(wybraną w losowy sposób)
Wybraną w nielosowy sposób, natomiast wymieniamy na kartę, której nie oglądamy. Nie ma słowa o tym, że coś jest losowe, a skoro nie ma to jasno wynika, że nie w losowy.
W połączeniu z WIELKĄ WRÓŻBĄ może być srogo
Nie widze związku jej zdolności z wróżbą specjalnie
Jak to ma działać?
dziwić się można dlaczego takie panie WIZJONERKI są równie wartościowe, co SEBEK CRENSHAW
Bo pomagają przewijać deck i dobierać to co cię interesuje w danym momencie.
zdolności są zbyt dosłownie przeniesione z WarZone'a (nie stanowi to większego problemu, bo są one OK, ale brak w tym jakiegoś własnego pomysłu).
Bo dało się postać przenieść z WZ - ot i czemu nie ma tu własnego pomysłu
Pomysł był taki, żeby zdolność tej postaci przenieść właśnie na grunt DT, bo da się to zrobić bez problemów, a po drugie jest to ciekawa i cholernie mocna zdolność - nie ma wojowników odpornych na wojowników (poza nietoperzami) a co za tym idzie Anioł może wyłączyć dowolnego wojownika - stąd i wysokie W.
Ze względu na to, że ANIOŁ jest w WZ dość dobrze opancerzony (a w 3rdE jest jeszcze tajniakiem), dałbym mu większy "P" i mniejszą "WW"
A to ciekawy argument
P Anioła w WZ jest dość lipne - 24. Przypominam tylko, że 30 w tej edycji do rzadkości nie należy. WW natomiast ma wysokie bo 17
A to już sporo. Poza tym jest to wojownik wybitnie do WW. Co do 3rd ed WZ - nie biorę tej edycji pod uwagę tak długo jak to możliwe. A już na pewno nie widzę sensu łączenia pomysłów pomiędzy edycjami... Chyba, że cholernie dobrych pomysłów.
czy zdolność ANIOŁKA działa też w momencie, w którym wrogi żołnierz walczy z innym ANIOŁEM MIŁOSIERDZIA?!...
Que?
W WZ, MEKI nie były silniejsze od ERADICATORÓW
Nie można wykorzystywać takich porównań jako argument - można stwierdzić ogólnie, np w WZ ktoś ma pancerza tyle i tyle, więc jest to wysokie P i na tej podstawie dostaje sporo do P w DT, ale porównywanie konkretnych jednostek jest bezcelowe. Tworzą się zapętlenia - jeden jest lepszy od drugiego, drugi od trzeciego, a w DT na odwrót i co wtedy? Z opisu Meki wynikało, że to cholernie mocne ustrojstwo. Grizzli jest poza konkurencją jeśli chodzi o logikę w cechach - on po prostu powinien mieć same 99
Pełna odporność na MH? A czemu? Każdy Battlesuit taką powinien mieć? Robot ma bo to AI. Grizzly ma bo to czołg z pełną załogą - można więc zakładać, że ktoś się oprze i będzie funkcjonował
A Meka? Koleś w duuużej zbroi z duuużymi działami. Pełna odporność? Nie wydaje mi się
Co do mocy Ki - z Mocami może być lekko game breakerem - to jest problem. A moce Ki w DT w ogóle są porażką. Pisałem powyżej o co chodzi. Moce są czasem traktowane również jak sztuka itp - wymagają czasem wykonania gestów, albo wymagają sprawności - np Przebiegły Unik Mangusty czy Zręczne dłonie Yoramy - to nie jest czysta "magia" tylko genialna kontrola ciała dzięki wyćwiczonym odruchom czy jak kto to nazwie. Ale nie widzę tego jak np Meka w walce wytrąca broń przeciwnikowi czy robi Unik Mangusty
ŁOWCA GŁÓW - Cechy są OK, ale zdolność przegięta (czyszczenie stołu za pomocą jednej akcji nie jest w porządku)...
Yyyy...
Jak masz 5 w grze to faktycznie mogą nieźle wyczyścić. Ale jak masz jednego to co? Jeden dodatkowy atak jest przegięty? To zbanuj Działko Myśliwy.
Po pierwsze, brak mu odporności na Sztukę
1. Nie wiem skąd pomysł w DT żeby wszyscy Nefaryci byli odporni. Nie jestem fanem tego pomysłu.
2. Celowo ta postać nie ma odporności - można go dobrze łączyć ze sztuką
Po drugie, jego współczynniki są za niskie - jako generał armii Ilian
Po czym wnosisz?
Po 3rd ed WZ? Oficjalnie to Vahl'Dredd nie istnieje
Ani w 1st ed WZ go nie ma, ani w MC. Jest tylko w 3rd ed - ponieważ był dobry obrazek to go zrobiłem, ale nie mam zamiaru robić z niego superbohatera tylko dla tego, że dali mu zdolność Force Commander - zwłaszcza, że wcale mimo tego nie ma wypaśnych cech. Ma lepsze strzelanie niż WW i to się zgadza. Zdolnośc wynika z Łańcucha Ilian - nie mogłem zrobić, że walczą, aż któryś zginie bo co chwila by się gra zawieszała;) Obydwaj mają wyższy P niż WW i lipa... Koniec gry bo toczysz walki nierozstrzygnięte do usranej...
Temat jest oddzielny bo mój projekt będzie większy niż pewnie cała dotychczasowa Twórczość graczy, którzy ograniczali się do pojedynczych kart - to raz. Dwa - chciałbym aby całość była w jednym miejscu obok siebie, a nie była przeplatana innymi kartami. Po trzecie - nowych sensownych wątków nigdy za wiele
Po czwarte - a czemu nie? Każdy może założyć własny wątek jesli ma zamiar robić w nim coś czego nie może dobrze zrealizować w innym z takiego czy innego powodu. Taką miałem wizję i tak też zrobiłem
EDIT:
Jeszcze dwie rzeczy. W WZ każdy szanujący się wojownik ma minimum, 26 P
Anioł ma 24 - niewiele więcej od Opętanego Legionisty. A taki np Slaghtermaster ma 29 Pancerza, w DT 4... Zalecam daleko idącą ostrożnośc w przenoszeniu cech z WZ do DT
Druga sprawa- nie można stworzyć nowych kart, tak aby nie przypominały starych kart np w wartościach cech - piszesz, że Anioł jest zbyt podobny... Tutaj kolejne podpunkty:
1. Wiele kombinacji zostało wykorzystanych i korzystanie tylko z nowych kombinacji cech byłoby absrudem
Tam gdzie się da i jest to uzasadnione tak robię, tam gdzie niekoniecznie - nie i już
2. Nie można na siłę tworzyć wojowników o innych cechach, bo po prostu zmienisz profil danej frakcji. Pchając jakiś czołg do Muawijhe tworzysz coś wbrew ogólnej zasadzie, że Muawijhe z reguły ma najsłabszy właśnie pancerz. Herold trochę się wyłamuje, bo ma stosunkowo dobry pancerz i większe strzelanie niż WW, ale z profilu anioła nie wynika, aby i on się miał wyróżniać w tym względzie.
Szybki konkurs - do kogo by pasowała ta grafika?