Grudnia 06, 2024, 02:34:54 am

Autor Wątek: Talie turniejowe - Lublin 2007 (Falkon)  (Przeczytany 5784 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Lublin 2007 (Falkon)
« dnia: Listopada 19, 2007, 12:10:07 pm »

Zamieszczajcie tu spisy swoich talii turniejowych - najlepiej w kolejności zajmowanych miejsc na turnieju:
1. Father
2. Kati
3. Skoq
« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2007, 02:31:46 pm wysłana przez Diablerist »
Zapisane

Father

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Talie turniejowe - Lublin 2007 (Polcon)
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 19, 2007, 12:56:21 pm »

 :-*
Każdy pisze jak sie nazywa Talia wiec i ja tęż coś napisze "a po co komu punkty akcji"
Cel Talii ;- Bez stresowe szaleństwo na polu bitwy, Czyli usadzanie wojowników w zalążku.

Persony
5 x Luterianski wierny
5 x Saper
3 x P MaXuell

K.specjalne
5x Szczęście
5x Zakłócenia Łączności
5x Inspiracja
5x Boby Trap
5x Śmiertelna Rana
5x Ukryte Siły
2 x Skradzione Papiery
1 x Błąd Nawigacyjny
1 x Pojmany
1 x Nietykalny- Un cośtam :)
1 x Przeniesienie
1 x Don't Call Again
1 X eat This
1 x Amnezja
1 x ropiejące rany
1 x Shore Live
1 x Po namyśle
1 x Filem Up
1 x Łaska Paladynów
1 x Ujawnienie przeznaczenia
1x Przykra Niespodzianka
1x Boskie natchnienie
1x grabież
1x Dar losu
1x zamówienie
2 x Na czarną godzinę
1 Redystrybution
1 Podaj Dalej
1 druga szansa

Ekwipunek
1 Przenośna Mina
1 granat przeciwpiechotny
1 Tyran Bauhausu

Reszta
Pancerz Legendarnego zabójcy
Sala obrad
4 x Linia McCraiga
 dowód odwagi

Side Bar
Działko Myśliwy
Marszałek Polny
Trening
Zrównanie z ziemią
De ja Vu
Skrucha
2 x nieudany czar
Odbicie
Archiwa Bractwa
Niszczyciel
Local THUG
Przeklęta Haubica
Zaginiony w akcji
Fala Prawości
Wiek Katastrof
Mercenary
Granat Przeciwpiechotny
Niewinna Sztuczka
Herold Dnia Sądu
Działko myśliwy
czołg bojowy GRIZLY
zapach wojny
Równe Prawa
Joker- później wylądował na stałe w tali zamieniając FILEM UP

Jak Coś mi się przypomni to z edytuje.

OPIS talia nie byłą skomplikowana, Pułapka i Śmiertelna, miały bawić przeciwnika, Lutki Otwierały placówek :)-> co było kluczowe
dla zgrywania kart typu pojmany , błąd nawigacyjny. - a dzokerem można było te kart mnożyć, czyli to co przeszło przez boby i śmiertelne dostawało specjałkami na znieruchomienie.
Saper odgrywał kluczową rolę, pozwalał Dobierać do 15 ! kart na rękę i wychodził w każdej chwili :) co ślicznie blokowało attaki :) na puste,
jak jeszcze coś chodziło po stole :) to Eat this i ropiejące, ewentualnie Maxwell z pancerzem i w Tyranie, rozjerzdzał wszystko !
nawet grizli-ego.
Granat przeciwpiechotny - no cóż boby nie zranił to zrani granat. lub dobije jak trzeba każdego :)
Kombo mina i dowód nie będę opisywać, przy saperach którzy są z małą wartością było to ciekawe rozwiązanie,
Strefa często ratowała mi życie dodając tak niewiele do parametrów :)
Minusy- Potrzeba ok 4 tur na rozkręcenie się, i czasami zamulała sie łapa, no cóż było tylko 2 karty na czarną godzinę.

Co do turnieju :) bardzo dobre zagranie TRABLERA :) ja na czarną godzinę a on mając ostatnią kartę na ręku zagrywa podaj dalej :) -> ach nie ma jak wymienić sobie pustą rękę :)

Porażki 1 z Nikodemusem (47N;12F, 4N;60F)  i jedna ze skokiem ( 41S;33F, 0S;41F) ( obydwaj mieliśmy po 4 tury bez wojowników :) ( pierwsze cztery ;p ) )
Talia Super sprawdziła się z KATIM :) -> gładko...
DOSTAŁEM NAGRODĘ OD TRABLEra ;) za zwycięstwo .. prawie jak box podstawki.. sam za sponsorował mi 3 ożywieńczych Legionistów
PUNKTY ZDOBYTE 692 średnia 43,25
PUNKTY STRACONE 239 średnia 14,9375
bilans +453
 
     



 

 
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2008, 04:51:44 pm wysłana przez Diablerist »
Zapisane

Kati

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
Odp: Talie turniejowe - Lublin 2007 (Falkon)
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 20, 2007, 05:49:37 pm »

