Luty 23, 2018, 09:22:09 am

Autor Wątek: Podaj Dalej  (Przeczytany 9321 razy)

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Podaj Dalej
« dnia: Maj 14, 2006, 01:32:46 pm »
Cytuj
Bulielmo:
Czy karte podaj dalej można rzucić na właśnie przez siebierzuconą specjalkę która nie pozostaje w grze np. zamówienie. Nie jest na Podaj.. napisane że gdy kartę specjalną rzuci inny gracz możesz ją podać dalej ale gdy ktoś (jam też jest ktoś) rzuci????

pretorianstalker:
Można, ale jest jedno ale... Najpierw przeciwnik ma prawo kartę skontrować. Jeżeli zagra jakąkolwiek inną kartę po Podaj dalej, nie będzie już możliwości zagranie tej karty dwukrotnie, wtedy możesz już tylko bronić tej karty (zakłóceniami) lub spasować. Jeżeli natomiast karta zadziała, możesz zagrać kartę ponownie uzywając Podaj dalej.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline bulielmo

  • **
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2006, 10:39:19 pm »
Czy Podaj Dalej można zagrać na Zakłócenia Łączności aby ich kopią zakłócić ich działanie?
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2009, 12:34:32 am wysłana przez Nekro »
Papierowa peleryna w rolce = Pancerz Legendarnego Zabójcy :-)

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2006, 03:24:24 pm »
Nie można rzucić podaj dalej na zakłócenia, bo te mogłyby dotyczyć tylko właśnie podaj dalej, a nie żadnej inne karty zagranej wcześniej - zakłócenia działają tylko na ostatnią kartę specjalną, a nie w tył kilka kart.
Tak to wygląda od strony technicznej i dlatego nikt nie zagrywa podaj dalej na zakłócnia.
Jak zagrasz skradzione na skradzione to robi się pętla i nic się więcejnie da zrobić, ale właśnie dlatego nie zagrywa się skradzionych na skradzione, tylko skradzione zagrywa się na już wcześniej skradzioną kartę - jeżeli ktoś ją skradł i zagrał to czemu nie skraść jej ponownie ? ;)
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline Father

  • **
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2007, 10:37:27 pm »
a czy da sie zagrac podaj na ostateczne natarcie? hmmm? bo zdjae mi sie ze nie da sie wykonac dwuch natychmista attakow ;/

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2007, 11:24:03 pm »
Teoretycznie powinno się dać to zrobić, gdyby nie zapis na Ostatecznym natarciu, że nie można go zagrać podczas walki - jeżeli jedno wejdzie do gry, to automatycznie zaczyna się walka. Podaj dalej spowoduje więc, że zagramy drugie ostateczne podczas walki co jest nielegalne.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline Diablerist

  • *****
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 27, 2007, 06:02:46 pm »
Coś takiego: Lechu zagrał Ukryte Siły, na nie Podaj Dalej i Repudiate na Podaj i twierdzi, że dobiera do 7. Moim zdaniem tylko do 5ciu. Ukryte działaja normalnie, więc od razu ciągnie do 7, potem Podaj i Repudiate już nie dają mu dodatkowych kart. Mógł ewentualnie zagrać tylko Ukryte i Podaj, wtedy ciagnie do 7 i jeszcze raz do 7 po Podaj Dalej.

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 27, 2007, 06:05:50 pm »
Podaj dalej wchodzi dopiero po zakończeniu pierowtnego działania karty, więc jeżeli zagra Podaj dalej i to zakłóci, to zostanie 5 kart na ręce ;)
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline Lechu

  • *****
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2007, 07:38:37 pm »
czyli jezeli ktos na moje ukryte zagra podaj dalej to ja moge sobie dobrac karty i zaklocic mu to podaj dalej dobranym zakloceniem, tak?

bardzo madre.

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 27, 2007, 07:41:00 pm »
Jasne :)
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline Jimmy

  • *
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 08, 2009, 12:11:19 pm »
A można zrobić coś takiego: zagrywam Szczęście a następnie Podaj dalej i dopisać sobie 20 PA?

Offline Lapson

  • ****
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 08, 2009, 01:20:17 pm »
Oczywiście :) Podaj dalej można zagrywać na swoje karty. Możesz np rzucić podaj dalej na Ciężkie czasy i dostać 50 PA :P

Offline biafra

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 01, 2009, 11:21:30 am »
1. Czy można zagrać podaj dalej na inicjatywę?

2. Jeśli tak to czy możemy od razu wykonać atak który dostajemy z inicjatywy.

proszę o rozpatrzenie zagrania takiej kombinacji w 2 sytuacjach
1. my zagrywamy inicjatywę i podaj dalej
2. oponent zagrywa inicjatywę, a my podaj dalej.

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2009, 11:24:16 am wysłana przez biafra »

Offline pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5266
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 01, 2009, 02:11:51 pm »
Inicjatywa to nie inspiracja i nie daje akcji w dowolnym momencie tylko w turze, w ktorej została zagrana. A jak zagrywasz poza turą to raczej nic z tego nie wyniknie.
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Offline oan

  • *
  • Wiadomości: 95
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 02, 2009, 12:01:46 am »
No ja akurat jestem innego zdania.

Zapis na karcie mówi wyraźnie: "możesz w ten sposób wykorzystać karty , które można zagrać "podczas Twojej tury" "

Wieć można użyć inicjatywy w turze przeciewnika, jak ten oczywiście z niej skorzysta. Tą samą zasadę stosujemy w przypadku zamówienia.

Jeżeli chodzi o kolejność ataków, to raczej pierwszeństwo ma ta osoba, która zagrała inicjatywę, a potem ta, która użyła podaj dalej.

Offline Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Wiadomości: 2623
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Podaj Dalej
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 02, 2009, 08:33:13 am »
Nieprawda, oan, to co piszesz. Możesz wykorzystać Zamówienie, Dar Losu, Przegrupowanie - które nie mają innych czasowych ograniczających warunków zastosowania poza tym "w swojej turze" - ale już nie Inicjatywę, czy Żądzę Krwi - jak chcesz wprowadzić do gry działanie: "masz w tej turze dodatkową akcję, nawet atak (I) / dodatkowy atak (ŻK)", skoro nie masz teraz swojej tury? Zauważ, że ten zapis już nie dotyczy Podaj Dalej - ono ignoruje tylko zapis o zagraniu karty w swojej turze, a nie o jej dalszym działaniu - więc nie damy rady zagrać czegoś w naszej turze, bo tej tury teraz nie ma ;).
Berta Builder v 8.7 :D