Grudzień 13, 2018, 12:00:21 am

Autor Wątek: Klein Helitek "Ważka"  (Przeczytany 4643 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nowka

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Klein Helitek "Ważka"
« dnia: Lipiec 09, 2008, 11:50:03 am »

Niedawno odświeżyłem swoja kolekcje i już mam problem którego nie pamiętam jak kiedyś rozwiązywałem. Co się dzieje z ważką gdy wojownik posiadający ważkę odpadnie? Czy ważka wraz z nim odpada? Tak nakazywała by logika w momencie gdy mój wojownik zabija innego w ważce to ważka bez pilota się rozbija ;) A odnośnie zasad to ważka jest przydzielana do szwadronu, ale w momencie gdy wojownik do niej wchodzi to staje się jej posiadaczem a jak wojownik ginie to wszystkie posiadane przez niego karty zostają odrzucone. Wiec jak jest ostatecznie w tej sytuacji?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2009, 09:03:15 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2008, 12:18:24 pm »

Ważka jak i Grabieżca są na stałe dołączone do Szwadronu/Kohorty i korzystający z nich Wojownik nigdy nie staje się ich posiadaczem. Po śmierci Wojownika zostają w grze. Co innego jeśli Wojownik zostanie zabity przez Balony Zaporowe.
Zapisane

nowka

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 09, 2008, 12:26:43 pm »

to w takim razie mam rozumieć że ważki nie mogę usunąć ani uszkodzeniem ani sabotażem bo wojownik nie jest posiadaczem
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 09, 2008, 12:43:02 pm »

Zgadza się nie możesz :)
Zapisane

nowka

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 09, 2008, 02:44:01 pm »

kurde to ta ważka jest lepsza niż pamiętałem z lat dzieciństawa ;)

EDIT: w zainstniałej sytuacji może dojść do ciekawego paradoksu za pomocą gniewu algerotha można zabić wyznawców algerotha znajdujących się w grabieżcy gdyż oni go nie posiadają więc on odpada wraz z nimi. stawiam w związku z tym pytanie czy dalej uważacie ze wojownicy przebwający w grabieżcy lub ważce nie staja sie ich posiadaczami?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2008, 03:28:47 pm wysłana przez Diablerist »
Zapisane

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 09, 2008, 03:30:44 pm »

Owszem, nadal uważamy. Proszę nie pisać dwóch postów bezpośrednio pod sobą - istnieje opcja Modyfikuj. Poza tym proszę przed zadaniem pytania przeszukać forum, bo tematów o Ważce już było kilka.
Zapisane

nowka

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 09, 2008, 04:59:42 pm »

sorki ale to dopiero mój pierwszy dzień na forum, a już tyle bałaganu narobiłem ;)skoro dalej tak twierdzisz to nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z bardziej doświadczonym kolegą. Chyba rzeczywiście tak grałem że po śmierci wojownika zostawała w szwadronie, ale  również gralismy że dopóki wojownik w niej jest to jest jej posiadaczem,to sprawia że karta nie była zbyt dobra(upierdliwa)bo mógłbym przysiądz że odrzucałem ją w przeszłosci sabotarzem
Zapisane

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 11, 2008, 06:10:46 pm »

To że jestem doświadczony nie znaczy, że jestem wszechwiedzący ;)

Co się dzieje jeśli do Wojownika w Ważce dołączymy Straż Przednią? Wojownik przejmuje atak Walką Wręcz i walka zostaje przerwana czy nie może przejąć, bo nie może uczestniczyć w Walce Wręcz?
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 13, 2008, 11:56:53 am »

Według mnie nie może przejąć... to trochę tak jak z uśpionym Apokaliptą - ale to tylko moja opinia :).
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5317
    • Zobacz profil
Odp: klein helitek ważka
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 16, 2008, 12:24:41 pm »

Uważam, że powinno to być tak samo rozwiązane jak Przewaga Taktyczna w walce zpojazdem latającym - przerywa walkę. Przynajmniej tak do tej pory się przeważnie grało ;) Jeśli coś spowoduje, że jeden z wojowników biorących udział w walce nie może w niej brać udziału z takiej czy innej przyczyny walka się kończy o ile stało się to przed lub w fazie przerywania walki.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Klein Helitek "Ważka"
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 27, 2012, 06:17:40 pm »

Krótka piłka:

jak to jest z przenoszeniem się na placówkę? Mam gliniarza bauhausu, który patroluje okolicę (Szwadron) z okna Ważki, a przeciwnik wystawia Wyspiarza Indigo. Gliniarz musi lecieć sparwdzić co tam się dzieje na placówce - pytanie jak ma to zrobić? Musi wyjść z Ważki i przejść na placówkę? A może przenosi się będąc w Ważce - on idzie do przedłużenia Szwadrony, Ważka pozostaje w Szwadronie, ale glinarz teorytcznie ciągle z niej korzysta.

Problem polega na tym, że o ile pierwsza wersja wydaje się rozsądniejsza, to nie widzę powodu, dla którego miałbym być zmuszony do wyjścia z Ważki. Jestem zobowiązany do przejścia na placówkę w pierwszej dostępnej akcji, ale nie jestem zobowiązany do wychodzenia z pojazdu, by przejść na placówkę.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2012, 06:23:24 pm wysłana przez Lechu »
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2145
    • Zobacz profil
Odp: Klein Helitek "Ważka"
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 27, 2012, 07:16:28 pm »

Jeżeli mnie jutro zapytasz to jako "członek Jury" ;) będę optował za wersją: Wojownik musi wyjsć z Ważki w pierwszej turze i przeniesć się na Placówke w drugiej. Wg mnie nie ma możliwosci przejscia na Placówke bedąc w Ważce.
Zapisane
KORWiN - 4,76% - a jednak naprzód!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5317
    • Zobacz profil
Odp: Klein Helitek "Ważka"
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 27, 2012, 07:51:35 pm »

Było to w temacie o Grabieżcy. Ustaliliśmy (nie pamiętam już na jakiej podstawie, ale prawdopodobnie w drodze głosowania idąc za głosem rozsądku), że wojownik musi wyjść w pierwszej akcji i w drugiej przejść na placówkę. Ważka jest dołączana do szwadronu i na placówkę się jej nie weźmie, a skoro można wyjść to musisz wyjść zanim pójdziesz na placówkę. Bo inaczej dostawałbyś bonusową akcję na wyjście ot tak :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Klein Helitek "Ważka"
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 27, 2012, 11:46:40 pm »

Problem jest w tym, że są to dwie osobne akcje. Nie ma zasady, która by nas zmuszała do wykonania tej pierwszej (to jest wyjścia z Ważki).

W każdym razie ze wszystkich możliwych rozwiązań chyba to i tak jest najmniej absurdalne.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5317
    • Zobacz profil
Odp: Klein Helitek "Ważka"
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 27, 2012, 11:55:57 pm »

Nikt nie wymyślił sensowniejszego rozwiązania chyba. Darmowe wychodzenie z Ważki jest dziwne. Ważka jako sposób obejścia tego obowiązku to już totalne przegięcie :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.