Więc :) a nazwijmy ją        I KILL YOU!!!!  ;D a co  :)

Wojacy
3x Lutek
3x najwyższy nekromagus
4x Niszczyciel
1x Rozdzieracz dusz
1x Herold               (ale po co mi on tu tego juz nie wiem i nie wiedziałem :) )

Umocnienia
3x Pałac Stahlera 
2x Labolatorium replikantów
1x Archiwa

Ekwipunek:
pancerna skorupa

Mroczna:
Przeklęte oko

Specjałki:
5x Inspiracja
5x Ukryte
5xSzczęście
5x zakłócenia
3x skradzione
1x dar
1x zamówienie
1x boskie                 czyli tak zwana podstawa:)
Zaginiony w akcji
hasty gateway
Pojmany
Fala
Don't call again
Trening                 czyli to co wojownicy lubią najbardziej :)
2x PRZEKLEŃSTWO  algerotha (sorki za błąd dopiero dziś zauważyłem)
Oszustwo
Zmienny los
Przerwanie linii dostawczej
Untochable
Grabież
Nieudany czar
Zapach wojny
Nadwyżki
Krach ekonomiczny
Uszkodzenia
Czwarty zakon
Przykra
Druga szansa
Gniew algerotha
Ciężkie czasy
Podaj dalej
Joker


Sidebar
Laboratorium replikantów
Pałac stahlera
Mur obronny
Bank kardynała
Kompleks
Pancerz przekleństwa
Sanktuarium
Ogar piekieł
Kosa semai
Nazgaroth
Pancerz behemota
Piekielna moc
Siła nieczysta
złe oko
Rozdzieracz dusz
Pretoriański behemot
Herold
Erwin
Grizzli
Mercenary
Wybieg
Zrównanie z ziemią
Przeniesienie
Przeprogramowanie
Wykrycie agentów

W Sidebarze wszystko co mogłoby mi się przydać i nie tylko :) głównie korzystałem z Grizzliego i wybiegu i ogara

W talii krach by przeciwnika ogarniczyć do 15 akcji, a dla mnie nadwyżki :)  trochę do blokowania wojów przeciwnika, bodajże w grze z Trablerem wszystkie karty poszły w ruch :)
Trening do wjazdów w puchę i zapach wojny do zwiększenia liczby ataków. Herold jako dodatkowa ochrona przed sztuką, nie potrzebna z resztą. Pałac stahlera o dziwo zawsze przychodził mi w 1 lub 2 turze więc miałem ochronę zapewnioną.

w sumie staty wyglądały tak: 522 pkt zdobyte do 332 straconych,różnica 190; 4 mecze przegrane w tym 2 z fatim, nie miałem szans, w dodatku karta już nie szła ( ileż można mieć fatra ? :D ) i ogólnie chukowo się grało na końcu te 2 ostatnie pojedynki, wielkie zmęczenie ale i tak jestem zadowolony z tych 38 punktów na nim w 2 grach. Jedna z Trablerem przegrana ( 42 - 58 :) ) co to za misja była na grizliego ???  ja od 4 tur grałem bez talii z 5 kartami na ręku :D  ; i jedna z Nicodemusem ( 2 - 41 )   nie pamiętam za bardzo czym grał Cthulhu, chyba mortami, ale zadziwaijąco dobra gra z nim i to w dodatku moimi heretykami



« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2007, 11:12:20 am wysłana przez Kati »
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2821
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Talie turniejowe - Lublin 2007 (Falkon)
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 21, 2007, 11:05:36 pm »

Talia z miejsca trzeciego - "BERTA V - EFEKT YO-YO" ;D
Talia - 162 karty  ::) :

  Ekwipunek
2 x Działko Automatyczne "Myśliwy"
2 x Foreseeing Talisman
1 x Granat Neuralny
2 x Granat Przeciwpiechotny
3 x KSIĘGA PRAW
1 x Niewinna Sztuczka
3 x Przenośna Mina
1 x Urządzenie Przechwytujące
 
  Misja
1 x Dowód Odwagi
 
  Sojusz
1 x Bractwo
 
  Specjalna
3 x Amnesia
1 x Błąd Nawigacyjny
3 x Booby Trap
1 x Boskie Natchnienie
1 x Całkowite Zaćmienie
1 x Carnage
1 x Ciężkie Czasy
2 x Cornered
1 x Czwarty Zakon
1 x Dar Losu
1 x Don't Call Again!
1 x Druga Szansa
1 x Eat This!
1 x Fala Prawości
4 x Fill'em Up
1 x Gniew Algerotha
1 x Grabież
1 x Hasty Getaway
5 x Inspiracja
1 x Joker!
1 x Living On The Edge
3 x Na Czarną Godzinę
1 x Niespodziewana Inwazja!
1 x Ostateczne Natarcie
1 x Oszustwo!
2 x Pech
1 x Play It Again
1 x Po Namyśle
1 x Podaj Dalej
1 x Podwójna Powinność
1 x Podział Obowiązków
1 x Powołanie
1 x Prawie Ci Się Udało, Ale...
2 x Przegrupowanie
1 x Przeniesienie
1 x Przerwanie Linii Dostawczej
1 x Przykra Niespodzianka
1 x Rising Market
2 x Ropiejące Rany
4 x Shore Leave
5 x Skradzione Papiery
5 x Szczęście
3 x Śmiertelna Rana
3 x Tchórzostwo
1 x Terrorist Attack
1 x Think Again
1 x Training
3 x Ujawnienie Przeznaczenia
5 x Ukryte Siły
1 x Untouchable
1 x Wykrycie Agentów
1 x Zaginiony W Akcji
5 x Zakłócenia Łączności
1 x Zamówienie
1 x Złe Zaopatrzenie
1 x Zmienny Los
1 x Zrównanie Z Ziemią
 
