Sierpień 23, 2019, 08:12:26 pm

Autor Wątek: Eva Valmonte  (Przeczytany 2232 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Eva Valmonte
« dnia: Lipiec 08, 2008, 02:02:11 pm »

Witam, tak się zastanawiam czy gdy się rzuca w tą panią granatem to czy trzeba zapłacić 1 PZ? (raczej nie ale wole zapytać)
I przy okazji jeżeli chodzi o rzucanie granatami, szaraki itd to rozumiem że nie można atakować z szwadronu/kohorty na placówkę i vice versa - trzeba być na tym samym obszarze?
EDIT: Czy można rzucać granatami np w Patriarchę gdy jest w grze inny wojownik, lub w Luterańskiego Wiernego gdy jest Kawaleryjski Zwiadowca?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2008, 02:34:01 pm wysłana przez Diablerist »
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2008, 03:08:16 pm »

Witam, tak się zastanawiam czy gdy się rzuca w tą panią granatem to czy trzeba zapłacić 1 PZ? (raczej nie ale wole zapytać)
Hehe, już mi się to wszystko miesza, ale wydaje mi się, że jednak musi zapłacić. Nie musi tylko w przypadku, gdy nie wybiera bezpośrednio Evy jako celu -> Czaszki, Strumień Kwasu.

Cytuj
I przy okazji jeżeli chodzi o rzucanie granatami, szaraki itd to rozumiem że nie można atakować z szwadronu/kohorty na placówkę i vice versa - trzeba być na tym samym obszarze?
Tutaj tak samo. Żeby wykonać akcję taktyczną na kogoś w Placówce, trzeba samemu być w Placówce i na odwrót (z Placówki nie można ostrzelać kogoś w Kohorcie/Szwadronie). I tu znowu wyjątek stanowią Czaszki i Strumień.

Cytuj
Czy można rzucać granatami np w Patriarchę gdy jest w grze inny wojownik, lub w Luterańskiego Wiernego gdy jest Kawaleryjski Zwiadowca?
Chyba nie można, choć wcześniej zdawało mi się, że można :P Można natomiast zmienić na Obrońcę takiego Patriarchę lub Luta za pomocą Telepatii.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 30, 2010, 10:36:44 pm »

Tak jeszcze o Evie - skoro Diana heretycka leczy LC, to Eva heretycka doda za akcję +2 Legionistom, prawda?
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 30, 2010, 11:29:00 pm »

Jeśłi daje DT to po zmianie będzie dodawała LC ;) I nie można wykonywać żadnych akcji ataku przeciwko komuś kogo nie możemy zaatakować. Bo nie można np ostrzelać kogoś z szaraka jeśli nie pozwalam nam na to przynależność. Tutaj granat jest wyjatkiem. A co do Evy - jeśli nie zapłacimy 1Z to nie możemy jej atakować, a więc Granaty, Szaraki itp odpadają.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2146
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 01, 2010, 05:05:42 pm »

Czy nie poszliśmy troche za daleko z tym przenoszeniem umiejętności? Czym innym było uznanie że Valpurgius moze używac sztuki przeznaczonej tylko dla bractwa ( inaczej praktycznie jego zdolonść rzucania zaklęć byłaby bezcelowa ) a czym innym jest zmiana zdolności w zależności od przynalezności że tak poetycko to ujmę ;). Nie chcę sie kłócić. Wyrażam tylko swoją wątpliwość.
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 01, 2010, 05:57:52 pm »

Muleq jak wszystko to wszystko, nie ma wyjątków. Wydaje mi się że sheretyczony członek klanu będzie atakował żz +1, a nawrócony apostata będzie mógł rzucać zaklęcia tylko na korzyść żz. Chyba dobrze kombinuje co?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 01, 2010, 09:08:57 pm »

Generalnie zmienia się LC <-> ŻZ, jeśli coś dotyczy jakiegoś węższego przedziału wojowników to już się nie zmienia. Jeśli coś dotyczy np jednej korporacji, heretyków itp - wtedy zapis zostaje taki sam mimo zmiany przynaleźności. Ale leczenie np ŻZ zmienia się na leczenie LC itp.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2146
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 01, 2010, 10:05:15 pm »

Mnie chodzi o to że w przypadku Valpurgiusa nie zmieniamy zapisu jego umiejetności a jedynie dostosowujemy karty tak aby umiejetność miała sens, zgodnie z zasadą to co na karcie ważniejsze od zasad. W przypadku Diany czy Evy zupełnie zmieniamy ich umiejętności. Co więcej w przypadku Valpa jego zdolność jest naturalna ( wynikająca z zapisu ) a w przypadku Diany czy Evy najpierw musza zostać zagrane karty które zmienia ich przynależność. Dlatego uważam że porównywanie tych sytuacji i wyciąganie daleko idących wniosków o przenoszeniu umiejętności jest dużym nadużyciem i totalną samowolką. Ale oczywiście to jest tylko moje zdanie ;)
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 01, 2010, 10:49:34 pm »

Z Winterowskich FaQ:

DOCTOR DIANA (INQ)

If DOCTOR DIANA is given a TAINTED, could she then also heal Dark Legion warriors?
Absolutely! And if she becomes a full-blown Dark Legion warrior with no more corporate affiliation (like through a DARK VISITATION) then she may ONLY heal the Dark Legion.

ART OF SUMMONING

If I use an APOSTATE, or other Brotherhood warrior completely turned to the Dark side, to cast a SUMMON TROOPER, he may only pull out a Dark Legion warrior?
Yes.

What happens if the Brotherhood warrior is only "tainted" (and is therefore a Dark Legion warrior but still has his Doomtrooper status - like with a TAINTED card). May the Brotherhood warrior Summon either Doomtroopers or Dark Legion warriors?
Yes. In this case, the Brotherhood warrior is a Dark Legion spy, and may cast spells for either group. Just make sure the Inquisitors don't find out about it...

What if I use VALPURGIUS to cast this, since he can cast any spell on any warrior, does that mean he may bring either a Doomtrooper or a Dark Legion warrior out?
Yes. Who knows what his schemes are, but if he wants to put CARDINAL DOMINIC in play, he can do it with a SUMMON HERO!



Stąd analogia do Evy i przenoszenia między LC i ŻZ.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2010, 09:14:19 am wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2146
    • Zobacz profil
Odp: Eva Valmonte
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 02, 2010, 07:38:09 am »

Ok. Zwracam honor. 
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)