowało attaki
na puste,
jak jeszcze coś chodziło po stole
to Eat this i ropiejące, ewentualnie Maxwell z pancerzem i w Tyranie, rozjerzdzał wszystko !
nawet grizli-ego.
Granat przeciwpiechotny - no cóż boby nie zranił to zrani granat. lub dobije jak trzeba każdego
Kombo mina i dowód nie będę opisywać, przy saperach którzy są z małą wartością było to ciekawe rozwiązanie,
Strefa często ratowała mi życie dodając tak niewiele do parametrów
Minusy- Potrzeba ok 4 tur na rozkręcenie się, i czasami zamulała sie łapa, no cóż było tylko 2 karty na czarną godzinę.
Co do turnieju
bardzo dobre zagranie TRABLERA
ja na czarną godzinę a on mając ostatnią kartę na ręku zagrywa podaj dalej
-> ach nie ma jak wymienić sobie pustą rękę
Porażki 1 z Nikodemusem (47N;12F, 4N;60F) i jedna ze skokiem ( 41S;33F, 0S;41F) ( obydwaj mieliśmy po 4 tury bez wojowników
( pierwsze cztery ;p ) )
Talia Super sprawdziła się z KATIM
-> gładko...
DOSTAŁEM NAGRODĘ OD TRABLEra
za zwycięstwo .. prawie jak box podstawki.. sam za sponsorował mi 3 ożywieńczych Legionistów
PUNKTY ZDOBYTE 692 średnia 43,25
PUNKTY STRACONE 239 średnia 14,9375
bilans +453