  Sztuka
1 x Anihilacja
1 x Burza Chaosu
1 x Equilibrium
2 x Nietykalność
1 x Pacyfizm
1 x Powiew Wątpliwości
1 x Przejęcie Kontroli
3 x Przywołanie Zaklęcia
5 x Repudiate
1 x Samodoskonalenie
1 x Sposobność Nataniela
3 x Telepatia
1 x Uleczenie Obrażeń
 
  Umocnienie
3 x Archiwa Bractwa
1 x Bank Kardynała
4 x Kompleks Przemysłowy
2 x Obóz Szkoleniowy
1 x Urządzenie Naprowadzające
1 x Zbrojownia
 
  Wojownik
1 x Crenshaw Mortyfikator
1 x Crenshaw The Redeemer
1 x Kardynał Durand
5 x Mortyfikator
1 x Wyspiarz Crenshaw
3 x Znawca Sztuki
 
  Do tego Sidebar - 25 kart ofkors:
1 x Przeklęta Hałbica
1 x Liber Hereticus
1 x Bombardowanie Planetarne
1 x Bunt
1 x Desperackie Środki
1 x Fałszerstwo
1 x Nadwyżki
2 x Nieudany Czar
1 x Płomień Oczyszczenia
2 x Reflection
1 x Skrucha
1 x Skrytobójca
1 x Strategiczne Bombardowanie
1 x Szpieg w Szeregach
2 x Wstyd
1 x Wymiana
2 x Zawodna Harmonia
1 x Biogigant
1 x Czołg Bojowy Grizzli
1 x Mercenary
1 x Władca Cieni

No cóż  - efekt Yo-Yo jest - to najgrubsza Berta z moich Bert ;D - ogólnie - Bractwo na Mortyfikatorach Znawcach i Kardynałach, trochę wrednej Sztuki i zasmażka - duuuuuuuużo zasmażki... ;D
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Father

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Odp: Talie turniejowe - Lublin 2007 (Falkon)
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 28, 2007, 09:51:25 am »

17 Listopad 2008 roku
Na turnieju to zasady ustala skoq
Father na imperialu talie montuje.
Chyba nikogo tym nie zaskakuje..
Przekichane mieć piętnaście kart na łapie.
Kati już ze strachu głośno sapie.
Talia zwycięska która w pamięci zostanie
Każdemu z was sprawiam tam lanie.
Kati legionem zaczyna wojować
Pałac stahlera z użycia eksploatować.
Snując Herezje, wymyślając różne spiski..
Niszczyciel  z Nazgarothem ma seryjne wytryski.
Zapach wojny, grabież plus inspiracja na dodatek
Wychodzi grizzli i koniec. wszyscy zostają bez gatek.
Gruba berta, talia okropna,
Nocna zmaza u znawcy to rzecz powrotna
Zamiast burzy i chaosu,
wychodzi mort Bez rycerskiego patosu
sypiąc repudiate, nietykalnym się stając
z miny niemiłosiernie ciągle waląc.
Z dowodem odwagi wykonuje różne uniki
Booby trap i śmiertelna to też są skoqa wnyki.
Zastawiane na fachowców.
Na armię zbawienia i saperów szalikowców .
Opisane zostały miejsca... pierwsze trzy!
Kto następnym razem wygra jak zwykle...
WSZYSCY MY !
http://www.chomikuj.pl/Fatjerto/Dokumenty/dt.wmv
« Ostatnia zmiana: Listopada 28, 2007, 10:01:52 am wysłana przez Father »
Zapisane

Jerry

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 66
  • Irytujący Kłapouchy Gaduła ;)
    • Zobacz profil
Odp: Talie turniejowe - Lublin 2007 (Falkon)
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 11, 2008, 10:01:50 pm »

Saper odgrywał kluczową rolę, pozwalał Dobierać do 15 ! kart na rękę.

Father, pozwolisz, że się zapytam: Dlaczego?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Talie turniejowe - Lublin 2007 (Falkon)
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 11, 2008, 10:10:17 pm »

Proste - Ujawnienie + Łaska Paladineów - z Linii McCraiga wystawiasz Saperów w dowolnej chwili, a za każdego dobierasz kartę więcej ;) (za każdego czlonka Imperialu, ale akurat saperów najłatwiej wystawić).
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.